Najnowsze tredny w kolekcji MOHITO jesień zima 2014/2015
Nowa kampania Mohito jesień zima 2014/2015 prezentuje kobiecy, ale jednocześnie bardzo nowoczesny charakter. Malarskie motywy, geometryczne wzory i intensywne, wysycone kolory – to wszystko znajdziemy w propozycji tej marki na nadchodzacy sezon. Jako tło kampanii wizerunkowej MOHITO na sezon jesień-zima 2014 posłużyły surowe krajobrazy kanaryjskiej wyspy Lanzarote.
Twarzą kampanii została piękna Alina Baikova, modelka regularnie pojawiająca się na okładkach prestiżowych magazynów i wybiegach najlepszych projektantów. Po drugiej stronie obiektywu stanął Marcin Tyszka – najbardziej znany w świecie polski fotograf. Sesja, która powstała jest utrzymana w surowym, pustynnym klimacie, przełamanym skupiającymi światło lustrzanymi elementami.
Paleta barwna prezentowanej kolekcji opiera się na soczystej czerwieni i metalicznym srebrze oraz monochromatycznym połączeniu czerni i bieli. Całość uzupełniają wyraziste nadruki, inspirowane malarskimi pociągnięciami pędzla. Jeśli chodzi o formy, na jesień i zimę MOHITO proponuje zarówno obszerne klosze o długości midi, jak i kobiece ołówki w srebrnej odsłonie, bluzy o geometrycznym kroju boxy, skrócone topy czy komplet z wstawkami imitującymi naturalne włosie. Na wielkie wyjścia doskonale sprawdzą się efektowna długa suknia o asymetrycznym kroju czy kobiecy garnitur w kolorze srebra, będące odpowiedzią marki na trendy dyktowane przez światowe stolice mody.
Zaparszamy do galerii MOHITO jesień zima 2014/2015
Najnowsza kampania wizerunkowa MOHITO została wyprodukowana przez grupę Warsaw Creatives, a za koncepcję kreatywną odpowiadał W P Onak. Modelkę wystylizowały Karolina Sołtan i Arleta Żak.