Top modelka Geogia May Jagger twarzą damskiej kolekcji Heritage marki WRANGLER
Kultowa marka denimowa Wrangler® ogłosiła, że top modelka Georgia May Jagger została twarzą damskiej kolekcji Heritage. Kolekcja ta jest na rynku od sezonu jesień-zima 2020. W obiektywie Cass Bird Jagger prezentuje kolekcję Heritage na tle Nowego Jorku, promując hasło przewodnie, które towarzyszy kampanii: „Rób wrażenie. Podbijaj serca” (Turn Heads. Capture Hearts). Słowa te doskonale ilustrują kobietę marki Wrangler – kobietę, która z pewnością siebie przyciąga uwagę innych i żyje według własnych zasad. Kampania z udziałem Georgii May Jagger pojawi się online i w druku, ozdabiając okna wystawowe sklepów marki w Ameryce Północnej, Europie, Azji i Ameryce Południowej.
„Od lat Wrangler® inspiruje kobiety, by wierzyły w siebie, były odważne i chętnie wyrażały własny styl”, mówi Vivian Rivetti, wiceprezes globalnego działu designu we Wrangler®. „Georia May Jagger jest przedsiębiorczą, pewną siebie kobietą. Damska kolekcja Heritage ma sprawiać, że kobiety właśnie tak się poczują. Georgia idzie przez życie z podniesioną głową i jesteśmy podekscytowani tym, że tchnie swój niepowtarzalny styl i autentycznego ducha w naszą kolekcję”.
Wszystkie dżinsy w kolekcji Heritage zostały zaprojektowane na podstawie kowbojskiego męskiego modelu 0936. Są to legendarne dżinsy o wąskim fasonie, które podbiły serce Dzikiego Zachodu za sprawą kroju – ich górna część zgrabnie otula sylwetkę od talii aż po biodra. Wśród pięciu damskich modeli, które pojawią się w kolekcji Heritage, w Europie będą dostępne dwa: niezwykle popularny fason Wild West z prostymi nogawkami oraz model Worldwide z ekstremalnie szerokimi nogawkami.
„Wrangler® jest oryginalną marką denimową, obecną na modowej mapie od dziesięcioleci. Ich autentyczny styl podszyty nowoczesną nutą idealnie do mnie pasuje. Właśnie tego szukam, wybierając dżinsy. Bardzo się cieszę, że będę z nimi pracować”, powiedziała Jagger.
Kolekcja jest dostępna na Wrangler.com i w wybranych sklepach stacjonarnych na całym świecie. Zapraszamy do obejrzenia kampanii marki. Co o niej myślicie?