Pokaz kolekcji Deni Cler w Muzeum Sztuki Nowoczesnej

W Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, marka Deni Cler zaprezentowała kolekcję na sezon jesień-zima 13/14. Dzieła najsłynniejszych  współczesnych autorow  takich  jak Wilhelm Sasnal  czy Antoni Libera prezentowane w słynnym pawilonie Emilia, stały się naturalną scenografią pokazu.

Deni Cler jesien-zima 2013-2014

„Deni Cler to marka z długą historią. Nadchodzący sezon potraktujemy jako nowe otwarcie. Dla naszych klientek oznacza to odświeżenie propozycji, a dla samej marki zmianę sposobu myślenia o jej tożsamości i produkcie.” komentuje Monika Kapłan-Gerc, prezes Deni Cler.

Kolekcja na nadchodzący sezon jest pierwszą w nowej  strategii marki, w której  Deni Cler znacząco odświeża swój wizerunek. Wysmakowana klasyka, z której słynie marka, podąża zdecydowanie w kierunku, odpowiadającym współczesnej kobiecie. W kolekcji jesień-zima 13/14 obok brązów, beżów i szarości, zaproponowano wyraziste odcienie różu i atrakcyjnego petrol blue oraz delikatne seledyny i klasyczne czerwienie, a także obowiązujący trend Black&White. Na szczególną uwagę zasługują faktury tkanin. W kolekcji istotną rolę odgrywają welury, żakardy i dwubarwne tkaniny z tłoczonym motywem kwiatowym. Na wybiegu pojawiły się doskonale skrojone płaszcze przywodzące na myśl ikony stylu, takie jak Katherine Hepburn czy Jackie Kennedy. Atutem prezentacji były dodatki – modne botki i długie kozaki rodem z mediolanskich ulic, futrzane etole i połyskujące torebki w kształcie mini-tornistrów z lat 70 nadawały charakteru klasycznie skrojonym marynarkom i żakietom. Kolekcja stanowi ukłon w stronę stałych klientek, lecz także w tym samym czasie zapowiedź nowej, odświeżonej Deni Cler.

Wybór miejsca pokazu podkreślił nową definicję stylu Deni Cler . Kolekcja wśród  eksponatów Muzeum Sztuki Nowoczesnej na tle oświetlonej panoramy Warszawy , oraz alternatywne dźwięki Pixies zamieniły prezentację  w wydarzenie artystyczne.

Pokaz Deni Cler odwiedziło szerokie grono przedstawicieli świata fashion, dziennikarzy mody, stylistów i celebrytów. Na wieczorną prezentację  przybyli m.in Ania Jurgaś  redaktor naczelna Glamour, Agnieszka Ścibior redaktor naczelna Viva Moda, Jacek Szmidt redaktor naczelny Twój Styl,   Aneta Kręglicka, Sylwia Gliwa, Malwina Wędzikowska, Dorota Soszyńska, Jan Wieczorkowski, Michał Piróg, Magda Modra, Katarzyna Żak,  Małgorzata Ostrowska – Królikowska, Lucyna Szymańska, MartaKielczyk. Na wybiegu pojawiła się   Asia Piwka  z agencji New Age oraz laureatki ostatniej edycji Top Model.

Partnerami pokazu byli Raiffeisen, Raiffeisen Premium Banking ,  Finlandia, Sephora, Ce-ce Beauty Clinic oraz Voda.

Po pokazie goście w wyjątkowej atmosferze podziwiali kolekcję dzieł MSN.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (173 głosów, średnia: 4,35 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Masza  1 lipca 2013 17:43

    Jesień/zima 2013 zapowiada się całkiem,całkiem.Bałam się,że po intensywności i dominacji kolorów w sezonie wiosna/lato,pojawią się same szarości,czernie i brązy.A tu miłe zaskoczenie.

    Odpowiedz
  2. oskarek1995  3 lipca 2013 19:27

    Fajne, będzie w czym wybierać

    Odpowiedz
  3. bbo  20 lipca 2013 21:37

    A ja się cieszę, że muzeum jest otwarte na takie wydarzenia i udostępnia pomieszczenia.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany