Znamienite i nietypowe ambasadorki marki Lancôme – sportsmenka, influencerka i aktorka w dojrzałym wieku
W kampaniach reklamowych coraz częściej pojawiają się cenione na świecie kobiety, które są intrygujące, mają to „coś” i mogą pochwalić się sukcesami w swojej karierze. Marka Lancôme idąc z duchem czasu także zaprosiła do współpracy kobiety, które inspirują. Po Isabelli Rossellini, która powróciła do współpracy z liderem w świecie kosmetycznym w wieku 64-lat czy influencerce Emmie Chamberlain rolę ambasadorki marki Lancôme powierzono właśnie polskiej tenisistce Idze Świątek.
Spis treści:
Ambasadorki marki Lancôme ze świata filmu, muzyki i modelingu
Na przestrzeni lat marka Lancôme zaprosiła do współpracy wiele znanych gwiazd ze świata filmu. Aktorki pojawiały się w różnych kampaniach reklamowych, a każda z nich była wyjątkowa w swoim rodzaju. Ambasadorkami marki Lancôme to m.in. Kate Winslet, Uma Thurman, Penélope Cruz oraz Juliette Binoche. Twarzami marki były także Anne Hathaway czy Julia Roberts czy kenijska aktorka filmowa Lupita Nyong’o. Lancôme w swojej historii sięgało także po znamienite nazwiska z młodszego pokolenia. Przykładem może być gwiazda serialu „Emily w Paryżu” Lily Collins. Markę reprezentowały też postacie związane z przemysłem muzycznym. Wśród nich amerykańska piosenkarka i modelka Zendaya. Twarzą Lancôme była też południowokoreańska piosenkarka i aktorka, czyli Bae Suzy. Modelką, która dołączyła do marki w 2005 jest też Daria Werbowy.
Nietypowe modelki w kampaniach Lancôme
Kiedyś w kampaniach marek kosmetycznych pojawiały się wyłącznie modelki o perfekcyjnej urodzie i nienagannych wymiarach. Dziś trend ten się zmienia udowodniając, że to, jak się wygląda powinno być sprawą drugorzędną. Marki nadal stawiają na znane nazwiska. Jednakże przełamując wcześniejsze schematy do współpracy często zapraszają znane kobiety, które mogą pochwalić się zasługami. Zazwyczaj są to niezwykłe postacie, które podzielają wartości marki i wcielają je w życie stając się inspiracją dla kobiet. Dużo ważniejsze od konkretnego typu urody jest więc to, co się sobą reprezentują.
Isabella Rossellini
Przykładem nietypowej współpracy jest powrót do kampanii Isabelli Rosselini.
Ta 64-letnia włoska gwiazda kina jest jedną z najdłużej współpracujących z marką. Była twarzą marki przez już w 1982 roku! Podpisała wtedy wyjątkowy kontrakt z Lancôme, dzięki czemu była najlepiej opłacaną ambasadorką marki na świecie. Przed swoimi 43 urodzinami została jednak zwolniona właśnie z powodu wieku. Po 20 latach marka wróciła do aktorki z propozycją współpracy. Ostatnio aktorka pracuje przy nowej kampanii zapachu La Vie Est Belle marki Lancôme.
Emma Chamberlain
Twarzą legendarnego kosmetycznego brandu została także jedna z największych gwiazd Instagrama Emma Chamberlain. Obserwuje ją ponad 15 milionów użytkowników. Marka doceniła ją za autentyczność i nieszablonowe podejście do social mediów.
Iga Świątek dołączyła na ambasadorek marki Lancôme
Marka Lancôme właśnie po raz kolejny udowodniła, że sięganie po niestandardowe rozwiązania nie jest jej obce. Połączenie sił dwóch liderów: światowej gwiazdy kobiecego tenisa i kobiecej marki numer jeden na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce zaowocowało wyjątkową współpracą. Iga Świątek jest pierwszą sportowczynią, która będzie twarzą tej słynnej francuskiej marki z branży beauty. Od dwóch lat należy do niej tytuł najlepszej tenisistki na świecie. Warto wiedzieć, że Iga Świątek zagrała w 22 finałach turniejów WTA i wygrała 19 z nich, w tym cztery turnieje wielkoszlemowe.
Tenisistka Iga Świątek o współpracy z Lancôme
– Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie i że razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy, bo to pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości – powiedziała o współpracy z marką Iga Świątek.