Polska marka PIEL obchodzi drugie urodziny!
Polska marka PIEL została stworzona z potrzeby serca i wielkiej pasji tworzenia. Każdy jej produkt to doskonałe połączenie formalnego minimalizmu z maksymalnym wyrazem. Z okazji drugiej rocznicy działalności PIEL, prezentujemy zdjęcia z jej nowej kampanii, która dowodzi, że piękno może iść w parze z użytecznością!
Filozofia marki PIEL, założonej przez Martę Biskupską-Wawrzyńczak (która jest także projektantką akcesoriów) opiera się na tworzeniu autorskich toreb, futerałów i plecaków bez dodatku elementów metalowych. Piękna naturalnej skóry nie zaburzają tu zatem ciężkie, metalowe okucia, a mimo to torby są wyposażone w innowacyjne i funkcjonalne zamknięcia. Co więcej, produkty PIEL powstają ze skór niegarbowanych, pozyskiwanych – na zasadzie recyklingu – z odpadów dużych firm galanteryjnych, które zyskują w ten sposób drugie życie. Działalność marki wpisuje się więc w model circular economy, co doceni każdy świadomy klient, dla którego dbałość o środowisko jest częścią stylu życia. Zobacz, jakie projekty oferuje polska marka, która zdążyła już zdobyć zaufanie wielu odbiorców!
![Piel Piel](https://kobietamag.pl/wp-content/uploads/2018/05/piel01.jpg)
fot. materiały prasowe PIEL
Polska marka PIEL obchodzi drugie urodziny!
Marka PIEL jest odpowiedzią na potrzeby miłośników starannego rzemiosła w dobrym, starym stylu, którzy jednocześnie kochają design i poszukują klasyki w nowoczesnej odsłonie. Można powiedzieć, że jest spełnieniem marzeń młodych, ambitnych ludzi, stawiających na jakość i przywiązanych do tradycji, które wynieśli z rodzinnych domów. Zakładany efekt jej twórcy osiągają dzięki ścisłej współpracy osób, które osiągnęły mistrzostwo w różnych dziedzinach – artystów z inżynierami i kaletnikami. Precyzyjna konstrukcja, przemyślane i sprawdzone projekty oraz dbałość o każdy detal pozwalają tworzyć piękne, unikatowe, a jednocześnie użytkowe produkty, takie jak: kopertówki, shopperki i listonoszki w różnych wersjach kolorystycznych, poręczne torby męskie, plecaki z wyjątkowymi, warkoczykowymi ściągaczami, cienkie futerały na przybory do pisania, a nawet organizery akcesoriów do makijażu.
A oto, co w podsumowaniu dwóch udanych lat działalności PIEL mówi jej założycielka i projektantka, Marta Biskupska-Wawrzyńczak:
„Jestem dumna, ze moja marka PIEL istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej ilości klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością. ”
Zobacz klasyczne i eleganckie wyroby ze skóry tej marki:
Zobacz piękne skórzane torby, kopertówki i plecaki na zdjęciach z kampanii marki: