Piękna cera bez przebarwień i trądziku – czyli Sensilab Cerin na wiosnę
Piękna cera bez przebarwień i trądziku dzięki suplementowi diety Sensilab Cerin. Warsztaty prasowe połączone ze świątecznym śniadaniem w siedzibie IMR advertising by PR w ramach całorocznej kampanii promocyjnej ?Witamina młodości z najwyższym znakiem jakości?.

To tylko część salonu prasowego w IMR advertising by PR
Trądzik potocznie kojarzy się z czasem młodzieńczym. Okazuje się jednak, iż tej przykrej optycznie przypadłości można doświadczyć w każdym wieku. U młodzieży występuje trądzik pospolity, u dorosłych lekarze wyróżnili takie oto trądziki: ropowiczy, różowaty, posterydowy, skupiony, bliznowcowy i z objawami ogólnymi o ciężkim przebiegu. Trądzik zdarza się nawet niemowlętom. Wszystkie mają brzydki wygląd i koncentrują się głównie na twarzy, ale też na plecach i klatce piersiowej.
Każde stadium i odmiana trądziku wymaga innych metod leczenia.
Ale zamiast leczyć można zapobiegać chorobie, dbając o stan skóry, szczególnie cery. Tutaj w sukurs przychodzi suplement diety Sensilab Cerin Polfy Łódź. Właściwości tego suplementu diety przedstawiła Anna Ziarkowska, menedżer produktu.
Sensilab Cerin redukuje istniejące niedoskonałości skórne i zapobiega powstawaniu blizn – działa na objawy; zmniejsza skłonność do pojawiania się nowych niedoskonałości i wspomaga oczyszczanie cery – czyli pozwala zapanować nad przyczynami; działa przeciwzapalnie, przeciwbakteryjnie i przeciwrodnikowo; usuwa ze skóry toksyny – odżywia ją i rewitalizuje.
?Bardzo dbamy o wszechstronność prezentowanych przez nas tematów. Również tym razem połączyliśmy prezentacje dwóch produktów, których działanie z powodzeniem może się uzupełniać. Takim suplementem diety jest prowadzony przez nas od długiego czasu Alphol Omega Plus, kapsułka młodości działająca przeciwstarzeniowo? ? mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.
W zaaranżowanym w agencji gabinecie kosmetycznym dziennikarki oraz dwaj dziennikarze (!) chętnie i z ciekawością poddawali się badaniu stanu skóry twarzy aparatem Aramo SG. Było to już kolejne badanie, które przeprowadziły, i o właściwościach Alpholu Omega Plus przypominały, kosmetolożki Katarzyna Pruszyńska i Anna Dublicka, pracujące dla firmy Tymofarm, która dostarczyła wyposażenie gabinetu oraz odpowiednią liczbę opakowań Alpholu Omega Plus.
Do tradycji podczas spotkań w siedzibie agencji należy łączenie pożytecznej wiedzy z przyjemnymi doznaniami zmysłowymi. ?Zaprosiliśmy panią Martę Pawlik-Antoniak z firmy Golden Rose, aby powiedziała o najnowszych, wiosennych trendach w makijażu. Zainteresowane dziennikarki mogły oddać swoje twarze w fachowe ręce pani Marty oraz wysłuchać porad, które kosmetyki z wielce szerokiej gamy Golden Rose są najodpowiedniejsze do ich koloru oczu i cery. Specjalistka z Golden Rose indywidualnie dobrała każdej dziennikarce podkład, puder i róż, które pozwoliły na zatuszowanie niedoskonałości cery. Była to też znakomita okazja do pokazania, jak firma Golden Rose wykorzystuje najnowsze światowe trendy badawcze w kompozycjach kosmetycznych?. ? podkreśla Monika Iskandar.
Kulinarną przyjemnością kończącą spotkanie było wielodaniowe, składnikowo antyagingowe, przedwielkanocne śniadanie przygotowane według autorskich inspiracji agencyjnych mistrzów kuchni. Wymieńmy tylko niektóre z serwowanych dań: jajka na szpinaku, galaretki warzywno-mięsne, pasztet z łososia i tuńczyk w pomarańczach, a na deser koktajle owocowe i kawowe.

Wszystkie potrawy były autorskim pomysłem i dziełem Moniki Iskandar
tak czytam artykuły o tradziku i wnioskuje że najważniejsza w tym wszystkim jest odpowiednia dieta!!!!i połowa sukcesu jest