Zdrowy olej w sprayu – Dziki rzepak

Uwielbiasz smażone dania, ale dbasz o sylwetkę i rezygnujesz z nich z uwagi na dużą ilość tłuszczu, jaką trzeba wylać na patelnię, żeby przygotować posiłek? Wobec tego sięgnij po Dziki rzepak w sprayu i umiejętnie połącz zdrowie odżywianie ze smażeniem!

Dziki rzepak do smażenia i nie tylko

Smażone potrawy są generalnie smaczniejsze niż gotowane czy pieczone. Uwielbiamy kotlety schabowe, klopsy czy żeberka, ale bez użycia patelni i rozgrzania na niej wysokokalorycznego oleju nie ma mowy o ich przygotowaniu. Kto liczy kalorie i się odchudza, temu z pewnością nie w smak dodawanie dodatkowej porcji tłuszczu do dania, szczególnie jeśli ma on zostać podgrzany. W większości przypadków nie wpływa to bowiem korzystnie ani na właściwości odżywcze, ani na kaloryczność potrawy. Chyba że użyjesz Dzikiego rzepaku SFD, który jest znakomitym, kompromisowym rozwiązaniem.

Dziki rzepak to olej do smażenia w niezwykle poręcznym wydaniu. Dzięki temu, że można go rozpylić na patelni w bardzo niewielkiej ilości, nie da się przesadzić i nałożyć zbyt dużej porcji, znacznie podwyższając w ten sposób kaloryczność potrawy. Z dzikim rzepakiem smażenie stanie się wygodne i praktyczne jak nigdy wcześniej. Równie ważna jest oczywiście zawartość opakowania, które skrywa starannie dobrany olej rzepakowy najwyższej jakości.

Olej rzepakowy cechuje się bardzo dobrą stabilnością, tzn. świetnie znosi ekspozycję na wysokie temperatury, nawet jeśli trwa ona stosunkowo długo Jego punkt dymienia wynosi prawie 250 stopni Celsjusza, co jest jednym z najwyższych rezultatów wśród wszystkich dostępnych na rynku tłuszczów. Wszystko to powoduje, że olej rzepakowy świetnie nadaje się do smażenia. Nie szkodzi w tym nawet wysoka zawartość kwasów tłuszczowych omega 3 i omega 6, ponieważ w przypadku oleju rzepakowego nie ulegają one utlenianiu w trakcie zetknięcia z wysokimi temperaturami.

Korzystny wpływ oleju rzepakowego na zdrowie

Oczywiście Dziki rzepak nadaje się doskonale nie tylko do smażenia, ale też do spożywania w dowolnej innej formie. Warto go dodawać do sałatek, na kanapki, do ciast naleśnikowych, sosów czy jakichkolwiek innych produktów i potraw, do których pasuje. A o to nietrudno, ponieważ olej rzepakowy nie ma smaku ani zapachu, co pozwala na łączenie go z najróżniejszymi daniami i składnikami spożywczymi.

Olej rzepakowy powszechnie się docenia za korzystny wpływ na zdrowie i organizm. Wynika to w dużej mierze z wysokiej zawartości wspomnianych kwasów tłuszczowych omega 3 i omega 6, które występują w najbardziej optymalnych proporcjach. Regularne sięganie po olej rzepakowy skutkuje obniżeniem stężenia „złego” i podwyższeniem „dobrego” cholesterolu w organizmie. Poza tym w jego składzie znajdują się takie witaminy jak witamina E, prowitamina A czy witamina K.

Jeśli poszukujesz praktycznego w użyciu, zdrowego i dietetycznego tłuszczu, którego możesz użyć zarówno do smażenia, jak i na zimno, Dziki rzepak całkowicie spełni Twoje wymagania.

Artykuł powstał przy współpracy z portalem www.sfd.pl

Polecamy również kompendium wiedzy nt. Białka

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (14 głosów, średnia: 5,00 z 5)
zapisuję głos...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany