Polska marka PIEL obchodzi drugie urodziny!
Polska marka PIEL została stworzona z potrzeby serca i wielkiej pasji tworzenia. Każdy jej produkt to doskonałe połączenie formalnego minimalizmu z maksymalnym wyrazem. Z okazji drugiej rocznicy działalności PIEL, prezentujemy zdjęcia z jej nowej kampanii, która dowodzi, że piękno może iść w parze z użytecznością!
Filozofia marki PIEL, założonej przez Martę Biskupską-Wawrzyńczak (która jest także projektantką akcesoriów) opiera się na tworzeniu autorskich toreb, futerałów i plecaków bez dodatku elementów metalowych. Piękna naturalnej skóry nie zaburzają tu zatem ciężkie, metalowe okucia, a mimo to torby są wyposażone w innowacyjne i funkcjonalne zamknięcia. Co więcej, produkty PIEL powstają ze skór niegarbowanych, pozyskiwanych – na zasadzie recyklingu – z odpadów dużych firm galanteryjnych, które zyskują w ten sposób drugie życie. Działalność marki wpisuje się więc w model circular economy, co doceni każdy świadomy klient, dla którego dbałość o środowisko jest częścią stylu życia. Zobacz, jakie projekty oferuje polska marka, która zdążyła już zdobyć zaufanie wielu odbiorców!
Polska marka PIEL obchodzi drugie urodziny!
Marka PIEL jest odpowiedzią na potrzeby miłośników starannego rzemiosła w dobrym, starym stylu, którzy jednocześnie kochają design i poszukują klasyki w nowoczesnej odsłonie. Można powiedzieć, że jest spełnieniem marzeń młodych, ambitnych ludzi, stawiających na jakość i przywiązanych do tradycji, które wynieśli z rodzinnych domów. Zakładany efekt jej twórcy osiągają dzięki ścisłej współpracy osób, które osiągnęły mistrzostwo w różnych dziedzinach – artystów z inżynierami i kaletnikami. Precyzyjna konstrukcja, przemyślane i sprawdzone projekty oraz dbałość o każdy detal pozwalają tworzyć piękne, unikatowe, a jednocześnie użytkowe produkty, takie jak: kopertówki, shopperki i listonoszki w różnych wersjach kolorystycznych, poręczne torby męskie, plecaki z wyjątkowymi, warkoczykowymi ściągaczami, cienkie futerały na przybory do pisania, a nawet organizery akcesoriów do makijażu.
A oto, co w podsumowaniu dwóch udanych lat działalności PIEL mówi jej założycielka i projektantka, Marta Biskupska-Wawrzyńczak:
„Jestem dumna, ze moja marka PIEL istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej ilości klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością. ”
Zobacz klasyczne i eleganckie wyroby ze skóry tej marki:
Zobacz piękne skórzane torby, kopertówki i plecaki na zdjęciach z kampanii marki: