Jak schudnąć z brzucha – skuteczne odchudzanie

Nie istnieje skuteczna recepta na to, jak schudnąć z brzucha. Nie każda dieta będzie nam służyć i nie wszystkie ćwiczenia będą dla nas przyjemne. Ważne jest to, aby uzbroić się w cierpliwość, szczególnie jeśli mamy sporą nadwagę. Pamiętajmy, że zbędne kilogramy zwykle są efektem wieloletnich błędów żywieniowych, a także niewłaściwego stylu życia.

Produkty bogate w błonnik

Tkanka tłuszczowa na brzuchu często jest wynikiem zbyt wolnego metabolizmu. Skutkuje to odkładaniem się tłuszczu w problematycznych obszarach ciała. Jak szybko schudnąć z brzucha? Przede wszystkim należy wprowadzić sporą ilość produktów spożywczych bogatych w błonnik. Dobrym wyborem są tutaj warzywa, które mogą być przyrządzane na wiele różnych sposobów. Istotne jest to, aby w naszym jadłospisie przeważały potrawy lekkostrawne, które nie rozregulowują trawienia. Smażenie na głębokim tłuszczu zastąpmy gotowaniem na parze, czy też grillowaniem. Priorytetem jest to, aby nasz organizm nie miał problemów ze spalaniem.

 

Zdrowe przekąski

Nadmierny apetyt nie pozwala pozbyć się nadwagi. Chęć podjadania jest często tak silna, że nie możemy powstrzymać się przed sięgnięciem po batonik, czy też ciastka. Jeśli mamy skłonności do tycia, to w ten sposób nigdy nie osiągniemy zamierzonych efektów. Możemy jednak wprowadzić zdrowe przekąski – zamiast chipsów postawmy na suszone morele, czy też banany. Słone paluszki zastąpmy pestkami słonecznika. Zamiast batonika wybierzmy surową marchew, jabłko, czy też pomarańcza. Shake z proszku zastąpmy własnoręcznie przygotowanym koktajlem. Możliwości są niemal nieograniczone, a wszystko zależy od osobistych upodobań. Na zdrofan.pl można znaleźć praktyczne wskazówki, jak wyeliminować nadmiar tkanki tłuszczowej z brzucha.

 

Aktywność fizyczna

Dieta na szczupły brzuch powinna zostać wsparta aktywnością fizyczną. Wiele osób myśli, że skłony to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Nic bardziej mylnego – nie są one zalecane osobom z dużą ilością tkanki tłuszczowej. O wiele skuteczniejszy będzie trening kardo, który intensyfikuje spalanie. Mowa tutaj o m.in. pływaniu, bieganiu, jeździe na rowerze lub rolkach.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (41 głosów, średnia: 4,85 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. sylwiawes  28 marca 2019 09:02

    Ciekawy artykuł ☺️

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany