To najlepszy czas, aby zacząć ćwiczyć

Lato dobiegło końca, a wraz z nim skończyły się grille, kempingi i wakacje. W końcu Twoje ćwiczenia przyniosą oczekiwane rezultaty. Jak wyglądałoby to dwa miesiące temu? Po powrocie z siłowni znajomi zadzwoniliby, aby namówić Cię na kufel piwa albo kieliszek wina. Wiesz, że alkohol bardzo utrudnia spalanie tłuszczu, prawda?

ćwicząca kobieta

A ponieważ zima zbliża się wielkimi krokami, coraz częściej zostajemy w przytulnych i ciepłych domach zamiast spotykać się ze znajomymi. Nikomu nie chce się wychodzić, kiedy na zewnątrz jest ciemno i zimno. Dlatego o wiele łatwiej jest pójść na siłownię, aby popracować nad formą.

Od czego zacząć?

Najpierw zajrzyj do szafy i skontroluj stan swojej garderoby. Czy masz legginsy fitness? Czy masz wygodny t-shirt i stanik sportowy? Pamiętaj też, że majtki damskie również są ważne. Choć ich nie widać, powinny być maksymalnie wygodne, aby pozwalały Ci osiągać optymalne wyniki treningowe. Legginsy damskie do ćwiczeń muszą być dobrej jakości. Starannie wybrany model legginsów treningowych doda Ci pewności siebie. Potwierdzono, że osoby ćwiczące w stroju, który się im podoba, osiągają lepsze wyniki zarówno pod względem siły, jak i pewności siebie. Dobrze dobrane legginsy damskie do ćwiczeń mogą też wspierać mięśnie w obszarach, w których jest to potrzebne. Twoje nogi będą lepiej pracować i unikniesz ewentualnych kontuzji.

Majtki damskie nie mogą być zbyt ciasne ani wywoływać swędzenia i powinny idealnie pasować do ciała, aby w żaden sposób nie przeszkadzały i nie przebijały się przez legginsy fitness. Materiały syntetyczne są idealne, ponieważ odznaczają się odpowiednią elastycznością, dzięki czemu doskonale przylegają do ciała. Dodatkowo podkreślają kształt kobiecej figury. Przy okazji pozwalają dokładnie przyjrzeć się wykonywanym ruchom i uniknąć błędów w trakcie ćwiczeń. Dostępna jest także odzież kompresyjna, która delikatnie masuje ciało, stymulując prawidłowy przepływ krwi. Wzmożona cyrkulacja krwi w mięśniach zmniejsza ilość obecnego w nich kwasu mlekowego, który powstaje w wyniku reakcji wyzwalanych przez ćwiczenia. Legginsy damskie do ćwiczeń mogą więc pomóc w zmniejszeniu zmęczenia mięśni.

Bawełna do ćwiczeń

Bawełniane majtki damskie bez wątpienia mają wiele zalet, dzięki którym warto mieć je w swojej szufladzie. Jednak nie są najlepszym wyborem do ćwiczeń fizycznych. Bawełna to doskonale przewiewny materiał, który pochłania wilgoć, ale powoli schnie. Jeśli się spocisz, Twoje majtki damskie i zapewne także legginsy fitness będą kompletnie mokre. Wystarczy chłodny przeciąg, abyś na drugi dzień obudziła się z bólem dolnej części pleców. Dlatego lepiej jest wybierać produkty z mieszanki materiałów syntetycznych i bawełny.

Po zakończeniu treningu na siłowni zawsze zmieniaj ubrania. Jeśli cała spocona pójdziesz do samochodu, który stoi na zewnątrz, albo, co gorsza, pójdziesz do domu na piechotę, to trudno przewidzieć, jak zareaguje Twoje ciało. To może być też dobry sposób na wzmocnienie układu odpornościowego, ale należy zaczynać powoli!

Nie zastanawiaj się dłużej, tylko zacznij ćwiczyć już dziś. Przed nami krótkie dni i długie wieczory. Po co siedzieć w domu, zajadać się orzeszkami i przybierać na wadze, jeśli można włożyć legginsy damskie do ćwiczeń i zrobić coś dobrego dla swojego ciała i zdrowia?

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (34 głosów, średnia: 4,65 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Skosa Sandra  1 listopada 2020 12:53

    Zawsze jest odpowiedni moment, żeby o siebie zadbać i zacząć regularnie ćwiczyć.
    Ruch to zdrowie – tego się trzymam.

    Odpowiedz
  2. Hidari11  2 listopada 2020 06:46

    Każdy moment na rozpoczęcie aktywności jest dobry. Trzeba pamiętać, że „dziś” jest zawsze lepsze niż „jutro” albo „później”. Zdrowe nawyki powinny nam towarzyszyć codziennie.

    Odpowiedz
  3. Trening ems  10 listopada 2020 10:24

    Jeśli chodzi o mnie, zapisałam sie na ćwiczenia na siłowni jakiś czas temu Potem siłownia została zamknięta tak wiec pozostały mi ćwiczenia w domu. Oglądam jednak filmiki na youtubie i staram się robić regularnie ćwiczenia brzucha. Szczególnie, ze na brzuchu mi najbardziej zależy.

    Chciałabym zapisać sie również na trening ems – czytałam jakie dobre rezultaty daje i pewnie po nowym roku sprobuje 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany