Najnowsza kampania Triumph jesień-zima 2016/2017 z Leonie Hanne
Przedstawiamy najnowsza kampanię Triumph jesień-zima 2016/2017 z udziałem rewelacyjnej blogerki Leonie Hanne. Celem kampanii jest zachęcenie wszystkich kobiet do poszukiwań ideału biustonosza i odkrycia na nowo jak ważna jest perfekcyjnie dopasowana bielizna!
Triumph jesień-zima 2016/2017 – Opis kampanii
Blogerka Leonie Hanne to idealna partnerka do współpracy – wierna fanka bielizny Triumph. Jej pasja do stylu, mody, podróży i odkrywania nieznanych miast i kultur to inspirująca kombinacja, która sprawia, że prezentowana kolekcja nabiera nowego wymiaru. Leonie jest nie tylko modową muzą z okiem do najnowszych trendów, ale rozumie także jak ważna w stylizacji jest dobrze dopasowana bielizna – czy będzie to ubranie na co dzień z klasycznym modelem Amourette 300 czy Magic Boost – model stanowiący doskonałą bazę dla przyciągających wzrok kreacji.
Słynący z różnorodności i promowania nowych trendów w modzie Londyn, jest jednym z ulubionych miast Leonie. Zwłaszcza jesienią jest to idealne miejsce na sesję zdjęciową do kampanii. Zdjęcia Ohh Couture i Triumph na jesień-zimę 2016 prezentują wybrane kolory z kolekcji sezonowej ukazując codzienne sytuacje, jak i wyjątkowe momenty, które Leoni spędziła w Londynie. Począwszy od leniwego poranku spędzonego w ultra komfortowym komplecie Amourette np. w kolorze twilight blue, po przygotowania do wieczornej imprezy w zestawie Magic Boost w modnym kolorze m ud gray, oraz Enchanted Magic Boost – serii o w kolorach uwodzicielskiej czerni i intensywnej czerwieni mars red, idealnie podkreślającej kobiecość.
Seria zdjęć portretowych doskonale odzwierciedla osobowość i charakterystyczny styl Leonie. „Chciałam , żeby sesja Ohh Couture i Triumph oddawała moją osobowość i, oczywiście, mój różnorodny styl życia. Uwielbiam być kobieca, delikatna i wesoła – i to naprawdę udało nam się pokazać w dwóch różnych historiach, które opowiadamy. Kultowa Am ourette 300 na co dzień, a specjalne okazje lub bardziej intym ne chwile w Magic Boost” – wyjaśnia Leonie.
Oprócz pozowania w bieliźnie do tych wyjątkowych zdjęć portretowych, Leoni udziela porad dotyczących stylu oraz proponuje stylizacje typu „street style”, aby podkreślić różnorodność i nienaganne dopasowanie bielizny Triumph doskonale pasującej do wszystkich kobiet.
Zapraszamy do galerii: Kampania Triumph jesień-zima 2016/2017 z Leonie Hanne