Cel: zgrabne i piękne ciało na lato. Czas: start!

Jeśli chcesz latem bez kompleksów założyć bikini, już dziś zatroszcz się o swoją sylwetkę i gładką skórę.Zgrabne i piękne ciało zapewni Ci połączenie racjonalnego sposobu żywienia z odpowiednią pielęgnacją. Do lata gotowe?  Czas:  start!

PROJEKT-PIĘKNE-CIAŁO-BEZM-SKAZY-GRAFIKA

Zgrabne i piękne ciało na lato: zapomnij słowo dieta

Wiosną często zaczynamy testować nowe, lansowane przez gwiazdy diety cud. Zamiast przechodzić na kolejną głodówkę się czy eksperymentować z kolejnym rewolucyjnym planem odżywiania, lepiej zmienić nawyki na dobre. Dzień zacznij od pożywnego śniadania, które doda Ci energii. Kolejne posiłki jedz co 3-3,5 godziny. Jedz często, jednak mniejsze porcje. Dzięki temu twój metabolizm będzie cały czas na najwyższych obrotach. Pamiętaj o odpowiednim nawodnieniu. Woda z cytryną i imbirem pomoże oczyścić organizm z toksyn i podkręci spalanie. Taki napój detoksykujący możesz przygotować na bazie wody źródlanej. Możesz także użyć wody  filtrowanej. Jeśli chcesz dodać do niej magnez, to możesz wykorzystać istniejące na rynku filtry z jonami magnezu (np. marka Dafi oferuje filtry MG+ wzbogacające zwykłą kranówkę w ten cenny pierwiastek). Obecny w niej magnez pomoże zlikwidować skurcze mięśni, np. po wysiłku fizycznym.

Zgrabne i piękne ciało na lato: Ruszaj się z… umiarem

Nie chodzi o to, że na siłowni masz dawać z siebie minimum. Ale często, gdy postanawiamy, że bierzemy się za siebie, kupujemy karnet do klubu fitness i codziennie katujemy się na bieżni czy orbitreku. Jednak ćwicząc tak intensywnie, szybko zaczynamy się zniechęcać i po kilku takich ekstremalnych treningach po prostu odpuszczamy. Zapisując się na siłownię, umów się na kilka zajęć z trenerem personalnym. Pomoże Ci on dobrać program ćwiczeniowy do twoich możliwości, podpowie, jak najszybciej osiągnąć efekty, a także wytłumaczy technikę. Jego doping na początku drogi po piękną sylwetkę jest bezcenny. Pomyśl też o zajęciach fitness, w grupie będzie Ci raźniej gubić zbędne kilogramy. W ofercie swojego klubu z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Lubisz tańczysz? Zapisz się na zumbę. Wolisz współpracować? Cross trening z pewnością przypadnie ci do gustu. Nie bój się próbować nowych dyscyplin.

Zgrabne i piękne ciało na lato: Ciało grzechu warte

W walce o piękną sylwetkę, Twoim sprzymierzeńcem jest też odpowiednia pielęgnacja. Peelingi, masażery, olejki i kremy ujędrniające, to Twoi najwięksi sprzymierzeńcy.

By skóra była gładka, kilka razy w tygodniu wykonaj peeling (np. Cellular Mineral Body Exfoliator La Prairie, jako pielęgnacja z najwyższej półki, ale oczywiście wybieraj inny peeling – według własnego uznania). Najważniejsza jest tutaj regularność. Podczas każdej kąpieli masuj skórę, np. dwustronną myjka masującą Ecotools – poprawisz w ten sposób krążenie, a składniki kosmetyków będą lepiej się wchłaniać. Taki masaż na początku może być nieco bolesny, dlatego do mycia wybierz olejek, np. z arganowy z kwiatem pomarańczy Le Petit Marseilliais, który będzie regenerował skórę i… koił zmysły. Następnie wmasuj ujędrniający lotion do ciała np – Bali Spa Sanur lub wygładzające oliwkowe masło do ciała Barwy Harmonii Barwa. Raz w tygodniu możesz nałożyć maskę do ciała Bali Spa Sanur.

Masz widoczne rozstępy, a cellulit spędza ci sen z powiek? Nieskazitelny wygląd skóry pomoże przywrócić kuracja rollerem. Przykładem sprzętu do użycia w domu może byćBody Roller Microneedle Therapy Clarena. Pielęgnacja domowa wymaga systematyczności i… cierpliwości. Jeśli oczekujesz szybszych efektów, pomyśl o zabiegu w gabinecie. Odkryciem w ostatnich sezonach jest Liposonix Solta Medical. To metoda nieinwazyjnego i bezpiecznego niszczenia tkanki tłuszczowej. Działanie zabiegu opiera się na dostarczeniu skoncentrowanej energii ultradźwiękowej o wysokiej intensywności (HIFU), która niszczy tkankę tłuszczową. Technologia może być stosowana na brzuch, talię, uda i pośladki. Zabieg powala na redukcję tkanki tłuszczowej i zmniejszenie obwodu miejsca poddanego zabiegowi nawet o 2,5 cm! Co ważne, wystarczy jedna, godzinna wizyta w gabinecie, by zobaczyć efekty. Zabieg można wykonać w Klinice La Perla.

Zgrabne i piękne ciało na lato: Wsparcie od wewnątrz

Pomocne w walce o piękną sylwetkę mogą być też suplementy diety. „W skład suplementów diety wspomagających odchudzanie i redukcję cellulitu wchodzą najczęściej: kofeina, guarana, flawonoidy, L-karnityna, yerba mate, miłorząb japoński, algi, np. morszczyn pęcherzykowaty. Inne substancje stosowane w preparatach doustnych na cellulit to: zielona i czerwona herbata, ekstrakty z owoców opuncji figowej i pieprzu kajeńskiego, ekstrakt z kory sosny nadmorskiej, wyciągi z wąkrotki azjatyckiej i nasion winogron. W suplementach, których zadaniem jest eliminacja „skórki pomarańczowej”, mogą znajdować się także składniki oczyszczające organizm i usuwające nadmiar wody, np. aloes czy pokrzywa. Te wykazują najwyższą skuteczność w przypadkach tak zwanej wodnej postaci cellulitu” – radzi Ewa Napiórkowska z Apteki Medicover w Warszawie.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (115 głosów, średnia: 4,77 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. mama_kazala  2 marca 2016 14:24

    nie wierze, po prostu i tak nie wierze 🙂

    Odpowiedz
  2. lilkawodna  2 marca 2016 14:37

    Bardzo dobre rady. Ja postanowiłam ujedrnic ciało po ciąży. I też zaczęłam ćwiczyć jak szalona. Ciężko i codziennie. Po dwóch tygodniach zrezygnowałam bo nie miałam siły. Teraz postawiłam na zdrowe odżywiania i ćwiczenia dwa trzy razy w tygodniu. I już tak wytrzymuje drugi miesiąc.

    Odpowiedz
  3. esia189  2 marca 2016 14:54

    A ja chętnie podejmę walkę by nie wstydzić się swojego ciała na plaży. Jak to mówią, początek marca – gra rozpoczęta!

    Odpowiedz
  4. Żanett  2 marca 2016 16:17

    Praca nad sylwetką wymaga też energii i siły 🙂 Ważne jest odpowiednie odżywianie się, a nie diety cud: 1 jabłko + szklanka wody na dzień.

    Odpowiedz
  5. Melrose  2 marca 2016 16:42

    Walka o piękne ciało i sylwetkę wymaga wiele samozaparcia i motywacji. Nic samo się nie zrobi, ale nie można się katować. Należy znaleźć złoty środek- wtedy nie będziemy się przemęczać a i zauważymy efekty pracy.

    Odpowiedz
  6. martucha180  2 marca 2016 20:43

    Jakie kompleksy 🙂

    Odpowiedz
  7. Patriszia  3 marca 2016 22:51

    Próbuję się zmotywować do popracowania nad sylwetką, ale jakoś ciężko mi to idzie ;p W swoim postanowieniu wytrzymuję góra 3 dni, czyli marnie 😉

    Odpowiedz
  8. Ewelina  5 marca 2016 16:06

    Praca nad sylwetką wymaga dużo silnej diety nie wystarczy tylko zdrowa dieta, tak jak nie wystarczy tylko sport. Ważna jest równowaga i bardzo ważne, żeby praca nad sylwetką nie była dla nas katorga, bo prędzej czy później wrócimy do złych nawyków

    Odpowiedz
  9. gusia.  6 marca 2016 22:41

    Wiosna za pasem trzeba wziąć się za siebie.

    Odpowiedz
  10. kobiecymokiem  7 marca 2016 12:50

    Wszystkim wskazówkom mówię tak! Uwielbiam przygotowania do lata 😉

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany