Nowa kampania promocyjna marki CROPP pod hasłem „CITY RULEZ”! na sezon wiosna lato 2012
Pod hasłem „CITY RULEZ” ruszyła właśnie nowa kampania promocyjna marki CROPP na sezon wiosna lato 2012. Tym razem głównymi bohaterami jest grupa młodych ludzi jeżdżących na longboardach, wielkomiejski luz i ulice Stambułu.
W ramach kampanii 17 lutego ruszyła nowa odświeżona strona internetowa www.cropp.com, przygotowana przez agencję interaktywną Engine z Sopotu. Znalazły się na niej zdjęcia oraz filmy video z sesji fotograficznej inaugurującej kampanię, która tym razem odbyła się w Stambule.
„Pomysł na kampanię powstał w Dziale Marketingu CROPP.” – mówi Julian Chmielewski, p.o. Brand Managera CROPP. – „Chcieliśmy pokazać jak młodzi ludzie spędzają wolny czas i tym razem zwróciliśmy większą uwagę na sportowe oblicze CROPPa. Sporty miejskie od zawsze były w kręgu naszych zainteresowań, wybór padł na longboard. Znaleźliśmy ekipę pięciu osób, które właśnie longboard uważają za największą ze swoich zajawek, zabraliśmy ich w podróż do Stambułu, do miejsca w którym przenikają się różne kultury i sfotografowaliśmy na tle wielkomiejskich pejzaży. Nacisk położyliśmy na naturalność, swobodę, chill w mieście.”
I właśnie tę naturalność świetnie widać na znakomitych zdjęciach autorstwa Łukasza Ziętka, kolejny już raz fotografującego CROPPowych bohaterów. Sesja fotograficzna odbyła się, jak zwykle, pod czujnym okiem CROPPowego Art Directora – Kuby Borkowskiego natomiast o video z planu zadbała agencja SHOOTME. Stylizacją longboardowych naturszczyków zajęła się Karolina Pawlak a makijażem i fryzurami – Zofia Krasuska-Kopyt. Oprócz zdjęć wizerunkowych, na nowej stronie pojawił się również lookbook z wiosenno-letnią kolekcją.
Jak zapewniają twórcy kampanii, w kolejnych jej etapach longboardziści wyruszą do Azji na sponsorowaną przez CROPPa wyprawę, natomiast na maj zaplanowano kampanię viralową. Jak zwykle u CROPPa, dużo będzie się działo również na Facebooku.