Polska marka jak Ralph Lauren! TATUUM – najnowsza kolekcja na światowym poziomie

Polskie marki potrafią zaskakiwać! Marka TATUUM poszła w ślad Ralpha Laurena i stworzyła linię ubrań na światowym poziomie! Mowa o kolejnej odsłonie kampanii TADAAM. Jej bohaterem jest… Miś Uszatek.

Miś Uszatek – uroczy miś o klapniętym uszku to bohater znany z dzieciństwa większości z nas. TATUUM zaprasza w sentymentalną podróż do wspomnień z dzieciństwa. Marka “zaprosiła” Misia Uszatka do najnowszej odsłony swojej kampanii. Ikona polskiej popkultury podkreśla polskie korzenie marki i jej lokalność – zarówno TATUUM, jak i Miś Uszatek pochodzą z Łodzi.

tatuum miś uszatek

Fot. mat. nadesłane

TATUUM x Miś Uszatek

Kolekcja ubrań z Misiem Uszatkiem jest zwieńczeniem jesienno-zimowej kampanii TADAAM. W najnowszej linii znalazły się modele ubrań damskich i męskich oraz – po raz pierwszy w historii marki – dziecięce ubranka w stylu mini me. Wśród propozycji znajdziemy ciepłe swetry, kardigany i t-shirty. Wśród produktów męskich dodatkowo koszule a dla najmłodszych i ich opiekunów zaprojektowane zostały specjalne świąteczne piżamy. Wszystko oczywiście okraszone jest uroczym wizerunkiem Misia. 

Wyjątkowy płaszcz

Wyjątkowym punktem kolekcji jest unikatowy płaszcz. Został wykonany z wysokiej jakości materiałów – z pewnością zapewni ciepło podczas mroźnych, zimowych dni. Jego wyjątkowość podkreśla ograniczona ilość sztuk oraz nieregularnie umieszczone haftowane naszywki, które na każdym z egzemplarzy znalazły się w innych miejscach.

„Kampania TATUUM x Miś Uszatek to nie tylko ukłon w stronę lokalności, ponadczasowości i jakości, ale także zaproszenie do udziału w sentymentalnej podróży do najpiękniejszych wspomnień z dzieciństwa. Jestem przekonana, że świąteczne zwieńczenie jesienno-zimowej kampanii TADAAM wprawi w dobry nastrój nie tylko tych, którzy pamiętają Misia Uszatka, ale również młodszych odbiorców” – mówi Marta Najbert-Sykulska, Dyrektor Marketingu TATUUM.

tatuum miś uszatek

Miś w świecie mody

To nie pierwszy raz, gdy na ubraniach – nie tylko w linii dziecięcej – pojawia się wizerunek Misia. Jednym z najsłynniejszych misiów w historii mody jest ten, który znalazł się na ubraniach linii Polo Bear autorstwa Ralpha Laurena. Na początku ostatniej dekady XX wieku Ralph Lauren przedstawił kolekcję z wizerunkiem pluszowego misia, która powstała we współpracy z Richardem Steiffem – projektantem kolekcjonerskich zabawek. Polo Bear jest obecnie jednym z najbardziej rozpoznawalnych motywów marki.

TATUUM x Miś Uszatek – kolekcja

Wyjątkowa kolekcja z Misiem o klapniętym uszku pojawiła się w sklepach stacjonarnych i online 1 grudnia.

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (62 głosów, średnia: 4,68 z 5)
zapisuję głos...