Festiwalowa kampania Reserved na lato 2016 #reservedforfestiwal
Wraz z latem rozpoczął się sezon festiwalowy. W nowej kampanii Reserved na lato 2016 prezentuje festiwalowy niezbędnik, czyli ubrania i akcesoria dedykowane imprezowaniu na świeżym powietrzu. Kampania promująca #reservedforfestiwal przywodzi na myśl niesamowitą atmosferę Kalifornii, studenckich wakacji, włóczęgi z przyjaciółmi po USA i kultowych festiwali takich jak Coachella.
Ton nadają stylizacje inspirowane erą Woodstock i Dzieci Kwiatów, a więc hippisowskie, etniczne i indiańskie tkaniny i desenie. Do tego sprany jeans, najfajniejsze T-shirty i spodnie „boyfriendy”, dużo seksownych (choć wciąż wygodnych) topów i sukienek, a także kolorowe kostiumy kąpielowe.
Klimat looku #reservedforfestiwal tworzą inspirujące detale: frędzle, dodatki, printy. Nie brakuje hitów sezonu tak jak bluzki odsłaniające ramiona. Pełno jest też akcesoriów takich jak hippisowskie opaski i kapelusze, wianki, cygańska biżuteria. Projektanci Reserved sporo zaczerpnęli też z mody grunge, która kojarzy się z ostrymi imprezami: pojawiają się T-shirty z motywami muzycznymi, podarte jeansy czy flanelowe koszule. Całość linii festiwalowej jest lekka, luźna, barwna i tworzy niezwykle inspirujący miks.
Oprócz inspirującej sesji, festiwalową linię promują także trzy słynne polskie bloggerki: Areta Szpura, Agnieszka Rylska i JessicaMercedes. Dziewczyny, jak przystało na ulubione fashionistki młodego pokolenia, specjalnie dla Reserved zdradzają swoje sposoby na udane festiwalowe wakacje. Ich video-poradnik zawiera wszystko co potrzebne by spełniły się marzenia o szalonej festiwalowej przygodzie w dobrym stylu.
//www.youtube.com/embed/E4PWnAiKY3c
Zapraszamy do galerii: Festiwalowa kampania Reserved na lato 2016 #reservedforfestiwal