Top Secret wiosna 2012 – Express yourself
Wejdź do świata mody by wyrazić siebie! Marka Top Secret zachęca w tym sezonie do otwartości, akceptacji siebie i stylizacyjnych poszukiwań. Droga tych poszukiwań wiedzie przez modę, a efektem jest wyrażenie siebie przez sposób ubierania. W kampanii Top Secret na wiosnę 2012 przed obiektywem Szymona Brodziaka stanęły trzy zupełnie różne modelki: Marzena Pokrzywińska, Dorota Czaja, Michalina Manios. Koncepcja sesji opierała się na ukazaniu ich wyjątkowych osobowości. Choć wszystkie wystąpiły w takich samych ubraniach Top Secret, Troll i Drywash zachowały swój indywidualny styl.
Marzena, rudowłosa pełna uroku osobistego dziewczyna o charakterystycznej urodzie, która wystąpiła w kampanii Top Secret przed rokiem, została pokazana jako piękna i silna kobieta ; Dorota – tancerka, aktorka – twarz marki w minionym sezonie wcieliła się w zmysłową uwodzicielkę. Dołączyła do nich intrygująca osobowość ostatnich miesięcy – Michalina, której pojawienie się w Top Model i trzecie miejsce w programie wywołało spore poruszenie.. Michalina pokazała wszystkim swoją otwartość, odwagę i to, że potrafi walczyć o swoje marzenia. W kampanii Top Secret prezentuje swój autentyzm i niezależność..
Tym trzem, tak różnym pięknym i seksownym kobietom towarzyszy w kampanii jeden- ten sam – niepokorny mężczyzna, Hadrien Bal, co jeszcze bardziej podkreśla zmysłowy charakter sesji.
Kampania ma być inspiracją dla wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie przez sposób ubierania (choć nie tylko!) Prowokuje do zabawy strojem, otwartości, wędrówki po świecie mody, zarówno odważnych eksperymentów jak i spokojnych poszukiwań własnego stylu.
Taki sam cel mają działania marketingowe, które zostaną podjęte w tym sezonie. W świat Top Secret będą wciągały nie tylko atrakcyjne witryny salonów i okazjonalne promocje asortymentowe i cenowe zachęcające do zakupów. Bliski kontakt z klientami zapewni duża aktywność marki w internecie: kampanie produktowe zachęcające do zainteresowania kolekcją Top Secret, prowadzące do sklepu on-line kampanie i konkursy na portalach związanych z modą, urodą, life-stylem. Strategia budowania pozytywnych relacji z klientami realizowana będzie też poprzez społeczności, m.in. rozwój fanpage Top Secret na Facebooku, współpracę z blogerami i komentatorami mody.
Część zdjęć kampanii express yourself, zyskała w fotografiach Szymona Brodziaka specjalną nowoczesną formę , uzyskana dzięki efektom z innowacyjnego rzutnika Barco FLM HD20,. Zobaczymy je na początku sezonu w kampanii prasowej. Reklamy zaplanowano w tytułach liczących się wśród czytelników nastawionych na informacje o modzie i trendach, kreowanie własnego stylu. Są to Twój Styl, Elle, In Style, Glamour, Gala oraz pisma shoppingowe : Avanti i Hot.
Specjalną formę przyjmie współpraca z miesięcznikiem Claudia. Już w pod koniec lutego w sklepach Top Secret i na łamach miesięcznika pojawi się wspólna kolekcja Claudia & Top Secret. Przedsięwzięcie ma na celu wzajemną promocję obu marek. Przez miesiąc w sklepach Top Secret będzie też można kupić marcowy numer Claudii z kuponem rabatowym uprawniającym do zniżki przy zakupie ubrań z linii Claudia & Top Secret.
Do kwietniowych wydań Claudii, Avanti i Hot zostanie z kolei dołączony katalog prezentujący wiosenno- letnią kolekcję, „Paszport do świata mody Top Secret ” z dołączonym kuponem rabatowym zachęcającym do specjalnych zakupów. Wszystko po to, by klienci poczuli, że świat Top Secret pozwala im przez modę wyrażać siebie.