Top Secret wiosna 2012 – Express yourself

Wejdź do świata mody by wyrazić siebie! Marka Top Secret zachęca w tym sezonie  do otwartości, akceptacji siebie i stylizacyjnych poszukiwań. Droga tych poszukiwań wiedzie przez modę, a efektem jest wyrażenie siebie przez sposób ubierania. W kampanii Top Secret na wiosnę 2012 przed obiektywem Szymona Brodziaka stanęły trzy zupełnie różne modelki: Marzena Pokrzywińska, Dorota Czaja, Michalina Manios. Koncepcja sesji opierała się na ukazaniu ich wyjątkowych osobowości. Choć wszystkie wystąpiły w takich samych ubraniach Top Secret, Troll i Drywash zachowały swój indywidualny styl.

Top Secret wiosna 2012

Marzena, rudowłosa pełna uroku osobistego dziewczyna o charakterystycznej urodzie, która wystąpiła w kampanii Top Secret przed rokiem,  została pokazana jako piękna i silna kobieta ;  Dorota – tancerka, aktorka – twarz marki  w minionym sezonie wcieliła się w zmysłową uwodzicielkę. Dołączyła do nich intrygująca osobowość ostatnich miesięcy – Michalina, której pojawienie się w Top Model i trzecie miejsce w programie wywołało spore poruszenie.. Michalina pokazała wszystkim swoją otwartość, odwagę i to, że potrafi walczyć o swoje marzenia. W  kampanii Top Secret  prezentuje swój autentyzm i niezależność..

Top Secret wiosna 2012

Top Secret wiosna 2012

Tym trzem, tak różnym pięknym i seksownym kobietom towarzyszy w kampanii jeden- ten sam – niepokorny mężczyzna, Hadrien Bal, co jeszcze bardziej podkreśla zmysłowy charakter sesji.

Top Secret wiosna 2012
Kampania ma być inspiracją dla wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie przez sposób ubierania (choć nie tylko!) Prowokuje do zabawy strojem, otwartości, wędrówki po świecie mody, zarówno odważnych eksperymentów jak i spokojnych poszukiwań własnego stylu.

Top Secret wiosna 2012

Taki sam cel mają działania marketingowe, które zostaną podjęte w tym sezonie. W świat Top Secret będą wciągały nie tylko atrakcyjne witryny salonów i okazjonalne promocje asortymentowe i cenowe  zachęcające do zakupów. Bliski kontakt z klientami zapewni  duża aktywność marki w internecie: kampanie produktowe zachęcające do zainteresowania kolekcją Top Secret, prowadzące do sklepu on-line kampanie  i konkursy na portalach związanych z modą, urodą, life-stylem.  Strategia budowania pozytywnych relacji z klientami realizowana będzie też poprzez społeczności, m.in.  rozwój fanpage Top Secret na Facebooku, współpracę z blogerami i komentatorami mody.

Top Secret wiosna 2012

Część zdjęć kampanii express yourself, zyskała w fotografiach Szymona Brodziaka specjalną nowoczesną formę , uzyskana dzięki efektom z innowacyjnego  rzutnika Barco FLM HD20,. Zobaczymy je na początku sezonu w kampanii prasowej.  Reklamy zaplanowano w tytułach liczących się wśród czytelników nastawionych na informacje o modzie i trendach, kreowanie własnego stylu. Są to Twój Styl, Elle, In Style, Glamour, Gala oraz  pisma shoppingowe :  Avanti i Hot.

Specjalną formę przyjmie współpraca z miesięcznikiem Claudia. Już w pod koniec lutego w sklepach Top Secret i na łamach miesięcznika pojawi się wspólna kolekcja Claudia & Top Secret. Przedsięwzięcie ma na celu wzajemną promocję obu  marek. Przez miesiąc w sklepach Top Secret będzie też można  kupić marcowy numer Claudii z kuponem rabatowym uprawniającym do zniżki przy zakupie ubrań z linii Claudia & Top Secret.

Top Secret wiosna 2012

Do kwietniowych wydań Claudii, Avanti i Hot zostanie z kolei  dołączony katalog  prezentujący wiosenno- letnią kolekcję, „Paszport do świata mody Top Secret ” z dołączonym kuponem rabatowym zachęcającym do specjalnych zakupów. Wszystko po to, by klienci poczuli, że świat Top Secret pozwala im przez modę wyrażać siebie.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (141 głosów, średnia: 4,31 z 5)
loading... zapisuję głos...