Pan tu nie stał na lato 2016 – nowa kolekcja marki
Przedstawiamy zdjęcia z nowej kampanii kolekcji marki Pan tu nie stał na lato 2016 o nazwie „Agroturystyka”. Co powiecie na lato na wsi?
Kolekcja „Agroturystyka” przywodzi na myśl sielankową atmosferę łąk i pól. Romantyczne, zakotwiczone w polskim krajobrazie motywy graficzne – mlecze, sitowie, bociany na mokradłach, pomidory czy… buraki przywołują na myśl wakacje na wsi, beztroskę i idylliczną atmosferę. W takim też miejscu odbyła się sesja zdjęciowa do kolekcji – bezpretensjonalna, nietuzinkowa, a zarazem tak oczywista, jak niezaprzeczalne uroki wsi. Autorką fotografii jest Sonia Szóstak.
Pomimo romantyzmu sesji wizerunkowej kolekcji, na ubraniach Pan tu nie stał nie może zabraknąć humorystycznych haseł, np. „Nowa Wieś Pany” (z rysunkiem i rozkładem przystanku), „Agrobiznes – sprzedaż za waluty wymienialne” i grafik, jak krzesło kempingowe, rower wodny czy burak cukrowy, a także pomysłowych przypinek, m. in. z żuczkiem gnojarzem. W skład kolekcji wchodzą koszulki damskie i męskie z ww. motywami i napisami, letnie czapki z daszkiem, legginsy i koszulowe sukienki, bluzy i przypinki. Choć motywy na ubraniach są typowo letnie, znajdą się w niej również cieplejsze ubrania, które przez cały rok mogą kompensować mieszczanom braki wiejskiej sielanki. Bestsellerami kolekcji „Agroturystyka” okazały się koszulka w bociany (69 zł), koszulki z wzorami pomidorów, rowerem wodnym, burakiem cukrowym i dzikiem (59 zł), damska długa koszula-tunika w mlecze (169 zł) i bluza w bociany (189 zł).
Zapraszamy do galerii: Pan tu nie stał na lato 2016 – nowa kolekcja marki