Yakuza uderza – kontrowersyjna marka odzieżowa dostępna już na polskim rynku!

Cechują ją prowokacyjne teksty i bogactwo oryginalnych motywów. Proponuje szalony styl życia i ucieczkę od wszechobecnego mainstreamu. Oto niemiecka marka Yakuza, która właśnie zawitała do Polski. Co przygotowała dla polskich odbiorców?

Yakuza lato 2013 (7)

Marka Yakuza powstała w 2004 roku. Jej założycielem i jednym z dwóch właścicieli jest Markus Eisold. To właśnie on odpowiedzialny jest za koncept i projekt nadruków na rzeczach swojej marki. Inspirację czerpie ze swoich podróży po świecie oraz artystycznych doświadczeń – Markus jest znanym i cenionym w Niemczech tatuażystą. Z kolei Bertram Krause – drugi właściciel marki – odpowiada nie tylko za sprzedaż i dystrybucję, lecz także jest twarzą Yakuzy.

Skąd w ogóle pomysł na nazwę marki? Jak tłumaczą Eisold i Krause, Yakuza od zawsze kojarzyła im się z odwagą, bezkompromisową walką o własną przynależność oraz pójściem na całość we wszystkim, co się robi. Marka jest głosem pokolenia, które nie chce przestrzegać reguł, a samo chce je ustanawiać. – To proste – tacy są nasi odbiorcy. Odważni, pewni siebie, oryginalni. Tacy, dla których powtarzające się do bólu wzornictwo jest zwyczajną paranoją. Oryginalny i unikalny styl ubierania, krzykliwe slogany i wygodne fasony – to jest to, na co postawiliśmy. W żadnym z naszych krojów nie ma zwyczajnie miejsca na mainstream. Za to jest miejsce na indywidualny charakter i brak ograniczeń – czy to wiekowych, czy zawodowych – podkreśla Bertram Krause.

Yakuza lato 2013 (6)

Yakuza lato 2013 (5)

Yakuza lato 2013 (4)

Yakuza lato 2013 (3)

Yakuza lato 2013 (2)

Znakiem rozpoznawczym marki są odważne wzory i nadruki. Zawsze inne, kontrowersyjne, nigdy mainstreamowe. Królują tutaj prowokacyjne teksty i bogactwo motywów. Jedność w pasji – bez względu na wiek czy zawód to myśl przewodnia każdej kolekcji Yakuzy. Skąd czerpane są pomysły na coraz to nowe slogany i fasony? Naszą inspiracją są po prostu ludzie. Ludzie zakręceni, szaleni, z pasją. Bo tacy mają najciekawsze historie do przekazania światu – mówi Markus Eisold. –A dobre historie warte są zapisania – w jakikolwiek sposób, nawet ten najbardziej odjechany, szalony. Dla nas tatuaże są właśnie takimi zapisami, stąd każda opowiedziana nam historia ma swoje odbicie w motywach Yakuzy – dodaje.

Od niedawna marka zawitała także do Polski. Pierwszym i jedynym w Polsce sklepem internetowym, który oferuje szeroką gamę produktów marki  Yakuza jest Be-con.pl. – Zauważyliśmy, że Polacy coraz odważniej manifestują swoją odmienność oraz indywidualny styl życia. Wielu z nich poszukuje wyjątkowych wzorów i kreacji, które podkreśli ich unikalne podejście do otaczającej rzeczywistości oraz bezkompromisowy charakter. Sprowadzenie marki Yakuza na polski rynek jestnaszą odpowiedzią na ich potrzeby i oczekiwania. Jesteśmy przekonani, że nowy brand znajdzie wielu zwolenników w naszym kraju, podobnie jak ma to miejsce w Stanach Zjednoczonych oraz wielu państwach Europy –mówi Marta Wiśniewska, współwłaściciel sklepu Be-con.pl.

Yakuza lato 2013 (1)

Najnowsze kolekcje oraz wiele cennych informacji dostępne są na stronie www.be-con.pl.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (166 głosów, średnia: 4,09 z 5)
zapisuję głos...