Nowa kampania marki CCC wiosna lato 2016 – bez udziału celebrytów
CCC katalog i nowa kampania marki CCC wiosna lato 2016 zaczyna się dzisiaj – 4 marca i będzie to największa w historii marki medialna kampania reklamowa. Marka postanowiła w niej zrezygnować z udziału celebrytów, co było dotąd charakterystycznym elementem reklam CCC. Poprzednio twarzami marki były m.in. Anja Rubik czy Anna Przybylska.
Zobacz także najnowszą kolekcję CCC buty i torebki: Buty CCC – wiosna 2016 oraz Torebki CCC wiosna lato 2016
Szczególna kampania reklamowa marki CCC wiosna lato 2016
Zamiast celebrytów w kampanii wzięło udział 7 różnych kobiet, 3 mężczyzn oraz grupa dzieci. Zaprezentowana została najnowsza wiosenno-letnia kolekcja głównych marek CCC: marki obuwia skórzanego Lasocki oraz markowych butów sportowych Sprandi a także innych marek.
W tej kampanii reklamowej marka CCC chce pokazać, że każda kobieta ma swoje cele i potrzeby, które pragnie realizować. Kiedy czuje się dobrze i jest pewna siebie – idzie sięgać po więcej z życia. Stąd w kampanii znajdziemy takie hasła jak: „Idę zmieniać świat”, „Idę po swoje”, „Idę dalej niż inni”, „Idę po szczęście”, „Idę tańczyć” oraz finałowe „Idę po więcej”.
Zobaczcie zdjęcia z kampanii i napiszcie, czy wolicie w kampaniach marek znane twarze i celebrytów, czy przysłowiową dziewczynę z sąsiedztwa? Jesteśmy ciekawe Waszej opinii