„Wild Way Home” – najnowsza kampania Wrangler jesień-zima 2016/2017

Jeans to tkanina ponadczasowa, która możemy wykorzystywać do codziennych stylizacji. Nigdy nie wyjdzie z mody, a nam może posłużyć na długie lata. Dzisiaj chcemy przedstawić Wam najnowszą kampanię towarzysząca kolekcji Wrangler jesień-zima 2016/2017.

wrangler-jesien-zima-2016-2017-1

Wrangler jesień-zima 2016/2017 – Opis kolekcji

Każdy wie, że codzienne dojeżdżanie do pracy jest męczarnią, która raczej zawęża horyzonty, niż je poszerza. Badania pokazują, że im więcej czasu mu poświęcamy, tym bardziej jesteśmy nieszczęśliwi. Przeciętnie spędzamy około 6,5 godziny tygodniowo na przemieszczanie się z domu do pracy i z powrotem, tracąc w ten sposób rok życia. Gdyby jednak mieć na sobie odpowiednie ubranie i spojrzeć na tę kwestię z innej perspektywy, droga z punktu A do punktu B mogłaby stać się początkiem przygody, która otwiera oczy na nieodkryte dotąd części miasta. Takie właśnie przesłanie przyświeca nowej kampanii reklamowej zatytułowanej „Wild Way Home”, promującej kolekcję Wrangler na sezon jesień-zima 2016. Alternatywna, nieznana droga przez miasto – oto, na co kierują w kampanii naszą uwagę uznani miejscy wspinacze, James Kingston i Magdalena Sieczkarek, a wtórują im słowa poezji Harry Baker’a, zwycięzcy brytyjskiego konkursu Poetry Slam: „Jest jeszcze inna droga, inna niż ta z punktu A do B… Istnieje dzika droga”. Słowa poety to nie tylko metafora i zachęta do pozytywnego spojrzenia na świat, to dosłowny komunikat. „Podoba mi się pomysł wkraczania na nieznane tereny, chodzenia drogą, na której czeka coś nowego lub skoku nad przepaścią, nie wiedząc, gdzie wyląduję. Dlatego właśnie pociąga mnie pomysł powrotu do domu dziką, nieznaną drogą”, mówi Kingston. Dzięki połączeniu legendarnego amerykańskiego stylu z zaawansowanymi technologicznie materiałami jak Coolmax® i Extra Stretch w kolekcji męskiej oraz innowacyjnymi fasonami Jogging Jeans i jegginsów z denimu dzianinowego (knitted denim) w damskiej części kolekcji, jesienne propozycje Wrangler po raz kolejny potwierdzają filozofię Born Ready™. Ubrania mają surowy charakter, ciekawe detale i idealnie współgrają z ciałem, nie ograniczając komfortu ruchu.

Zobacz także: Przewodnik zakupowy: Modne kamizelki na jesień 2016

„Koncept Wild Way Home w pełni odzwierciedla ducha przygody drzemiącego w marce i jej klientach. Chcemy przesłać światu pozytywny komunikat – każdy dzień jest w twoich rękach, więc skończ z rutyną i daj się zaskoczyć! Chcielibyśmy zachęcić ludzi do wykorzystywania każdej chwili – małe, niepozorne skrawki dnia mogą być źródłem szczęścia”, dodaje Rino Castiglione, prezes Wrangler EMEA. Oczywiście, skoki pomiędzy wysokimi budynkami nie są dla każdego, ale jak zademonstrowali wspinacze, James i Magdalena, zejście z utartego szlaku, by odkryć ukryte uroki miejskiego krajobrazu, jest o wiele łatwiejsze, gdy masz na sobie ubrania z kolekcji Wrangler Active Ready. Podobne kampanie będą odbywały się na wszystkich głównych rynkach, na których obecna jest marka Wrangler. Wezmą w nich udział lokalni odkrywcy i ludzie z pasją, fotografowie, amatorzy dwóch kółek i koneserzy dobrego jedzenia, których doświadczenia pojawią się na stronie internetowej „Wild City”.

Zapraszamy do galerii: Wrangler jesień-zima 2016/2017

wrangler-jesien-zima-2016-2017-2

wrangler-jesien-zima-2016-2017-2

wrangler-jesien-zima-2016-2017-1 wrangler-jesien-zima-2016-2017-3 wrangler-jesien-zima-2016-2017-4

wrangler-jesien-zima-2016-2017-5 wrangler-jesien-zima-2016-2017-6 wrangler-jesien-zima-2016-2017-7 wrangler-jesien-zima-2016-2017-8 wrangler-jesien-zima-2016-2017-9

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (163 głosów, średnia: 4,67 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. linea  8 października 2016 10:53

    Lubię jeansy. A sesja bardzo ciekawa, tak na wysokościach 🙂 Fajny pomysł 🙂

    Odpowiedz
  2. martucha180  8 października 2016 17:01

    Odważna sesja!

    Odpowiedz
  3. janka1312  9 października 2016 22:54

    jakoś nigdy nie byłam fanem wranglera 😉

    Odpowiedz
  4. Ewcia  10 października 2016 11:29

    Świetny pomysł na kampanię reklamową. Jeans sam w sobie zawsze się obroni. Możemy zobaczyć ile osób na ulicach nosi jeans czy to spodnie, katana lub koszula 😀 Nie koniecznie uwielbiam Wranglery ale są zwolennicy. Mąż mojej koleżanki tylko kupuje spodnie wranglery, ponieważ z łatwością kupuje swój rozmiar, a muszę dodać, ze jest słusznej postury 😀

    Odpowiedz
  5. Jaworka  10 października 2016 11:44

    Kampania reklamowa rewelacja świetny pomyśl na robienie zdjęć na wysokościach ale nie dla mnie bo od samego patrzenia kręciło mi się w głowie a jeans bardzo lubię jest ponadczasowy czy to spodnie spódniczka czy kurteczka nie wyobrażam sobie garderoby bez takich ciuszków

    Odpowiedz
  6. Aneta  10 października 2016 12:34

    Jeans wiecznie żywy! 🙂 Bardzo fajna kampania.

    Odpowiedz
  7. Tara  11 października 2016 08:46

    Fajnie mi się nosiły spodnie tej firmy 🙂

    Odpowiedz
  8. stokrotkapolna  21 listopada 2016 22:19

    Wranglery to ja miałam już w 1974 roku, ale można je było wtedy dostać tylko w peweksie.Pamiętam , że kosztowały około 15 dolarów wtedy. Ale się cieszyłam.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany