Zara jesień-zima 2016/2017 – kampania najnowszej kolekcji
Zara jesień-zima 2016/2017 – co szykują dla nas projektanci tej hiszpańskiej sieciówki? Właśnie ukazała się najnowsza kampania marki. Zauważamy bogatą ofertę w stylu hippie i boho. Jeśli lubicie ten styl, to w sklepach Zary znajdziecie wszystkie elementy jesiennego looku utrzymanego w tej stylistyce: suknie w kwiatowe wzory o luźnych krojach, dużo koronki przy ciele i cekiny. Zestawiamy je z militarnymi ciężkimi dodatkami i płaszczami w tym samym stylu. Romantyczka w wydaniu Zary nie zapomina o imprezach, które nawiązują do lat 80-tych. Tak jak w tamtych czasach (zerknijcie na początki kariery Madonny, jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądał ten styl w najczystszej postaci) – liczy się błysk – czyli cekinowe topy oraz tuniki i elementy garderoby nawiązujące do bieliźnianego looku.
Cóż, pozostaje nam rozpuścić włosy (jeśli mamy długie), przywdziać powłóczystą sukienkę i takim nieco romantycznym nastroju wyruszyć na przywitanie jesieni według Zary.
Zapraszamy do obejrzenia kampanii. Jak Wam się podoba?
całkiem przyjemna sesja 🙂
Zdjęcia ciekawe, natomiast przedstawiona stylizacja zupełnie nie w moim stylu. Nie odnalazłabym się w takich strojach. Duży plus za umiar w makijażu u dziewcząt, które wyglądają świetnie.
W moim stylu też nie….no i taki negliż na jesień- zimę???? No chyba w Egipcie…
Może i kiedyś my doczekamy się lata zimą. Kto wie. Może to kolekcja przyszłościowa 🙂
Mało mnie przekonuje ta kampania. Sesja wygląda dość ciekawie, ale same ubrania do mnie jakoś nie przemawiają.
Sesja podoba mi się,kilka sukienek w moim stylu.
Świetna sesja zdjęciowa 🙂
o w takie kwiatki to nie w moim stylu, jakoś się w tym nie widzę, za pstrokato jak na moją figure
uwielbiam Zarę, ale ta kolekcja nie dla mnie …
Pierwsze sukienki to raczej na lato. Ciekawa sesja.
Bardzo ciekawa sesja zdjęcia w plenerze są super i świetnie pasują do pokazanych stylizacji Zara na błyszcząco i koronkowo nie dla mnie natomiast płaszczyki nawet mi się podobają
Wszędzie dookoła już kampanie jesień/zima, za oknem deszcz, aż nieprzyjemnie się robi… 🙁 Co do tej kampanii to przyznam szczerze, że jakoś mnie nie zauroczyła.