Wiosenny sezon w Top Secret rozpoczęty – zdjęcia wizerunkowe z Barcelony
Wiosenne linie z kolekcji Top Secret trafiają do sklepów sukcesywnie już od oczątku stycznia. W najbliższych dniach salony ożywi nowa wiosenna witryna z hasłem zachęcającym do wspólnego bywania i kupowania „be together” oraz zdjęciem z najnowszej kampanii wiosna-lato 2013.
Zdjęcia zostały wykonane w słonecznych plenerach Barcelony. W obiektywie Szymona Brodziaka (Agencja Papert) znalazła się atrakcyjna para „podpatrzona” w różnych, ale bardzo codziennych sytuacjach życiowych. Reporterskie ujęcia podkreślają nie tylko nowoczesny charakter marki, ale też różnorodność stylizacji, pełnych autentyzmu, dostosowanych do sytuacji czy pory dnia.
Taka jest właśnie kolekcja Top Secret, oparta na najnowszych trendach, nadająca się na różne okazje, bardzo różnorodna. Ubrania dodają użytkownikom marki atrakcyjności, autentyzmu, pewności siebie. Są narzędziem do wyrażania siebie „Express Yourself” oraz akceptacji w środowisku. Damskie i męskie kolekcje przeznaczone są dla ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie. Podzielone są na 3 linie CITY, CASUAL, PARTY & STREET. Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje.
Karty produktów rekomendowanych przez stylistów znajdą się w sklepach stacjonarnych i w nowym serwisie www.topsecret.pl łączącym stronę wizerunkową ze sklepem internetowym. Tam też systematycznie przybywać będzie filmów stylizacyjnych, które od dłuższego czasu publikowane są na www.youtube.com/user/topsecretandfriends. Stylistki Top Secret przedstawiają w nich trendy mody i rozwiązania stylizacyjne kreowane w oparciu o najnowszą kolekcję marki.