Wrangler – Stunt
Marka Wrangler przedstawia Stunt – najbardziej dynamiczną i ociekającą adrenaliną kampanię w całej energetycznej serii We Are Animals
Bohaterami kampanii Stunt są prawdziwi hollywoodzcy kaskaderzy wykonujący mrożące krew w żyłach akrobacje. Niebezpieczeństwo, eksplozje oraz niesamowita brawura śmiałków zostały uchwycone na zdjęciach wykonanych przez wybitną amerykańską fotografkę Cass Bird oraz jej ekipę.
Członkowie zespołu kaskaderskiego złożonego z dwóch kobiet i dwóch mężczyzn ubranych w dżinsy z kolekcji Wrangler wiosna/lato 2011?
- WYSKAKUJĄ z OKNA drugiego piętra budynku
- NURKUJĄ, uciekając przed EKSPLOZJĄ
- PRZEBIJĄ SIĘ przez SZYBĘ
- BIEGNĄ po ulicy w PŁONĄCYCH ubraniach
Zdjęcia zostały wykonane na ulicach ?Nowego Jorku? w legendarnej hollywoodzkiej wytwórni filmowej Paramount Studios (plan ten wykorzystano m.in. w ?Indianie Jonesie?, ?Spidermanie? i ?Ojcu chrzestnym?). Kampania ?Stunt? ukazuje nieustraszonych bohaterów w ekstremalnych sytuacjach i przesuwa granice tego, co jest możliwe w reklamie.
Te niesamowite fotografie pojawią się w magazynach mody oraz na billboardach w europejskich miastach w marcu 2011 roku.Wranglera i kaskaderów łączy wspólna historia. Westerny były pierwszymi filmami akcji, a pierwszymi kaskaderami byli jeźdźcy rodeo, którzy stanowili najwcześniejszą klientelę Wranglera. Nowa kampania stanowi więc niejako powrót do korzeni, ponownie wiążąc oryginalną amerykańską markę odzieży dżinsowej dla ludzi kochających adrenalinę z kaskaderami, którzy uosabiają główne przesłanie Wranglera: Jesteśmy zwierzętami.
Entuzjazm ten udzielił się całej ekipie, w tym samej fotografce Cass Bird: ?Rzadko mam okazję brać udział w projektach komercyjnych, które nie tylko stanowią ciekawe doświadczenie, lecz także są śmiałe i ryzykowne. Kampania ?Stunt?, którą zrealizowałam dla Wranglera, wymagała od ekipy ogromnej odwagi i wzajemnego zaufania ? to nie zdarza się często przy tego typu zleceniach?.
Frederic Raillard, Dyrektor Kreatywny Fred & Farid Group, dodaje: ?Dla nas, jako agencji, praca z klientem, który tak bardzo ceni kreatywność, to wspaniałedoświadczenie ? a współpracujemy ze sobą już trzy lata! Przygotowywanie kampanii dla Wranglera to zawsze ogromne wyzwanie i wielka przyjemność?.
Jak mówi Adam Kakembo, dyrektor ds. marketingu Wrangler w regionie EMEA: ?Ta sesja zdjęciowa była po prostu niesamowita. Niebezpieczeństwo, energia i radość, które widać na zdjęciach, są w stu procentach prawdziwe i wręcz eksplodują z każdego fantastycznego ujęcia Cass Bird. Kampania ta stanowi uosobienie ducha Wranglera: niezłomności, kipiącej adrenaliny oraz działania opartego na instynkcie. ?Stunt? to najbardziej dynamiczne odzwierciedlenie hasła Wranglera: Jesteśmy zwierzętami?.