Suplement diety: Witamina K2 i D3

Przedstawiamy innowacyjny suplement diety z zawartością witaminy K2 i D3

Witamina K1 (filochinon) i witamina K2 (menachinon) to dwie najważniejsze formy witaminy K odkryte w pożywieniu.  Witaminę K1 można znaleźć w zielonych warzywach, liściastych szpinaku, brokułach, itp. – odgrywa ona ważną rolę w krzepnięciu krwi.

witamina k2

Witamina K2 występuje w wysokim stężeniu w natto – tradycyjnej japońskiej potrawie i jest dużo lepiej wchłaniana przez organizm niż witamina K1.

Witamina K2 jest początkowo transportowana do wątroby, a następnie do kości i ścian naczyń tętniczych, gdzie może gromadzić się ze względu na jej lepszą biodostępność i dłuższy okres półtrwania, dzięki czemu  odgrywa ważną rolę w budowaniu i utrzymaniu mocnych kości, a także hamowaniu złogów wapnia w tętnicach.

Najnowsze badania dowodzą, że wapń (zarówno z suplementów diety jak i żywności) bez obecności witaminy K2 nie jest transportowany do kości. Należy pamiętać, iż nadmiar wapnia powoduje miażdżycę w organizmie. Ta zaś prowadzi do nadciśnienia.

Witamina K2 w opatentowanej postaci VitaMK7®®the most advanced K2 Menaquinone 7 product in the market to jedno z nielicznych źródeł w 100% naturalnej witaminy K2, bardzo dobrze przyswajalnej , przebadanej oraz o udokumentowanym działaniu zaopiniowanym przez EFSA (Europejska Agencja d.s. żywności).

Witamina D3:
-wspiera prawidłową odporność organizmu.
-wpływa korzystnie na wchłanianie wapnia i fosforu.
-przyczynia się do prawidłowego poziomu wapnia we krwi.
-przyczynia się do prawidłowej budowy zębów.
-wspiera prawidłowe funkcjonowanie mięśni.
-przyczynia się do prawidłowej budowy kości.

WYSOKA ZAWARTOŚĆ WITAMINY D3 AŻ 2000 J.M.

Innowacyjne połączenie Witaminy K2 wraz z Witaminą D3 odgrywa ważną rolę w budowaniu i utrzymaniu mocnych kości.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (158 głosów, średnia: 4,80 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. AnnStyl  16 listopada 2015 09:18

    Bardzo ciekawy artykuł. Odpowiednie dawkowanie wymienionych witamin jest bardzo korzystne dla organizmu. Pamiętajmy jednak, że z umiarem. Nadmierne ich spożywanie jest niewskazane. Jak, to się mówi wszystko w granicach rozsądku.

    Odpowiedz
  2. Żanett  16 listopada 2015 09:54

    Tak witamina D3 jest bardzo ważna – zwłaszcza w tym okresie od października do kwietnia. Moja porcja dzienna to również 2000 j.m.

    Odpowiedz
  3. ava  16 listopada 2015 10:14

    Najkorzystniej badać krew, gdy mamy podejrzenia, że brak nam witamin. 🙂

    Odpowiedz
  4. bbo  16 listopada 2015 11:52

    Świetne zdjęcie. Jeśli chodzi o suplementy to ja wybieram ten po lewej – Brokuł!

    Odpowiedz
  5. Agnieszka  16 listopada 2015 15:37

    Interesujący artykuł

    Odpowiedz
  6. macierzanka  16 listopada 2015 18:21

    Brokuły bardzo często goszczą w mojej kuchni.

    Odpowiedz
  7. Ewcia  16 listopada 2015 18:37

    Świetny artykuł !

    Odpowiedz
  8. lilkawodna  16 listopada 2015 18:49

    Bardzo dobry artykuł!

    Odpowiedz
  9. Jaworka  16 listopada 2015 20:06

    Nie każdy organizm potrafi przyswoić sztuczne witaminy natomias lepiej potrafi przyswoić z naturalnych warzyw i owocow

    Odpowiedz
  10. IwonaLFC  17 listopada 2015 21:21

    Staram się jeść duże ilości warzyw i owoców, ale ciężko stwierdzić czy pomimo tego dostarczam sobie odpowiedniej dawki witamin.

    Odpowiedz
  11. Ewelina  18 listopada 2015 07:10

    wolę jednak witaminki, które znajdują się w owocach, warzywach, rybach… 🙂

    Odpowiedz
  12. Aneta  19 listopada 2015 11:37

    Ważne witaminy 🙂

    Odpowiedz
  13. Patriszia  22 listopada 2015 22:54

    Zdecydowanie wolę naturalne witaminki

    Odpowiedz
  14. stokrotkapolna  10 marca 2017 07:03

    Witaminę D zażywam ziną, nie co dzień, ale wtedy, kiedy nie moge wyjść na spacer, albo brak słońca. Bardzo ciekawy i przydatny artykuł. Zawsze warto czytać , i dowiadywać się cennych wskazówek dotyczących naszego organizmu

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany