Joanna Kulig i Jeanne Damas razem w kampanii Reserved „I Can Boogie”!
Polska aktorka Joanna Kulig, znana z filmu „Zimna Wojna” i jedna z najbardziej rozpoznawalnych francuskich influencerek, Jeanne Damas, wystąpiły razem na scenie! Marka Reserved zaprosiła obie gwiazdy do współpracy przy jesiennej kampanii pod hasłem „I Can Boogie”.
Joanna Kulig i Jeanne Damas razem w kampanii Reserved „I Can Boogie”!
Gordon Von Steiner stworzył trzy etiudy filmowe promujące znany i lubiany brand. Klipy łączy wspólny hasztag #ICanBoogie, bo w tym sezonie właśnie taniec i muzyka będą mocno wpisywać się w świat marki.
Joanna kulig zdobyła uznanie światowego kina za sprawą brawurowej roli w „Zimnej Wojnie” Pawła Pawlikowskiego. Urodzona na południu Polski aktorka od lat występuje w polskich filmach, serialach i na teatralnych scenach. Jest ulubienicą publiczności, a dodatkowo świetnie śpiewa. Rola w docenionym na Festiwalu w Cannes obrazie „Zimna Wojna” była wyjątkowym momentem w jej życiu. W kuluarach mówiło się, że wygranych było dwoje – nagrodzony Złotą Palmą za najlepszą reżyserię Paweł Pawlikowski i doceniona przez samą Juliette Binoche, Joanna Kulig.
Czy pamiętacie jeszcze początki kariery wokalnej Kulig? Zobaczcie jej występ w „Szansie na sukces” z 2001 roku:
oraz stare nagranie z programu „Idol”:
Jeanne Damas to nazwisko, które powinno automatycznie pojawiać się w podpowiedziach wyszukiwarki po wpisaniu „ikona francuskiej mody”. Jej profil na Instagramie za chwilę odnotuje milion obserwujących – nic dziwnego, jej stylizacje są szalenie inspirujące! W niewymuszony sposób definiuje ona pojęcie francuskiego stylu, zachęcając dziewczyny z całego świata do kreowania własnego, autentycznego wizerunku. Jak mówi: „W Paryżu stawia się na prostotę i ponadczasowość, nie na trendy”.
Nowa kampania Reserved „I Can Boogie” jest utrzymana w klimacie retro i to właśnie nim inspirują się jej bohaterki: Joanna Kulig i Jeanne Damas. Obie prezentują wszak ponadczasowy szyk oraz iście hollywoodzką sensualność, jaką znamy z lat 60. i 70. z odrobiną przekory. Są także odzwierciedleniem kobiecego temperamentu tamtej epoki. Nie wstydzą się flirtować czy kusić. Są pewne siebie i po prostu chcą się bawić.
Jak wyjaśnia Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved: „W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię”.
Występ bohaterek kampanii nadaje piosence nową narrację. Dwie charakterne kobiety: ponętna aktorka o słowiańskiej urodzie — Joanna Kulig oraz niezwykle sensualna, francuska modelka Jeanne Damas, śpiewają przekornie: „Baby, I wanna keep my reputation, I’m a sensation, You try me once, you’ll beg for more, oh”.
Pierwszy rozdział kampanii Reserved „I Can Boogie / The Show” w obrazie Gordona Von Steinera to magiczne wspomnienie lat 70. i wielkiej estrady w stylu San Remo czy Eurowizji. Czasów, gdy kobieca energia łączyła się nieodmiennie z pasją i finezją, a estradowe show było dopracowywane co do najmniejszego detalu, gwarantując jednocześnie pole improwizacji. Z tego słyną przecież paryski sznyt i słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas. Na ekranie towarzyszy im grupa profesjonalnych tancerzy, odwzorowujących charakterystyczne elementy tańca boogie-woogie. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (takimi, jak Gucci, Prada czy Miu Miu) udało się oddać w tym klipie ducha lat 70. To już jego kolejna produkcja z Reserved. Wiosną tego roku ożywił szalone lata 80. w kampanii marki z Cindy Crawford. Energetyczny taniec „I can Boogie” to zasługa Richard’a Jacksona, odpowiadającego min. za choreografię występów Lady Gaga.
Reserved zaprasza na kolejne rozdziały swojej jesiennej opowieści. W którym kierunku podąży zabawa w rytmie boogie? Przekonamy się już wkrótce. Kolejna odsłona już 18.09!
Zobacz zdjęcia z lookbooka „I Can Boogie” Reserved jesień 2018: