Nasz patronat medialny: TraveLabel rusza w świat

Już 15 września młoda pasjonatka mody, właścicielka marki TraveLabel – Patrycja Frańczak wyruszy w podróż dookoła świata. Na jej trasie znajduje się Londyn, Dubaj, Delhi, Hongkong, Sydney, Sao Paulo i Nowy Jork. Wyprawa potrwa rok i ma na celu poznanie branży mody, jej sekretów i praw jakimi się rządzi. Cała zgromadzona wiedza będzie publikowana na stronie marki, portalach internetowych, magazynach, e- bookach i książce. Obecnie prowadzone są prelekcje i warsztaty.

travel-label-1

Patrycja Frańczak angażuje się w wiele przedsięwzięć i stale szuka nowych możliwości rozwoju. Jako specjalistka ds. biznesu międzynarodowego śmiało działa w środowisku międzynarodowym, chętnie też dzieli się tą wiedzą na różnych spotkaniach, warsztatach, prelekcjach. Świat mody cały czas się zmienia, a w różnych krajach, kulturach wygląda zupełnie inaczej niż tutaj w Polsce. Wielkim uznaniem cieszą się artykuły opublikowane na stronie marki dotyczące mody w Mumbaju i Korei Północnej.

Patrycja planuje rozpocząc podróż dookoła świata w poszukiwaniu trendów i różnorodnych kultur związanych z modą. W każdym z odwiedzanych miast ma zamiar odwiedzić pracownie projektantów, modowe magazyny,wyjątkowe atelie i lokalne wydarzenia modowe.  Startuje15 września 2015, a skończy podróż 15 września 2016.

Moją 365- dniową podróż rozpoczynam w LONDYNIE. Będę uczestniczyć w Londyńskim Fashion Weeku. Odwiedzę „Fashion and Textile Museum”oraz „V&A Museum. Przeprowadzę wywiad z Zoellą- królową internetu. Dodatkowo odwiedzę nietypowe sklepy takie jak Alice Through The Looking Glass, Tatty Devine. Odwiedzę największe centra handlowe m.in. Fortnum and Mason, Harrods, Harvey Nichols oraz pracownie największych brytyjskich projektantów – opowiada Patrycja.

Kolejny przystanek to DUBAI a następnie DELHI, HONG KONG, SYDNEY, SAO PAULO i na końcu NOWY JORK.

plan-podróży

Plan podróży

Patrycja pracuje w branży mody już kilka lat. I jak sama podkreśla wiele jest jeszcze do odkrycia. Cały czas uczy się czegoś nowego. A przecież nic nie kształci bardziej niż podróż w nieznane. Podróże mają być naturalną inspiracją, źródłem wiedzy o kulturach i możliwościach kryjących się poza granicami. Wszystkie podejmowane przez nią działania mają budować rzetelny, autentyczny obraz przemysłu mody. Czy projektanci zdradzą jej wszystkie sekrety? Z kim się spotka?  Co planuje? Te i inne informacje znajdziecie na oficjalnej stronie marki www.travelabel.com oraz na facebooku.

Zachęcamy do włączenia się do akcji. My objęliśmy ten projekt patronatem medialnym i czekamy na dalsze informacje.

 

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (165 głosów, średnia: 4,67 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. lilkawodna  20 czerwca 2015 16:16

    Kolejny trafiony patronat:-).

    Odpowiedz
  2. bbo  20 czerwca 2015 16:27

    Życzę powodzenia 😉

    Odpowiedz
  3. macierzanka  22 czerwca 2015 11:37

    Fajna akcja- powodzenia.

    Odpowiedz
  4. Kmakolagwa  22 czerwca 2015 14:57

    Super. Powodzenia.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany