Premiera wyjątkowej kolekcji okularów Etro

ETRO wraz Grupą Safilo przedstawiają pierwszą kolekcję okularów marki ETRO. Jest ona częścią najnowszej kampanii „Poza czasem, w innym miejscu”. Optyczne i przeciwsłoneczne oprawki tej kolekcji cechuje unikalny estetyczny charakter marki ETRO, który wspaniale reinterpretuje jej bogatą historię w nowoczesną opowieść.

kolekcja Etro

Fot. Mat. nadesłane/ kolaż redakcji

Modele ETROSCREEN i ETROMACARON po raz pierwszy pojawiły się na wybiegu podczas męskiego pokazu mody ETRO w czerwcu oraz damskiego pokazu mody we wrześniu 2023 roku. Tym co je wyróżnia są futurystyczne wzory, nowoczesne materiały oraz charakterystyczne detale marki ETRO.

ETROSCREEN

Model ETROSCREEN prezentuje ekscentryczne i awangardowe wzory o odważnej konstrukcji, unikatowych geometrycznych zausznikach oraz płasko zakończonej oprawce. Logo ETRO zostało precyzyjnie wytłoczone na soczewkach, a charakterystyczne zakończenia zauszników cechuje kubistyczna symetria. Nowe okulary przeciwsłoneczne ETRO dostępne są w czterech odsłonach kolorystycznych: czarno-szarej, burgundowo-beżowej, kremowo-brązowej oraz czarno-brązowej, a wszystkie zwieńczone są kultowym motywem Pegaso umieszczonym w formie detalu na zausznikach.

ETROMACARON

Nowe okulary przeciwsłoneczne ETROMACARON to hołd dla korzeni marki w nowoczesnym wydaniu. Innowacyjne wzornictwo, znakomita sztuka rzemieślnicza oraz charakterystyczne detale, takie jak symboliczny motyw Pegaso, w nowatorski sposób definiują ten styl. Dostępne w czterech wariantach kolorystycznych, okulary przeciwsłoneczne ETROMACARON to absolutny must-have dla każdej entuzjastki mody.

MODEL OPTYCZNY ETRO 0005

Figlarne kształty i trójkątne zauszniki nadają tym kwadratowym, oversize’owym oprawkom vintage’owy, a jednocześnie nowoczesny wygląd. Delikatna i lekka oprawka z acetatu dostępna jest w odcieniach kolorystycznych typu havana, przezroczystych kombinacjach oraz jednolitych kolorach. Logo ETRO w widoczny sposób umieszczono na zausznikach, których geometryzm i symetria harmonijnie współgrają z literowaniem logo.

Oprócz modeli prezentowanych w kampanii kolekcja ETRO zawiera dodatkowo propozycje okularów przeciwsłonecznych i oprawek optycznych BOLD PEGASO, PAISLEY, LUXURY METAL i ETRO TAILORING. Pełna gama obejmuje oprawki z acetatu, metalowe konstrukcje, a także doskonale skomponowane połączenia obu tych materiałów.

Kolekcja okularów ETRO jest już dostępna w butikach ETRO na całym świecie, online na stronie etro.com oraz w wybranych salonach optycznych.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (10 głosów, średnia: 4,20 z 5)
loading... zapisuję głos...