„Simple Office” – kolekcja MOHITO jesień/zima 2017
Nowa kolekcja MOHITO to połączenie klasycznych elementów garderoby do pracy i aktualnych trendów. Projektanci marki stworzyli ubrania z myślą o kobietach pewnych siebie, kochających modę oraz cieniących niebanalną miejską elegancję. „Simple Office” pozwoli stworzyć ciekawe stylizacje na dzień, jak i wieczór.
Zobacz także: Kolekcja MOHITO lato 2017
Proste kroje i tkaniny
Kolekcję tworzą kobiece sylwetki, proste kroje i tkaniny w kilku kolorach: szarości, granacie, śliwce oraz czerni. Obok oversize’owych marynarek i eleganckich spodni można znaleźć kilka niestandardowych propozycji. Ubrania i dodatki z lookbooka „Simple Office” są już dostępne w salonach MOHITO w całej Polsce oraz na stronie marki.
Klasyczna kobiecość
Tej jesieni projektanci postawili na klasyczną kobiecość. Tworząc ubrania do pracy skupili się na podstawowych częściach garderoby, niezbędnikach każdej szafy, które można swobodnie ze sobą zestawiać. Modele z lookbooka „Simple Office” przeprowadzą kobietę przez dzień i pozwolą jej zbudować szykowną stylizację na wieczór. Jej cechy charakterystyczne to uniwersalna forma, nieoczywiste cięcia oraz dbałość o najmniejszy detal. Nie bez znaczenia pozostają starannie wyselekcjonowane tkaniny. Drobna kratka, sztuczne perły i prążki pojawiły się na sukienkach, koszulach, marynarkach oraz płaszczach. Nowa kolekcja Mohito podkreśla kobiecość i proponuje nowoczesny look, zgodny ze światowymi trendami mody.
Kolekcja MOHITO: Moc detali
Na nowo zinterpretowane koszule i bluzki sprawdzą się na każdej sylwetce, a klasyczne sukienki w kształcie litery A dzięki szerokim, rozkloszowanym rękawom zyskały charakteru retro. W kolekcji MOHITO nie mogło zabraknąć efektownych dodatków. Pojawią się botki z elastycznej, przylegającej tkaniny, mokasyny ze sprzączkami i duże torebki, które pomieszczą wszystkie niezbędne rzeczy. Fanki subtelnej biżuterii chętnie sięgną po kolczyki z perłami i naszyjniki w minimalistycznym stylu.
SESJA ZDJĘCIOWA:
Modelka: Nadia Wójcik/Rebel Models
Fotograf: Marcin Hryniewicz/LPP S.A.
Stylizacja: Arleta Żak/MOHITO
Makijaż: Sylwia Rakowska/Van Dorsen Artists
Włosy: Michał Bielecki/Warsaw Creatives
Produkcja, kreacja, koncept: Marketing MOHITO
Jak Wam się podoba nowa kolekcja MOHITO? Co o niej myślicie?