Wrangler lato 2017 – powrót lat 70.
Wrangler lato 2017 to powrót do szalonych lat 70. ubiegłego wieku. W tym roku marka świętuje swoje 70. urodziny i powraca do pasków, dekoltów oraz kolorowych ust. Wrangler sięga po inspiracje do radosnej kultury młodzieżowej tamtej barwnej dekady. Najnowsza kolekcja doskonale odzwierciedla ducha tamtych czasów.
Powrót do przeszłości
W kolekcji Wrangler lato 2017 królują koszulki z nadrukami, sprany denim, kolor niebieski w odważnych odcieniach i nowa interpretacja kultowego logo marki z tęczą. Do kolorowych lat 70. marka sięga nie tylko w kwestii najnowszej kolekcji. Zaskoczeniem jest też kampania reklamowa! Odwołuje się ona do archiwalnych reklam i ich charakterystycznych detali jak kolor, zabawa czy subtelna nuta prowokacji.
Wrangler lato 2017 i nuta prowokacji
Lata 70. to dekada, w której dominowało pozytywne podejście do życia, popkultura i rewolucja seksualna. Najnowsza kampania reklamowa Wrangler lato 2017 czerpie inspiracje z estetyki ówczesnych kampanii marki. Jak zwykle umiejętnie gra obrazem i bazując na sugestiach porusza wyobraźnię. Kadr z przedmiotem umieszczonym w ustach wywołuje skojarzenia i nie dziwi fakt, że stał się zdjęciem niemal kultowym. Wrangler jak żadna inna marka umie grać obrazami oraz wykorzystywać grę skojarzeń.
Zdjęcie przedstawia guzik z paska dżinsów, umieszczony pomiędzy kobiecymi ustami. Odpowiedź na pytanie, jak się tam dostał, bez wątpienia pobudza wyobraźnię oglądających. Pomysł Wrangler wykorzystał w kampanii reklamowej z lat 70.
Teraz marka znów stawia na zdjęcia, które prowokują i mają mocny przekaz. To niezaprzeczalnym dowód na to, że Wrangler świetnie dotrzymuje kroku zmieniającym się czasom, a duch wolności, rebelii jest w nim nadal żywy.
Wrangler – eksperci w dziedzinie denimu
Wrangler tworzy wysokiej jakości odzież z denimu, przeznaczoną do noszenia na co dzień. Inspiracją dla marki są realia codziennego życia. Twórcy Wrangler wierzą, że ubrania przez nich projektowane powinny odpowiadać potrzebom ludzi, którzy je noszą. Kultowe detale, nawiązania do stylu vintage to znaki rozpoznawalne marki, które wciąż są na nowo interpretowane przez projektantów. Twórcy Wrangler zdają sobie sprawę z tego, że dziś dżinsy są codziennym elementem ubioru dla milionów ludzi na całym świecie.
Zobacz także: Wrangler wiosna lato 2017 – DZIEDZICTWO I INNOWACJE