W październiku nawet banany noszą różową wstążeczkę

„Różowy październik” od lat jest miesiącem profilaktyki raka piersi na całym świecie. W tym roku akcję budującą świadomość problemu wspiera również marka Chiquita, umieszczając na bananach symbol różowej wstążeczki. Poprzez różowe naklejki na bananach przypomina o potrzebie profilaktyki i zachęca kobiety, by znalazły czas, aby zadbać o swoje zdrowie.

różowa wstążeczka na bananach

W dzisiejszym rozpędzonym świecie kobiety pełnią dziesiątki życiowych ról, łącząc życie prywatne z zawodowym. Spełniają się w pracy, a jednocześnie opiekują się domem i całą rodziną. Każdego dnia otaczają bliskich troską, dbając o dietę i zdrowie każdego z nich. Ale czy w natłoku codziennych obowiązków pamiętają również o sobie?

„Różowy październik” to okazja do tego, by wspierać kobiety na całym świecie i zachęcać je do dbania o własne zdrowie. Z milionów przypadków zachorowań na raka każdego roku, rak piersi jest bowiem najczęstszym nowotworem rozpoznawanym u kobiet. Jak powszechnie wiadomo, największą przeszkodą w walce z tą chorobą jest jej późna diagnostyka.

W tym roku w październiku, który jest miesiącem profilaktyki raka piersi na całym świecie, także marka Chiquita przypomina kobietom o potrzebie regularnego badania. W jaki sposób? Niecodziennie acz codziennie, bo podczas codziennych zakupów w sklepie. W drugiej połowie października 100 mln bananów Chiquita na całym świecie będzie oznaczonych specjalną naklejką z różową wstążką. Wszystko po to, żeby zwrócić uwagę jak największej liczby konsumentek na tak ważną kwestię, jaką jest profilaktyka raka piersi.

O Chiqucie  Chiquita jest wiodącą firmą na świecie obecną na niemalże 70 rynkach i zatrudniającą 18 000 osób w 25 krajach. Na każdym rynku na którym jest obecna, Chiquita nieustannie pracuje nad tym by być ulubioną marką bananów wśród konsumentów. Zapewnia konsumentom i klientom najwyższą jakość owoców i usług oraz konsekwentnie tworzy stałą wartość dla klientów, dostawców, pracowników i lokalnych społeczności, szanując przy tym środowisko naturalne.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (43 głosów, średnia: 4,79 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. martucha180  10 października 2017 08:39

    Może różowa wstążeczka na bananach „rzuci” się w oczy ludziom i dotrze do nich pewna informacja…

    Odpowiedz
  2. efffciaa  10 października 2017 10:22

    Moim zdaniem akcje charytatywne są potrzebne – owszem , ale różowa wstążka na bananach to już moim zdaniem lekka przesada … przesłania nie ma żadnego …

    Odpowiedz
  3. Aromer0209  10 października 2017 11:15

    Różowa wstążeczka na bananach? to ktoś zwraca uwagę na naklejki na bananach?

    Odpowiedz
  4. colorful-jelly  10 października 2017 13:40

    Świetna inicjatywa. Bardzo ważne jest, aby kobiety badały się, by w miarę wcześnie wykryć chorobę.

    Odpowiedz
  5. as_sa  10 października 2017 19:04

    Myślę, że to świetna inicjatywa

    Odpowiedz
  6. A. czy  10 października 2017 22:30

    Świetny pomysł 🙂 Jak najbardziej popieram 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.