Nowa kampania marki CCC wiosna lato 2016 – bez udziału celebrytów

Nowa kampania marki CCC  wiosna lato 2016 zaczyna się dzisiaj – 4 marca i będzie to największa w historii marki medialna kampania reklamowa. Marka postanowiła w niej zrezygnować  z udziału celebrytów, co było dotąd charakterystycznym elementem reklam CCC. Poprzednio twarzami marki były m.in. Anja Rubik czy Anna Przybylska.

Zobacz także najnowszą kolekcję CCC buty i torebki: Buty CCC – wiosna 2016 oraz Torebki CCC wiosna lato 2016

CCC wiosna lato 2016

Szczególna kampania reklamowa marki CCC wiosna lato 2016

Zamiast celebrytów w kampanii wzięło udział  7 różnych kobiet, 3 mężczyzn oraz grupa dzieci. Zaprezentowana została najnowsza wiosenno-letnia kolekcja głównych marek CCC: marki obuwia skórzanego Lasocki oraz markowych butów sportowych Sprandi a także innych marek.

W tej kampanii reklamowej marka CCC chce pokazać, że każda kobieta ma swoje cele i potrzeby, które pragnie realizować. Kiedy czuje się dobrze i jest pewna siebie – idzie sięgać po więcej z życia. Stąd w  kampanii znajdziemy takie hasła jak: „Idę zmieniać świat”, „Idę po swoje”, „Idę dalej niż inni”, „Idę po szczęście”, „Idę tańczyć” oraz finałowe „Idę po więcej”.

Zobaczcie zdjęcia z kampanii i napiszcie, czy wolicie w kampaniach marek znane twarze i celebrytów, czy przysłowiową dziewczynę z sąsiedztwa? Jesteśmy ciekawe Waszej opinii

CCC-SPRING-SUMMER-2016-(2)

CCC-SPRING-SUMMER-2016-(1)

CCC-SPRING-SUMMER-2016-(9)

CCC-SPRING-SUMMER-2016-(8)

CCC-SPRING-SUMMER-2016-(7)

CCC-SPRING-SUMMER-2016-(6)

CCC-SPRING-SUMMER-2016-(5)

CCC-SPRING-SUMMER-2016-(4)

CCC-SPRING-SUMMER-2016-(3)

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (91 głosów, średnia: 4,65 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. szoszeni  4 marca 2016 01:03

    Nie bardzo lubię kampanie z udziałem celebrytów, szczególnie jeśli jakaś osoba mi się wydaje niesympatyczna (niektórym lepiej by zrobiło jakby sie nie wypowiadali publicznie). Jasne, że to tylko wrażenie, bo przewaznie nie poznaje się tych ludzi na żywo. Podsumowując: bardziej mnie zniechęci do zakupu osoba, której nie lubie, niż zachci celebryta neutralny.

    Odpowiedz
  2. luna341  4 marca 2016 08:23

    Nie lubię butów z CCC Fatalna jakość i kłopoty przy skladaniu i rozpatrywaniu reklamacji skutecznie mnie do niej zniechęciły.

    Odpowiedz
  3. Wusia  4 marca 2016 08:39

    Dobry pomysł kampanii reklamowej -bliżej ludzi i pod sympatycznymi hasłami. Oglądałam też spot reklamowy i jest niezły -z pewnością przyciągnie klientów do sklepów.

    Odpowiedz
  4. gusia.  4 marca 2016 09:59

    Właśnie parę minut temu,jako klubowiczka CCC dostałam rabat z okazji 8 marca – 20% na buty i torebki z nowej kolekcji.Letnie cieliste mi się spodobały.

    Odpowiedz
    • scrabble  4 marca 2016 10:17

      Też mam kartę, fajne, opłacalne promocje 🙂

      Odpowiedz
  5. scrabble  4 marca 2016 10:18

    Podoba mi się pomysł na hasła dotyczące poszczególnych zastosowań. To coś nowego, świeżego, na pewno na plus. Trochę mało butów jak na kampanię ich dotyczącą ale przesłanie mi się podoba.

