Parfois z nową kampanią „Who I Am”. To prawdziwy manifest nowoczesnej kobiecości!

Sezon wiosenno-letni to czas wolności, również modowej! Parfois przygotowało na ten sezon nową kampanię „Who I Am”, która podkreśla indywidualność każdej z nas. Po kampanii „Brak definicji jest moją definicją” nadszedł czas zastanawiania się, „Kim Jestem”? Najnowsza kolekcja to prawdziwy manifest własnego ja – coś dla kobiet wolnych, których możliwości wyrażania siebie są nieskończone.

Kobietę, która wyróżnia się z tłumu, reprezentuje modelka Marlene Kohrs. A jaka jest kobieta, przedstawiona w tej kampanii? Autentyczna, nieprzejmująca się opiniami reszty świata. Dla takiej kobiety ważna jest wolność ekspresji i możliwość wyrażania siebie i  reagowanie na zmiany w świecie bez utraty swojej tożsamości. Kampania „Who I Am” to wyrażanie siebie poprzez stylizacje i akcesoria, z których każda z nas może tworzyć swoje własne kombinacje i interpretacje. 

parfois who i am

kolaż własny redakcji, źródło: materiały prasowe

„Kim Jestem” to nowa interpretacja kampanii „Brak definicji jest moją definicją”. Kampania zachęca do szukania indywidualności i zerwania z tym, co wydaje się narzucone z góry oraz do znalezienia nowoczesnej wizji kobiety i jej roli w społeczeństwie.

Wiosna i lato to czas przemian. Im cieplej jest na dworze, tym lżejsze stają się tkaniny, wzory stają się coraz bardziej egzotyczne, a kolory nabierają mocy. W kampanii „Who I Am” delikatne pastele kontrastują z letnimi kolorami – czerwonym, żółtym, pomarańczowym i niebieskim. Paski nakładają się na…inne paski, dżins miesza się dżinsem – total look to w tym sezonie prawdziwy hit! Stylizacje rodem ze środowiska miejskiego kontrastują z typowo plażowym lookiem – tunikami, długimi sukienkami, słomianymi kapeluszami, czapkami i akcesoriami w stylu etno, takimi jak frędzle czy koraliki.

Chustki na głowę, torebki z frędzlami i radosne sukienki sprawiają, że stylizacje miejskie możemy potraktować z przymrużeniem oka. W kampanii „Kim Jestem” przejawia się buntowniczy charakter współczesnej kobiety, symbolizowane przez plakaty. Nowoczesna kobieta swoją tożsamość wyraża poprzez wiadomości, kolory i wzory, które tworzą jej świat. Przy tym zrywa z utartymi stereotypami, przełamuje bariery i tworzy swój własny świat. Slogany i stereotypy nakładają przecież ograniczenia i nie pozwalają wyrazić własnej indywidualności. Kobieta przedstawiona w kampanii „Who I Am” stara się postrzegać świat takim, jakim jest, a nie takim, jak się mówi, że jest.

W tym sezonie Parfois stara się zerwać z barierami i granicami i dać nam przestrzeń do wyrażania siebie i czucia się tym, kim jesteśmy naprawdę! Czyni to poprzez mieszanie wzorów, tkanin i elementów pozornie kontrastujących, na przykład torebki-nerki łączone ze spódnicami i sandałkami na szpilkach.

Przesłanie marki jest proste: ŁĄCZYĆ, UŻYWAĆ I BYĆ. Odrzućmy obawy, stereotypy i zasady. Możemy założyć to, co nam się podoba, mieszać style i tworzyć swój własny wizerunek. Każde miejsce, każde akcesorium i każda okazja to w końcu możliwość do stworzenia czegoś nowego i do… zmieniania świata! 

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (163 głosów, średnia: 4,45 z 5)
zapisuję głos...