Nowe kosmetyki do twarzy polskiej marki. Poznaj Your CARE by Your KAYA

Your KAYA to polska marka, która zasłynęła z bezkonkurencyjnych organicznych artykułów menstruacyjnych oraz kosmetyków do pielęgnacji intymnej i całego ciała. Wokół siebie zgromadziła niemal 500-tysięczną rzeszę miłośniczek ekologicznych, naturalnych rozwiązań na okres. Dzisiaj chcemy przedstawić Wam nowość, zupełnie nowy rodzaj produktu – dwa specjalistyczne kosmetyki do twarzy otwierające linię Your CARE by Your KAYA.

Autorska linia kosmetyków Your CARE by Your KAYA to reakcja marki na trend „10 (lub więcej) kroków pielęgnacji twarzy”.

Fot. mat. nadesłane

Minimalistyczna rutyna pielęgnacyjna

W ofercie Your KAYA znalazły się dwa nowe produkty – krem nawilżający z ceramidami oraz żel do mycia twarzy z wąkrotą azjatycką. Pomysłodawczynią i twórczynią formuł obu produktów jest Angelika Jankowska – kosmetolożka z 7-letnim doświadczeniem i Product Development Coordinator w Your KAYA.

– Ta minimalistyczna linia jest odpowiedzią na potrzeby każdej cery – wiem, że „każda” to dość śmiały komunikat [śmiech], ale my mamy na to odpowiednie badania – opowiada Kaja Rybicka-Gut, współzałożycielka marki – Jestem dumna, że z czystym sumieniem możemy mówić o tym, że oba produkty zaopiekują się skórą problematyczną, suchą, tłustą, dojrzałą, z zaburzeniami płaszcza hydrolipidowego… Mamy wielkie szczęście, że pracujemy z absolutną specjalistką i pasjonatką pielęgnacji twarzy, Angeliką, która maksymalnie i ekspercko dopracowała nasze formuły.

Wąkrotka azjatycka – używana w medycynie chińskiej i ajruwedzie – drogocennym składnikiem kosmetyków

Wąkrotka azjatycka – używana w medycynie chińskiej i ajruwedzie – drogocennym składnikiem kosmetyków

Wąkrotka azjatycka używana od wieków w chińskiej medycynie naturalnej oraz indyjskiej ajurwedzie  zyskuje coraz większą popularność w Europie. Nie tylko poprawia pamięć, a posiada także zbawienny wpływ na skórę. Poznaj 3 powody, dla których warto ja używać! 

Your Remedy odbudowujący krem do twarzy na dzień i na noc

Your Remedy to odbudowujący krem do twarzy na dzień i na noc z ceramidami, probiotykiem, niacynamidem i kompleksem nawilżającym NMF (Natural Moisturising Factors). Składniki te długotrwale nawilżają skórę, regulują jej mikrobiom, wyrównują koloryt, regulują pracę gruczołów łojowych, wygładzają drobne linie i koją podrażnienia.

Krem Your Remedy działa niekomedogennie, co potwierdza badanie kamerą VISIOPOR® PP 34 N. Co ważne, zyskał pozytywną opinię okulistyczną i jest odpowiedni do stosowania pod oczy i na powieki. Rezultaty badań aplikacyjnych kremu są więcej niż zadowalające: przy regularnym stosowaniu kosmetyku 96,4% probantów_ek miało poczucie ukojenia, 96,4% osób – aksamitnej skóry, a 92,9% osób – długotrwałego nawilżenia.

Your Relief – łagodny żel do mycia twarzy

Drugim kosmetykiem z linii jest Your Relief – łagodny żel do mycia twarzy z wąkrotą azjatycką, niacynamidem i NMF. Żel dokładnie acz delikatnie oczyszcza i nawilża skórę, nie powodując uczucia ściągnięcia. Nadaje się do zmywania tuszu do rzęs i codziennego, regularnego stosowania. Nie zawiera potencjalnie drażniących substancji zapachowych.

Przeprowadzone przez laboratorium badania jednoznacznie wskazują na skuteczność i delikatność żelu myjącego Your KAYA: 100% probantów_ek potwierdza uczucie czystej skóry po jego zastosowaniu, 100% osób potwierdza, że zapewnia delikatne mycie, a 92,9% osób nie odczuło szczypania w okolicy oczu.

To cudowne uczucie, kiedy po miesiącach pracy nad kosmetykami otrzymujemy wyniki badań i potwierdzają się absolutnie wszystkie nasze założenia. Wiemy już na przykład, że stosowanie kremu i żelu regularnie przez 21 dni zmniejsza szorstkość skóry o 20%, redukuje zaczerwienienia o 17% i zwiększa nawilżenie o 17%. To dużo dobrego w zaledwie dwóch, ale za to bardzo bogatych składowo kosmetykach – podsumowuje Angelika.

Zdjęcia dla Your KAYA wykonała Miłka Świtalska, która w swoim portfolio może pochwalić się współpracą z wieloma markami z branży fashion oraz magazynami Vogue czy Elle. Warto wspomnieć, że żadna z fotografii wykorzystanych do promocji linii nie została w jakikolwiek sposób wyretuszowana – dzięki temu klientki_ci mogą podziwiać skórę w wydaniu naturalnym i autentycznym. Efekty działania obu nowych kosmetyków prezentuje na zdjęciach Magdalena Zalejska, w przestrzeni instagramowej znana jako Apolonka.

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (16 głosów, średnia: 4,81 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Wusia  17 września 2022 06:58

    Coś nowego,ale cena dość zaporowa.

    Odpowiedz
  2. janka1312  17 września 2022 21:14

    a jak z ceną?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany