Zuzanna Bijoch twarzą kampanii Mohito jesień-zima 2015

Zuzanna Bijoch została twarzą kampanii Mohito jesień-zima 2015 . Zdjęcia wykonał René Habermacher tworząc atmosferę luksusu i zmysłowości. Zdjęcia zostały utrzymane w ciepłych barwach, a sama Zuzanna wygląda wprost zjawiskowo. Zapraszamy Was do obejrzenia tej wyjątkowej sesji, która w eleganckim stylu otwiera w Mohito sezon jesienno-zimowy.

Zobacz także: Obuwie NESSI na sezon jesień-zima 2015/2016

Zuzanna Bijoch twarzą kampanii Mohito jesień-zima 2015 log

Wraz z nadejściem jesieni Mohito namawia swoje Klientki do modowych eksperymentów. – Nasza kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku – szczególnie do kobiecych lat 60-tych, kolorowych 70-tych oraz ulicznego vibe’u lat 90-tych – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.

W zastosowanej palecie kolory jesieni mieszają się z mocnymi nadrukami. Winna marsala –okrzyknięta przez PANTONE kolorem roku 2015, burgundy, granat i odcienie pomarańczu – od miodowego po musztardowy, doskonale odświeżą naszą garderobę i wprowadzą do niej zmysłową, jesienną nutę. W deseniach rolę główną gra krata, dodająca kobiecym sylwetkom lekkiej nonszalancji.

Przechodząc do detali, na uwagę zasługuje futro – dla najodważniejszych w postaci kolorowego okrycia w patchworkowej odsłonie lub wysublimowanej etoli. Bardzo ważnym akcentem są także mocno wyeksponowane w sesji metalowe eyelety, obecne zarówno na ubraniach, jak i zgrabnej kopertówce.

Twarzą kampanii została piękna Zuzanna Bijoch, światowej klasy topmodelka, mająca na swoim koncie sesje dla m.in. Gucci, Alexandra McQueena, Prady oraz Dolce&Gabbana. Na zdjęciach partneruje jej przystojny Henning Christiansen. Parę w swoim obiektywie uchwycił Rene Habermacher – odpowiedzialny za kampanie marek Bulgari, Dior czy Armani. Jego sesje systematycznie pojawiają się także na łamach najbardziej prestiżowych magazynów.

Dopełnieniem sesji jest film, którego oś stanowi pełne napięcia spotkanie dwojga nieznajomych, uchwycone w spowolnionych, wręcz sensualnych kadrach. W tle unoszą się elektryzujące dźwięki piosenki Flowers (Gross Magic Remix) zespołu Teeth.

Część kolekcji jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym mohito.com. Pozostałe będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.

Zapraszamy do galerii: Zuzanna Bijoch twarzą kampanii Mohito jesień-zima 2015

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (258 głosów, średnia: 4,42 z 5)
zapisuję głos...