Co zrobić, by obudzić się piękniejsza. 6 porad na upiększający sen

To jak przygotowujesz się do snu, w jakich okolicznościach zasypiasz i w końcu jak śpisz jest wbrew pozorom niezwykle ważne. Zarówno dla twojego zdrowia, jak i urody. Jeżeli odpowiednio zadbasz o siebie w tych kwestiach, z pewnością przywitasz nowy dzień zdecydowanie piękniejsza. Okazuje się, że to bardzo proste, wystarczy zastosować się do kilku cennych wskazówek.

Otwierasz rano oczy i aż boisz się iść umyć zęby, bo wiesz, że w lusterku nad umywalką zobaczysz wszystkie siedem nieszczęść? Co więcej, każdy nowy dzień przypomina ci o tym, że jesteś starsza i pewnie na twojej twarzy pojawiła się nowa zmarszczka? Nie bądź aż taka surowa dla siebie. Do walki z porannym, pesymizmem z pewnością przyda ci się nasz poradnik, z którego dowiesz się co zrobić, by obudzić się piękniejsza. Choć trudno ci uwierzyć, zapewniamy, że to możliwe!

źródło: www.pixabay.com

Co zrobić, by obudzić się piękniejsza. 6 porad na upiększający sen

Nie kładź się spać w makijażu!

Wracasz z pracy, padasz na kanapę i zasypiasz. W pełnym umundurowaniu i, co jeszcze gorsze, w porannym makijażu. Oczywiście, zdarza się, że jesteśmy zmęczone, ale na kilka minut wieczornej toalety po prostu musisz znaleźć czas. Po pierwsze zmyj wszystko co znalazło się na twojej twarzy w ciągu dnia. Użyj płynu do demakijażu (mogą być też chusteczki), a następnie przemyj twarz letnią wodą z żelem do mycia twarzy lub innymi tego typu kosmetykami. Pozostaje delikatnie ją osuszyć. Pamiętaj aby przynajmniej raz w tygodniu sprawić twojemu obliczu peeling oraz maseczkę.

Użyj kremu na noc

Samo wymycie twarzy nie wystarczy. Musi ona zostać bowiem nawilżona oraz dotleniona. I co ważne, nocą skóra ze wszystkich dobrodziejstw kremu czerpie o wiele bardziej niż w dzień. W czasie gdy ty śpisz najpierw usuwa toksyny nagromadzone przez dzień, następnie wchłania drogocenne składniki kremów, a na koniec regeneruje się i wyrównuje poziom wody. Jak widać aż sam się prosi o krem, w zamian oferując nam młodszy wygląd przez m.in. nocne wygładzanie zmarszczek.  Nie zapominaj więc o kremie przeciwzmarszczkowym bogatym w kwas hialuronowy. Noc to jego najlepsza pora. Jeśli chodzi o skórę nieco młodszą, przede wszystkim przed spaniem musisz ją nawilżyć.

Balsam dla twojego ciała

źródło: www.pixabay.com

Nawilżyłaś twarz, a co z resztą twojego ciała? Ono również prosi się o krem, a najlepiej o odpowiedni balsam lub piankę. Są nawet specjalne tego typu kosmetyki na noc z jeszcze bogatszą bazą odżywczą. Reszta organizmu, podobnie jak skóra twarzy również intensywniej regeneruje się w nocy, dlatego rano twoje ciało będzie zdecydowanie gładsze i bardziej wypoczęte. I to samo tyczy się też brwi czy rzęs. Jeśli znajdziesz jeszcze dodatkową minutę, je również nawilż zanim zaśniesz specyfikami im dedykowanymi. A wracając do balsamu, musisz pamiętać o nim zwłaszcza w tym okresie, kiedy naszej skóry nie przesusza już słońce, a kaloryfery. 

Poszewki też mają znaczenie!

Skoro wykonałaś już wszystkie niezbędne zabiegi kosmetyczne przyszedł czas położyć się do łóżka. Okazuje się, że nie bez znaczenia jest pościel, w której zasypiasz. Jeśli chodzi o materiały najlepsza dla twojej urody będzie jedwab oraz satyna. Dlaczego? Zostały wyprodukowane z delikatnych włókien, które przez noc nie sprawią, że twoje włosy będą poplątane oraz naelektryzowane. Możesz być też spokojna o tzw. gniazdo na głowie. To jednak jeszcze nie wszystko. Spanie w takiej pościeli pozwala wygładzać zmarszczki senne, zmorę wielu z nas, bowiem tarcie twarzy o satynę jest zdecydowanie mniejsze niż po konfrontacji z innym materiałem.

Zasypiaj na plecach

Przy okazji satynowej pościeli przypomnieliśmy wam o sennych zmarszczkach, czy jak kto woli zagnieceniach sennych. Jak sama nazwa wskazuje tworzą się poprzez regularny nacisk twarzą na poduszkę. Trudno z nimi walczyć, a w zdecydowanej większości przypadków pozostajemy wobec nich zupełnie bezsilne. Rada? Śpij jak najmniej w sposób, który z góry zakłada kontakt twarzy z czymkolwiek. Staraj się przynajmniej zasypiać na plecach. Zawsze to zyskanie kilku minut, a może nawet godzin młodości. 

Śpij tyle, ile twój organizm naprawdę potrzebuje

źródło: www.pixabay.com

Ludzie dorośli, a do takich się przecież zaliczasz, powinni spać od 7 do 9 godzin dziennie (niektóre szkoły mówią o przedziale 6-8). Częste odchylenia od tej normy, bez znaczenia w którą stronę zwyczajnie są dla nas niezdrowe. Albo twój organizm nie nadąża z regeneracją, albo zupełnie się rozregulowuje. Jesteśmy przemęczone, co odbija się na naszym wyglądzie i częściej chorujemy. Dlatego pamiętaj, piękna i chora – to nie idzie w parze.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (41 głosów, średnia: 4,61 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. J  5 października 2018 09:31

    łatwiej powiedzieć niż zrobić )

    Odpowiedz
    • ewalub  5 października 2018 14:51

      Zgadzam się. Jak wygospodarować tyle czasu by spać tyle ile organizm potrzebuje? Mnie wiecznie na coś tego czasu brakuje . 🙂

      Odpowiedz
      • martucha180  5 października 2018 16:23

        Dziś mogłam sobie pospać, to nie, obudziłam się o 7. A gdy trzeba wstać rano do pracy, to wtedy się najlepiej śpi i śni, ciężko zwlec się z łóżka. Czy nie mogłoby być inaczej?

        Odpowiedz
  2. Skosa Sandra  5 października 2018 15:15

    Rady, które dobrze wprowadzić w życie.

    Odpowiedz
  3. macierzanka  5 października 2018 17:48

    Porad nigdy nie za dużo.

    Odpowiedz
  4. Magdalena  6 października 2018 15:45

    Jedwabna pościel. .marzenie 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany