Pokaż nogi na wiosnę – kobiecość to nie grzech

Wiosenne słońce rozpieszcza nas coraz bardziej. Na dno szafy wrzucamy grube spodnie, kryjące rajstopy i długie spódnice. Sięgamy po mini, supermodne tuniki i krótkie sukienki. Tej wiosny pokazujemy nie tylko nogi, które pięknie wyglądają w cienkich, delikatnych rajstopach. Ruszamy do walki ze stereotypami dotyczącymi płci pięknej i udowadniamy, że być kobietą to nie grzech!

gatta_wiosna 2011

Gatta stawia w tym sezonie na kobiecość w klasycznym wydaniu. Znane wszystkim Polkom rajstopy Laura, Luna i Eve są tegorocznym hitem nadchodzącej wiosny. Dają kobiecie to co najważniejsze: pewność siebie ? dzięki możliwości podkreślania wyjątkowego kobiecego atrybutu, jakim są nogi. A także modny look ? dzięki neutralności kolorystycznej i łatwości łączenia ich z dominującymi w tym sezonie kolorami.

?Laura, Luna i Eve to najpopularniejsze rajstopy wśród kobiet, miesięcznie sprzedawane w liczbie ponad 1,5 mln sztuk. Polki sięgają po nie przy każdej ? bardziej lub mniej oficjalnej okazji. Stanowią element dress code, pasują do zwiewnej sukienki i supermodnej rozkloszowanej spódnicy. Są także idealne do seksownej małej czarnej? ? powiedziała Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatty.

gatta_wiosna 2011

gatta_wiosna 2011

gatta_wiosna 2011

Małe kobiece grzeszki

Małe grzeszki, drobne przyjemności, słodkie pokusy? bez nich nasze życie byłoby szare i nieciekawe! Kochamy je, bo dają nam poczucie spełnienia i nie ma nic przyjemniejszego niż raz na jakiś czas im ulec! Delektowanie się życiem i sprawianie, że nabiera coraz to nowego koloru to po prostu część barwnej, kobiecej natury.

Kobiecość z dystansem do samej siebie to także temat przewodni kampanii reklamowej kolekcji rajstop marki Gatta na wiosnę i lato 2011. Jaka jest Gatta w tym sezonie? Lekka, subtelna, delikatnie uśmiechnięta, a jednocześnie wie czego chce! W odrealnionej scenerii, uwodzicielska muzyka zabiera nas w podróż do krainy, gdzie nie grzech być kobietą.

W spocie reklamowym pojawia się Joanna Horodyńska ? ambasadorka marki Gatta ? która wystylizowała także modelki na potrzeby kampanii. Wszystkie Fanki oraz Fanów Gatty zapraszamy na stronę marki na Facebook.com, gdzie czekają ?grzeszne? niespodzianki!

gatta_wiosna 2011

Jablka fot.Wojtek Wojtczak

 

Więcej informacji na temat kolekcji Gatty na stronie www.gatta.pl

Inne artkuły o marce Gatta: Seksowne pończochy od Gatty na nadchodzącą wiosnę

gatta_wiosna 2011

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (163 głosów, średnia: 4,65 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. nutrena  19 sierpnia 2013 11:47

    Ta fotka z jabłkami jest rewelacyjna:)ale fantastyczny pomysł:)

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany