Supermodelka Kate Moss twarzą Reserved
Kate Moss twarzą Reserved została nieprzypadkowo. Polska marka właśnie wchodzi na brytyjski rynek i dla twórców ważne było, żeby wybrać kogoś, kto najlepiej reprezentuje londyński styl. Kate Moss nadaje się do tego idealnie! Nonszalancka, zbuntowana gwiazda, jak nikt inny pasuje do nowej kampanii Reserved i kolekcji jesień-zima 2017/18.
Na podbój Londynu
Zdjęcia Kate Moss już promują Reserved w Londynie i to na słynnej Oxford Street! Ulica uważana jest za prestiżowe miejsce wśród marek modowych. Tam też niebawem otworzy się pierwszy sklep polskiego brandu! Tymczasem czarno-białe, minimalistyczne plakaty zwiastują nadejście nowej, świeżej jakości w brytyjskim świecie mody. Co jeszcze warto wiedzieć o kampanii naszej marki? Dlaczego właśnie Kate Moss?
Kate Moss – czysty rock’n’roll
Kate Moss to ikona mody związana z londyńską popkulturą. Stylowa, nonszalancka idealnie oddaje styl najnowszej kolekcji Reserved. Zabawna, szczera, zbuntowana. Taka jest dziś i dokładnie taka była prawie trzy dekady temu, gdy zaczynała karierę w świecie mody. Zawsze prawdziwa, szczera, nie udająca kogoś, kim nie jest.
Kariera Kate potoczyła się błyskawicznie. Furorę zrobiła już pierwsza sesja autorstwa Corinne Day dla magazynu The Face. Świat zakochał się w niej po słynnej kampanii Calvina Kleina, w której wystąpiła u boku Marka Whalberga. Jej rockowo – grunge’owy styl sprawił, że szybko okrzyknięto ją ikoną lat 90. Reklamowała dziesiątki domów mody od Chanel po Louis Vuitton i Versace. Kilkakrotnie pozowała do kalendarza Pirelli. Jest ulubienicą takich fotografów jak Mario Sorrenti, Jurgen Teller, Terry Richardson, Mario Testino czy duet Mert & Marcus.
W 2007 roku magazyn Time umieścił ją na liście 100 najbardziej wpływowych osób świata. Moss jest także stałym współpracownikiem brytyjskiego Vogue’a. Dziś ma 43 lata i wciąż nie zwalnia tempa, bo jak mówi: „To grzech być zmęczoną”.
Kate Moss twarzą Reserved – London calling
Kate Moss twarzą Reserved, polskiej marki, została nieprzypadkowo. „Reserved właśnie wchodzi na brytyjski rynek, dlatego zależało nam, aby w kampanii wystąpił ktoś kto najlepiej reprezentuje londyński styl. I tu od razu na myśl przychodzi Kate Moss. To nie tylko brytyjska ikona mody, ale także światowa” – komentuje Monika Kapłan. Monochromatyczne, czarno-białe zdjęcia Kate, przywołują najsłynniejsze fotografie Moss z lat 90. Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha. Klimat i ubrania nawiązują zaś do lat 70: nonszalanckich ale i drapieżnych. Jak diwy z tamtych czasów, których wizerunek jest dla Kate źródłem inspiracji.
Autorem zdjęć jest brytyjski fotograf Daniel Jakson, który na stałe robi sesje dla takich magazynów, jak Love, i-D, brytyjskiego i niemieckiego Vogue, WSJ czy Allure. Za stylizacje odpowiadał George Cortina, który na stałe współpracuje z tak znanymi tytułami, jak V Magazine, Interview, Porter czy włoski Vogue. I choć sesją zajęli się profesjonaliści, to na planie panowała rozrywkowa atmosfera. Bo jak mówi Kate – „Mama zawsze powtarzała mi: nie możesz wiecznie się bawić, na co ja odpowiadałam: ale dlaczego? dlaczego nie mogę non stop się bawić?”.
– Co włożyłabyś gdybyś weszła do sklepu Reserved? – takie pytanie zadano top modelce przed przystąpieniem do kampanii. Z jednej strony postawiła na klasykę, wybierając jedwabne koszule i klasyczne long sleevy. Z drugiej na fasony podkręcające seksapil, jak koronkowe sukienki oraz bieliźniane topy. Ale pokazała też pazur, wkładając błyszczące mini spódniczki i krótkie futerka. Wszystko w stylu Kate… minimalistycznym, seksownym, zmysłowym. I tak stanęła przed obiektywem aparatu. Autentyczna. Swobodna. Naturalna. Nazwa kampanii „Reserved dla Kate” (a nie Kate dla Reserved) jest tu znamienna.
Jak mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki – „Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate”.
Jakoś nie jestem do niej przekonana…niby na sesji wygląda spoko ale chyba już zawsze będzie mi się kojarzyła z imprezami i narkotykami
Bez szału…
Wybór firmy…
Moim zdaniem świetny wybór firmy, żeby się wypromować na zagranicznym rynku. Myślę,że kampania okaże się sukcesem. 👏👏👏
Nowy rozdział dla polskiej branży odzieżowej, jeszcze gwiazda takiego formatu nie była twarzą kampanii polskiego producenta, gratulacje i czekam na nowe sławy w kolejnych kampaniach.
Doskonały wybór, Kate to modelka z prawdziwego zdarzenia i pomimo jej wybryków niewiele może jej dorównać.
Fajnie wpasowała się w nową kolekcję Reserved, swoja drogą bardzo fajna kolekcja.
Myślę że to dobry wybór i Reserved osiągnie sukces
No super to wygląda, Reserved mega progres
Bardzo udana sesja, Kate przyciąga wzrok, a wybrana przez nią stylizacji dopełnia dzieła i idealnie odpowiada charakterowi Moss.
Trzeba będzie odwiedzić Reserved w Londynie.
Jak usłyszałam, że Kate będzie twarzą polskiej marki to trochę miałam obawy czy wszystko wyjdzie jak trzeba i nie skończy się klapą, na szczęście kampania powala, kreacje podkreślają osobowość Kate, ach i to jej intrygujące spojrzenie.
Jedno to doskonały wybór modelki pod względem marketingowym biorąc pod uwagę otwarcie pierwszego salonu w Anglii, a inna sprawa, że sesja pokazała, że aparat dalej kocha Kate Moss i modelka wciąż jest piękną kobietą.
100% racji, czysty rock n roll!!!
Kate wygląda w tych ubraniach wspaniale, strzał w dziesiątkę
Kampania bardzo mi się podoba, aż zaciekawiło mnie jak zostanie ona przyjęta przez Brytyjczyków.
Bardziej rozpoznawalnej modelki chyba nie mogli zaangażować do kampanii, chyba każdy słyszał o Kate Moss, wybór jest strzałem w dziesiątkę.
Współpraca z taką kobietą sukcesu może przynieść tyko same korzyści.
Ona jest na tyle popularna za granicą, że nie tyko w Londynie ta kampania zwróci na siebie uwagę.