Dieta na ładną opaleniznę

Zdrowa, muśnięta słońcem skóra to marzenie wielu z nas. Jak opalić się na piękny kolor? Jak utrzymać ciemniejszy kolor skór? Zapomnijcie o kremach brązujących i samoopalaczach! Postawcie na dietę na ładną opaleniznę. Przedstawiamy produkty, które warto wprowadzić do jadłospisu, aby cieszyć się zdrowym, złocistym odcieniem skóry.

dieta na ładną opaleniznę

pixabay.com

Tego lata ograniczcie słoneczne kąpiele i ilość samoopalacza na rzecz zdrowej, bogatej w naturalne produkty diety. Jeśli chcecie mieć piękną opaleniznę wprowadźcie do jadłospisu warzywa i owoce, które są źródłem beta-karotenu oraz witamin A i E. Spożywanie przez okres czterech tygodni 5 porcji dziennie powinno wystarczyć, żeby przyciemnić karnację.

Marchewka

dieta na ładną opaleniznę

pixabay.com

Beta-karoten jest antyoksydantem, poprawia wzrok i wzmacnia system immunologiczny. To naturalny wspomagacz opalania, który zawarty jest w wielu warzywach. Najwięcej jest go w marchewce! Warzywo przyciemni odcień twojej skóry i nada jej zdrowy połysk. Marchew jest też dobra dla serca, zapobiega nowotworom i poprawia widzenie. Jedz ją jednak z umiarem! Spożywanie zbyt dużej ilości może sprawić, że skóra uzyska pomarańczową barwę.

Słodkie ziemniaki

dieta na ładną opaleniznę

pixabay.com

Bataty także są źródłem karotenoidów. Słodkie ziemniaki nadadzą skórze naturalną opaleniznę, ale też dostarczą sporej dawki witaminy A. Bataty są również bogate w przeciwutleniacze i mikroelementy. Słodkie ziemniaki mają też silne właściwości przeciwbakteryjne, przeciwzapalne. Ryzyko ich „przedawkowania” jest mniejsze niż w przypadku marchewki. Można je jeść bez obaw o pomarańczowy kolor skóry.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (82 głosów, średnia: 4,83 z 5)
zapisuję głos...
Jeżeli spodobał Ci się artykuł, to odwiedzaj nas regularnie i czytaj codzienne newsy. Za każe odwiedziny dostajesz punkty, za które możesz otrzymać różne nagrody – bez żadnych opłat. Jeśli chcesz się zarejestrować kliknij.

Chcesz wiedzieć więcej o naszym programie? Kliknij: Zasady w pigułce
Komentarze
  1. martucha180  28 czerwca 2017 09:52

    O batatach to nie wiedziałam.

    Odpowiedz
  2. Tara  29 czerwca 2017 08:57

    Marchewkę potwierdzam 🙂

    Odpowiedz
  3. Jaworka  2 lipca 2017 08:38

    A więc w skrócie jeść jak najwięcej warzyw i owoców dostępnych w sezonie świeżych i zdrowych

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.