    Odpowiedz
  6. Ewcia  4 marca 2016 10:38

    Go for more! Dobry pomysł na hasło reklamowe 🙂 Świetna promocja CCC, zachęcająca do zakupu, ewentualnie do obejrzenia nowej kolekcji. Marketing no wysokim poziomie 😀

    Odpowiedz
  7. Melrose  4 marca 2016 11:44

    Z całej kolekcji spodobały mi się tylko beżowe koturny. Myślę, że reszta butów nie zwraca na siebie uwagi i nie chciałabym ich kupić. Eh, kiedyś CCC miało lepsze propozycje.

    Odpowiedz
  8. lilkawodna  4 marca 2016 11:47

    bardzo lubię buty tej marki i zawsze przy okazji zaglądam do ich sklepu żeby się zorientować co maja ładnego lub aby kupić coś konkretnego. Buty ładne i dobrej jakości. Centy tez nie są z kosmosu.

    Odpowiedz
  9. passa  4 marca 2016 11:53

    CCC kojarzy mi się ze słabą jakością obuwia. I być może to dziwny zbieg okoliczności, ale buty stamtąd służą mi niezwykle krótko.

    Odpowiedz
  10. bbo  4 marca 2016 12:11

    I super, ze bez celebrytów, którzy jednych zachęcają, a innych wręcz odrzucają od prezentowanej kolekcji. Piękne i nowe twarze, na których kwitnie radość i młodość to jet to!

    Odpowiedz
  11. Żanett  4 marca 2016 14:02

    Ja mam bardzo pozytywne doświadczenia z sandałami od tej marki. Są w rozsądnej cenie, a i jakościowo nie miałam z nimi problemów. W tym roku także zamierzam kupić sandały w CCC.

    Odpowiedz
  12. plum12  4 marca 2016 15:46

    Nie przepadam, za butami marki CCC, kiedyś zakupiłam kozaki za prawie 300 zł i obcas po 2 tygodniach wyblakł, zgłosiłam do reklamacji, wyglądały jak pomalowane markerem… Dlatego unikam, ale może teraz jakość butów jest lepsza. Kampania taka sobie!!!

    Odpowiedz
  13. Aneta  4 marca 2016 16:18

    Zapowiada się ciekawie 🙂 Kiedyś stawiałam CCC obok Deichmanna, teraz jednak bardziej przekonałam się do tej pierwszej marki i czasem kupuję buty czy torebki właśnie w CCC.

    Odpowiedz
  14. Jaworka  4 marca 2016 19:08

    Fajna kampania i hasła zachęcające do obejrzenia Ja od dawna kupuje buty tylko w CCC i jeszcze nie miałam żadnych problemów posiadam kartę stałego klienta i też mam teraz rabat więc jutro jadę zobaczyć co maja nowego na wiosnę

    Odpowiedz
  15. Trochę Szalona  5 marca 2016 12:34

    Intrygujące! Przewiduję wyprawę do CCC w najbliższym czasie 🙂 Również posiadam kartę stałego klienta więc zakupy staną się jeszcze przyjemniejsze 🙂

    Odpowiedz
  16. Joanna007  6 marca 2016 09:43

    Dla mnie to bez różnicy czy markę reklamuje celebryta czy mniej znana modelka. A z butami CCC mam tak, że w ulotkach czy w reklamach buty mi się podobają, ale gdy wejdę do sklepu to nic nie przyciąga mojej uwagi.

    Odpowiedz
  17. kobiecymokiem  7 marca 2016 12:09

    Kampania przemawia do mnie, jak żadna inna stworzona przez CCC 😉 Oby tak dalej

    Odpowiedz
  18. agasam9  7 marca 2016 23:25

    mam kilka par butów z ccc, jestem z nich bardzo zadowolona i muszę wybrać się po kolejne, może nowymi butami przyciągnę wiosnę ?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.