Joanna Kulig i Jeanne Damas razem w kampanii Reserved „I Can Boogie”!
Polska aktorka Joanna Kulig, znana z filmu „Zimna Wojna” i jedna z najbardziej rozpoznawalnych francuskich influencerek, Jeanne Damas, wystąpiły razem na scenie! Marka Reserved zaprosiła obie gwiazdy do współpracy przy jesiennej kampanii pod hasłem „I Can Boogie”.
Joanna Kulig i Jeanne Damas razem w kampanii Reserved „I Can Boogie”!
Gordon Von Steiner stworzył trzy etiudy filmowe promujące znany i lubiany brand. Klipy łączy wspólny hasztag #ICanBoogie, bo w tym sezonie właśnie taniec i muzyka będą mocno wpisywać się w świat marki.
Joanna kulig zdobyła uznanie światowego kina za sprawą brawurowej roli w „Zimnej Wojnie” Pawła Pawlikowskiego. Urodzona na południu Polski aktorka od lat występuje w polskich filmach, serialach i na teatralnych scenach. Jest ulubienicą publiczności, a dodatkowo świetnie śpiewa. Rola w docenionym na Festiwalu w Cannes obrazie „Zimna Wojna” była wyjątkowym momentem w jej życiu. W kuluarach mówiło się, że wygranych było dwoje – nagrodzony Złotą Palmą za najlepszą reżyserię Paweł Pawlikowski i doceniona przez samą Juliette Binoche, Joanna Kulig.
Czy pamiętacie jeszcze początki kariery wokalnej Kulig? Zobaczcie jej występ w „Szansie na sukces” z 2001 roku:
oraz stare nagranie z programu „Idol”:
Jeanne Damas to nazwisko, które powinno automatycznie pojawiać się w podpowiedziach wyszukiwarki po wpisaniu „ikona francuskiej mody”. Jej profil na Instagramie za chwilę odnotuje milion obserwujących – nic dziwnego, jej stylizacje są szalenie inspirujące! W niewymuszony sposób definiuje ona pojęcie francuskiego stylu, zachęcając dziewczyny z całego świata do kreowania własnego, autentycznego wizerunku. Jak mówi: „W Paryżu stawia się na prostotę i ponadczasowość, nie na trendy”.
Nowa kampania Reserved „I Can Boogie” jest utrzymana w klimacie retro i to właśnie nim inspirują się jej bohaterki: Joanna Kulig i Jeanne Damas. Obie prezentują wszak ponadczasowy szyk oraz iście hollywoodzką sensualność, jaką znamy z lat 60. i 70. z odrobiną przekory. Są także odzwierciedleniem kobiecego temperamentu tamtej epoki. Nie wstydzą się flirtować czy kusić. Są pewne siebie i po prostu chcą się bawić.
Jak wyjaśnia Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved: „W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię”.
Występ bohaterek kampanii nadaje piosence nową narrację. Dwie charakterne kobiety: ponętna aktorka o słowiańskiej urodzie — Joanna Kulig oraz niezwykle sensualna, francuska modelka Jeanne Damas, śpiewają przekornie: „Baby, I wanna keep my reputation, I’m a sensation, You try me once, you’ll beg for more, oh”.
Pierwszy rozdział kampanii Reserved „I Can Boogie / The Show” w obrazie Gordona Von Steinera to magiczne wspomnienie lat 70. i wielkiej estrady w stylu San Remo czy Eurowizji. Czasów, gdy kobieca energia łączyła się nieodmiennie z pasją i finezją, a estradowe show było dopracowywane co do najmniejszego detalu, gwarantując jednocześnie pole improwizacji. Z tego słyną przecież paryski sznyt i słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas. Na ekranie towarzyszy im grupa profesjonalnych tancerzy, odwzorowujących charakterystyczne elementy tańca boogie-woogie. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (takimi, jak Gucci, Prada czy Miu Miu) udało się oddać w tym klipie ducha lat 70. To już jego kolejna produkcja z Reserved. Wiosną tego roku ożywił szalone lata 80. w kampanii marki z Cindy Crawford. Energetyczny taniec „I can Boogie” to zasługa Richard’a Jacksona, odpowiadającego min. za choreografię występów Lady Gaga.
Reserved zaprasza na kolejne rozdziały swojej jesiennej opowieści. W którym kierunku podąży zabawa w rytmie boogie? Przekonamy się już wkrótce. Kolejna odsłona już 18.09!
Zobacz zdjęcia z lookbooka „I Can Boogie” Reserved jesień 2018:
I ktoś jeszcze ma jakieś wątpliwości, jaka kolekcja rządzi. Reserved zrobiło kawał dobrej roboty, super ciuszki.
Kolekcja na bardzo wysokim poziomie!
Reklama wyszła wspaniała, a kolekcja zapowiada się interesująco.
Petarda. Kolejna reklam Reserved, po której zbieram szczękę. Poziom światowy wykonania, gwiazdy, świetnie to się ogląda, znowu kapitalny dobór muzyki, chce więcej…
Widać że Reserved to już jednak wysoka półka. Mają czym się chwalić.
Kulig idealnie tu pasuje. Świetny wybór. Ubrania zapowiadają się ciekawie zwłaszcza, że skoro reklamuje ją pani Joanna to powinny pasować również na kobiety z większym biustem i biodrami, więc super.
Męskie propozycje też zapowiadają się niczego sobie. Muszę zabrać chłopaka na zakupy 😀
Męska kolekcja bardziej mi sie spodobała, podpowiem con nieco mężówi