Paulina Chapko twarzą nowej kampanii marki SETA na wiosnę 2016
Paulina Chapko , aktorka filmowa i teatralna została twarzą najnowszej kampanii marki SETA na wiosnę 2016. Znajdziemy w niej pastele, najwyższej jakości tkaniny i świetnie skrojone płaszcze. Fotografie wykonał Grzegorz Gołębiowski. Zapraszamy do galerii!
Marka SETA istnieje na rynku dopiero od dwóch lat, a w jej ubraniach na ekranie prezentowało się już wiele znanych polskich aktorek, m.in. Magdalena Cielecka, Katarzyna Herman, Agata Kulesza, Sonia Bohosiewicz, Beata Ścibakówna i Tamara Arciuch. Bohaterką najnowszej sesji zdjęciowej SETA jest Paulina Chapko – aktorka młodego pokolenia znana widzom z filmów takich jak „11 minut”, „Oszukane” czy „Teraz albo nigdy!”. Wiosenną kolekcję sfotografował Grzegorz Gołębiowski, artysta od lat związany z branżą filmową. Za plan zdjęciowy posłużyły m.in. wnętrza warszawskiej restauracji N31.
W stylu Chanel
W wiosennej kolekcji SETA dominują pastele – beże, róże i błękity. Kwintesencją stylu marki jest elegancki komplet w kolorze ecru, wykonany z miękkiej bawełnianej tkaniny bouclé. Uwagę zwraca zwłaszcza piękny żakiet typu Chanel precyzyjnie wykończony falbanką, zapinany na ukryte haftki. Razem z ołówkową spódnicą, tworzy perfekcyjny duet. Rozporek z tyłu spódnicy sprawia, że jest ona nie tylko elegancka, ale też bardzo wygodna.
W świecie pasteli
Ciekawą propozycją jest sukienka w odcieniu brudnego różu o prostym kroju, wykończona białą lamówką, z charakterystycznym, umiejscowionym po środku szwem. Świetnie pasuje do niej szykowny kremowy płaszcz z rozszerzanymi rękawami. Doskonale skrojone okrycia wierzchnie to mocne punkty wszystkich kolekcji SETA. W wydaniu wiosennym marka proponuje m.in. dwurzędowe pastelowe płaszcze w odcieniach różu i błękitu. Wykonane w 75% z wełny dziewiczej, ozdobione poziomymi przeszyciami, są uosobieniem sportowej elegancji.
Klasyka zawsze w modzie
Kobiety, które dopiero tworzą swoją szafę, powinny zwrócić uwagę na białą koszulę, której nie powinno zabraknąć w żadnej damskiej garderobie. Marka SETA klasyczną białą koszulę urozmaiciła wydłużonym, prostym tyłem i rozcięciami po bokach. Ten element garderoby warto połączyć ze spodniami o modnym fasonie slim fit, z tylnymi kieszeniami i pasem wykończonymi czarną lamówką. Tak ponadczasowa, stonowana stylizacja świetnie sprawdzi się jako codzienny strój biznesowy.
Zapraszamy do galerii: Paulina Chapko twarzą nowej kampanii marki SETA na wiosnę 2016