SiNSAY backstage w klimacie Instagramu
Najnowsza odsłona marki SiNSAY w paryskim wydaniu. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z backstage’u sesji na sezon jesień-zima 2013/2014 na portalu instagram.com.
Sesja zdjęciowa odbyła się w stolicy mody jaką niezmiennie pozostaje Paryż. Tym razem backstage został udokumentowany na spontanicznych zdjęciach znanej stylistki i blogerki Arety Szpury (Doing Real Stuff Sucks), która przy pomocy aplikacji Instagram doskonale oddała niepowtarzalną atmosferę panującą na planie. Efekty jej pracy były na bieżąco publikowane na naszym profilu #ilovesinsay (instagram.com/ilovesinsay). Areta, współzałożycielka streetwear’owejmarki Local Heroes, była także odpowiedzialna za stylizację sesji. Za obiektywem stanął po raz kolejny Karol Grygoruk.
W roli modelek wystąpiły nowe twarze modelingu: Karolina Gorzała i Karolina Warzecha, których osobowość doskonale oddaje charakter marki SiNSAY. Dziewczyny idealnie sprawdziły się zarówno w dziewczęcych, romantycznych stylizacjach, jaki i mocniejszym wydaniu z grunge’owym pazurem. Sesję wyprodukował dom produkcyjny WARSAW CREATIVES, a efekty pracy nad nową kampanią, opartą na wizerunku w klimacie „the good bad girl”, będzie można zobaczyć już niedługo.
SiNSAY to nowa polska marka modowa stworzona dla młodych dziewczyn, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, wyrazistym stylu. Projekty SiNSAY są mocno osadzone w najnowszych trendach, a dodatkowym atutem marki są bardzo niskie ceny, więc wymarzony t-shirt, jeansy czy modne akcesoria są w zasięgu ręki każdej fashionistki.
Ubrania i dodatki z najnowszej kolekcji dostępne będą już pod koniec sierpnia, a w międzyczasie zapraszamy na naszego bloga ilovesinsay.com, gdzie swoje propozycje stylizacji z kolekcji SiNSAY zamieszczają znane blogerki – Jessy Mercedes oraz Cajmel.