NO DAMAGE NO FUNKY – NOWA KAMPANIA CROPP – WIOSNA 2011

Z początkiem marca ruszyła nowa kampania marketingowa CROPP, będąca kontynuacją zeszłorocznych działań marki pod nieco zmienioną nazwą: ?No Damage No Funky?. Kampania oprócz znanych już bohaterów, Dr Damage i Mr Fun, została wzbogacona w kilka nowych, nietuzinkowych postaci, pralki z kosmosu i tajemniczego wirusa.


W nowej kampanii do głównych bohaterów CROPP, niegrzecznego Dr Damage i niezdarnego Mr Funa dołącza również Andżela, znana z programu ?Top Model?, Nicole Rosłoniec. Cała historia dotyczy pewnej publicznej pralni na przedmieściach Londynu, w której spotykają się bohaterzy, czyli ?Funky Family?, a niemały w niej udział ma tajemniczy wirus, który przybył na ziemię. ?Wszystko to ubraliśmy w funkowe, kolorowe klimaty, a całość sesji fotograficznej została wykonana na Polaroidach. Wśród bohaterów sesji jest również księżna Bernadette von Laundrette i Samuel Mirakle Jones oraz zwierzęta ? pingwin, aligator, psy i kot. Pomysł na funkową pralnię zrodził się w zespole CROPP? ? mówi Brand Manager marki CROPP, Marta Ożóg-Orzegowska.

Sesja fotograficzna do kampanii powstała w prawdziwej londyńskiej pralni publicznej w obiektywie Łukasza Ziętka, pod czujnym Kuby Borkowskiego, Art Directora CROPP.

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (287 głosów, średnia: 4,55 z 5)
zapisuję głos...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany