Joanna Kulig i Jeanne Damas razem w kampanii Reserved „I Can Boogie”!

Polska aktorka Joanna Kulig, znana z filmu „Zimna Wojna” i jedna z najbardziej rozpoznawalnych  francuskich influencerek, Jeanne Damas, wystąpiły razem na scenie!  Marka Reserved zaprosiła obie gwiazdy do współpracy przy  jesiennej kampanii pod hasłem „I Can Boogie”.

I Can Boogie

Joanna Kulig i Jeanne Damas razem w kampanii Reserved „I Can Boogie”!

Gordon Von Steiner stworzył trzy etiudy filmowe promujące znany i lubiany brand. Klipy łączy wspólny hasztag  #ICanBoogie, bo w tym sezonie właśnie taniec i muzyka będą mocno wpisywać się w świat marki. 

Joanna kulig zdobyła uznanie światowego kina za sprawą brawurowej roli w „Zimnej Wojnie” Pawła Pawlikowskiego. Urodzona na południu Polski aktorka od lat występuje w polskich filmach, serialach i na teatralnych scenach. Jest ulubienicą publiczności, a dodatkowo świetnie śpiewa. Rola w docenionym na Festiwalu w Cannes obrazie „Zimna Wojna” była wyjątkowym momentem w jej życiu. W kuluarach mówiło się, że wygranych było dwoje – nagrodzony Złotą Palmą za najlepszą reżyserię Paweł Pawlikowski i doceniona przez samą Juliette Binoche, Joanna Kulig

 

Czy pamiętacie jeszcze początki kariery wokalnej Kulig? Zobaczcie jej występ w „Szansie na sukces” z 2001 roku:

oraz stare nagranie z programu „Idol”:

 

Jeanne Damas to nazwisko, które powinno automatycznie pojawiać się w podpowiedziach wyszukiwarki po wpisaniu „ikona francuskiej mody”. Jej profil na Instagramie za chwilę odnotuje milion obserwujących – nic dziwnego, jej stylizacje są szalenie inspirujące! W niewymuszony sposób definiuje ona pojęcie francuskiego stylu, zachęcając dziewczyny z całego świata do kreowania własnego, autentycznego wizerunku. Jak mówi: „W Paryżu stawia się na prostotę i ponadczasowość, nie na trendy”. 

Nowa kampania Reserved „I Can Boogie” jest utrzymana w klimacie retro i to właśnie nim inspirują się jej bohaterki: Joanna Kulig i Jeanne Damas. Obie prezentują wszak ponadczasowy szyk oraz iście hollywoodzką sensualność, jaką znamy z lat 60. i 70. z odrobiną przekory. Są także odzwierciedleniem kobiecego temperamentu tamtej epoki. Nie wstydzą się flirtować czy kusić. Są pewne siebie i po prostu chcą się bawić.

Jak wyjaśnia Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved: W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię”.

Występ bohaterek kampanii nadaje piosence nową narrację. Dwie charakterne kobiety: ponętna aktorka o słowiańskiej urodzie — Joanna Kulig oraz niezwykle sensualna, francuska modelka Jeanne Damas, śpiewają przekornie: Baby, I wanna keep my reputation, I’m a sensation, You try me once, you’ll beg for more, oh”. 

Pierwszy rozdział kampanii Reserved „I Can Boogie / The Show” w obrazie Gordona Von Steinera to magiczne wspomnienie lat 70. i wielkiej estrady w stylu San Remo czy Eurowizji. Czasów, gdy kobieca energia łączyła się nieodmiennie z pasją i finezją, a estradowe show było dopracowywane co do najmniejszego detalu, gwarantując jednocześnie pole improwizacji. Z tego słyną przecież paryski sznyt i słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas. Na ekranie towarzyszy im grupa  profesjonalnych tancerzy, odwzorowujących charakterystyczne elementy tańca boogie-woogie. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (takimi, jak Gucci, Prada czy Miu Miu) udało się oddać w tym klipie ducha lat 70. To już jego kolejna produkcja z Reserved. Wiosną tego roku ożywił szalone lata 80. w kampanii marki z Cindy Crawford. Energetyczny taniec „I can Boogie” to zasługa Richard’a Jacksona, odpowiadającego min. za choreografię występów Lady Gaga.

 

Reserved zaprasza na kolejne rozdziały swojej jesiennej opowieści. W którym kierunku podąży zabawa w rytmie boogie? Przekonamy się już wkrótce. Kolejna odsłona już 18.09!

 

Zobacz zdjęcia z lookbooka „I Can Boogie” Reserved jesień 2018:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (80 głosów, średnia: 4,73 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Żelka  6 września 2018 16:28

    I ktoś jeszcze ma jakieś wątpliwości, jaka kolekcja rządzi. Reserved zrobiło kawał dobrej roboty, super ciuszki.

    Odpowiedz
  2. Aldona81  6 września 2018 18:28

    Kolekcja na bardzo wysokim poziomie!

    Odpowiedz
  3. Maria  6 września 2018 19:26

    Reklama wyszła wspaniała, a kolekcja zapowiada się interesująco.

    Odpowiedz
  4. ann  6 września 2018 23:38

    Petarda. Kolejna reklam Reserved, po której zbieram szczękę. Poziom światowy wykonania, gwiazdy, świetnie to się ogląda, znowu kapitalny dobór muzyki, chce więcej…

    Odpowiedz
  5. Iśka  7 września 2018 11:44

    Widać że Reserved to już jednak wysoka półka. Mają czym się chwalić.

    Odpowiedz
  6. Kamila  11 września 2018 11:59

    Kulig idealnie tu pasuje. Świetny wybór. Ubrania zapowiadają się ciekawie zwłaszcza, że skoro reklamuje ją pani Joanna to powinny pasować również na kobiety z większym biustem i biodrami, więc super.

    Odpowiedz
  7. Daria  12 września 2018 14:17

    Męskie propozycje też zapowiadają się niczego sobie. Muszę zabrać chłopaka na zakupy 😀

    Odpowiedz
  8. luna341  5 marca 2019 11:08

    Męska kolekcja bardziej mi sie spodobała, podpowiem con nieco mężówi

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany