Polski kosmetyczny start-up, który od początku przynosi zyski. Znasz te kosmetyki?

Marka BodyBoom jest pierwszą polską firmą produkującą peelingi kawowe i produktem nr 1 w tym segmencie! Produkt na rynku kosmetyków zadebiutował latem w 2015 roku. Jej założyciele Ariel Adamski i Jakub Marzec szybko znaleźli niszę na polskim rynku kosmetyków i stworzyli ideał!

Kosmetyk, który w zaledwie kilka miesięcy opanował łazienki Polek i znalazł swoje zainteresowanie ze strony znanych drogerii. Wystartowali z jednym produktem – peelingiem kawowym, by kolejno poszerzyć swoją ofertę o 7 nowych wersji zapachowych oraz balsam, masło, glinki i gadżety. W tym momencie marka pracuje nad kolejnymi 7 zupełnie nowymi i innowacyjnymi produktami, które  planuje wprowadzić do swojej oferty, do końca roku 2017.

 

Dlaczego właśnie peeling?

Założyciele marki chcieli wyprodukować coś, czego jeszcze nie ma. Znaleźli niszę. Peeling kawowy jest produktem, który znają i doceniają kobiety na całym świecie. W sieci roi się od przepisów, jak wykonać go metodą domową. Ariel Adamski mówi, że byli świadomi nie tylko popularności tego rodzaj peelingu, ale również popytu na ten kosmetyk. Wszystkie produkty  BodyBoom różnią się składem i zapachem, a stylistyka marki przemawia do młodych klientek. Duży wpływ na powodzenie marki, ma także sposób, w jaki komunikuje się ze swoimi fankami. BodyBoom ma swoją osobowość.

 

Kim jest BodyBoom?

 Jak sam o sobie mówi, jest tym kogo szukają wszystkie kobiety. Jest ideałem, który jako jeden z nielicznych wie, czego potrzebują 😉 Jest POLSKIM peelingiem stworzonym z najlepszej jakości kawy – robusty – i olejków. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, swoim dotykiem potrafi zdziałać cuda… Peeling z kawy jest bogatym źródłem kofeiny, witaminy E i olejków, który dzięki swoim właściwościom pomaga odżywić i ujędrnić skórę, zredukować rozstępy i cellulit oraz pomaga przy redukcji tkanki tłuszczowej. Bezpieczeństwo, jakoś i działanie kosmetyków BodyBoom potwierdzone jest certyfikatami i atestami, które otrzymały po przejściu specjalistycznych badań.

Siła w Social Mediach

 Internet jest miejscem, które pozwala być blisko klienta. Dla marki, która jest zupełnie nieznana na rynku bardzo ważny jest wizerunek. Ten, na samym początku najłatwiej jest zbudować za pomocą mediów społecznościowych. Założyciele marki postanowili, więc właśnie tam wykreować swój silny brand. Początkowo zaczęli od witryny internetowej i profilu na Facebooku, jednak decydującą rolę odegrał Instagram.

Dlaczego Instagram?

Na zachodzie jest normalnym kanałem sprzedaży. Marka BodyBoom chciała jako pierwsza w Polsce wykorzystać ten potencjał. Jakub Marzec twierdzi, że IG jest miejscem, w którym obraz jest podstawowym komunikatem. W tym miejscu wyróżniają się ci, którzy publikują profesjonalne zdjęcia, hasztagują i wychodzą naprzeciw panującym trendom. Marka BodyBoom jest jedną z najpopularniejszych marek sektora beauty na Instagramie w Polsce.

Walka o rynki zagraniczne

 Na początku dystrybucję właściciele budowali własnymi siłami, dlatego już dziś peelingi BodyBoom dostępne są stacjonarnie w wielu drogeriach i perfumeriach w Polsce, w tym także w Douglas! Marka istnieje dopiero od półtora roku, a już podbija rynki zagraniczne! Markę możemy spotkać w 9 krajach świata, na 3 kontynentach! Szukajcie jej w najlepszych sklepach kosmetycznych we Francji, Grecji, Portugalii, Dubaju, Arabii Saudyjskiej, Kuwejcie i Belgii! Ambitny BodyBoom pilnie uczy się nowych języków, aby zadbać o kobiety na całym świecie!

 

Co dalej?

 Właściciele marki chcą ją zaprezentować na arenie międzynarodowej, ponieważ jak mówi Ariel Adamski „Naszym celem jest promocja marki i zdobycie partnerów, z którymi zdobędziemy kolejne rynki zagraniczne”.

 Założyciele marki BodyBoom są przykładem start-upu, który od początku przynosi zyski i rozwija się na arenie międzynarodowej. Jej założyciele pokazują, że w świecie zdominowanym przez wielkie koncerny jest miejsce dla młodych, ambitnych ludzi, którzy odnoszą sukcesy nie tylko na rynku polskim, a także za granicą. Właścicielom w krótkim czasie udało się stworzyć rozpoznawalną markę i wprowadzić innowacyjne produkty, dzięki czemu skutecznie konkuruje z największymi koncernami kosmetycznymi, o klientów i ich zainteresowanie. BodyBoom udowadnia, że o sukcesie marki nie muszą decydować pieniądze i wielkie kampanie reklamowe, a pomysł i ludzie, którzy ją tworzą.

 

Więcej informacji o produktach na: www.bodyboom.pl

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (144 głosów, średnia: 4,56 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Anett13  23 marca 2017 06:42

    Słyszałam o nich i widziałam w sklepach, ale póki co nie używałam. Chyba będę musiała w końcu spróbować :-))).

    Odpowiedz
    • ewalub  23 marca 2017 09:01

      Też je widziałam w sklepach, ale podobnie jak Ty jeszcze nie używałam

      Odpowiedz
  2. martucha180  23 marca 2017 08:14

    Muszę się rozejrzeć.

    Odpowiedz
  3. Uśmiechnij się :)  25 marca 2017 09:26

    Widziałam tę markę na wielu portalach, rzeczywiście jest to marka, która wyrosła nagle z od ziemi jak grzyb po deszczu. Doceniam wysiłek i sukces założyciela. Osobiście jednak nie kuszą mnie ich produkty.

    Odpowiedz
  4. Magrabka31  31 marca 2017 22:45

    Już dawno te produkty wzbudziły moje zainteresowanie,ale jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować.Cały czas w ręce wpada mi co innego.

    Odpowiedz
  5. Aneta  5 kwietnia 2017 10:17

    Wiele dobrego słyszałam o tych kosmetykach, ale jakoś nie obiło mi się o uszy, że jest to propozycja polskiej marki! Tym bardziej super, muszę w końcu wypróbować 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany