Najnowsza kolekcje MESSO jesień-zima 2014/2015 – w roli modelki Kamila Szczawińska

Jesienno-zimowa kolekcja „URBANITY” to proste, kobiece sylwetki utrzymane jednak w charakterystycznym dla marki, nowoczesnym, miejskim stylu. Kampania wizerunkowa kolekcji jest wyjątkowa – projekty MESSO jesień-zima 2014/2015 prezentuje bowiem Kamila Szczawińska.

MESSO jesien-zima 2014-2015

Kolekcja MESSO jesień-zima 2014/2015 to wyjątkowe przedstawienie klasycznych, prostych form w nowoczesnym ujęciu. Projekty, choć kobiece, wyraźnie inspirowane są nowoczesnym, miejskim stylem. W tym sezonie wśród projektów znaleźć warto zwrócić uwagę na ciekawe marynarki oraz bomber jackets – czyste formy z wykorzystaniem neoprenu czy skóry naturalnej mogą stanowić wyróżniający się element każdej stylizacji. Na uwagę zasługują również, jako must-have tego sezonu, oversize-owe kamizelki. Charakterystycznym elementem są również wzorzyste żakardy, które wykorzystano w sukienkach z ozdobnym suwakiem oraz w zestawie tworzącym wciąż modny total-look.

Kampania wizerunkowa towarzysząca najnowszej kolekcji inspirowana jest przestrzenią i architekturą miejską. Zdjęcia, wykonane w różnych lokalizacjach na terenie Warszawy, doskonale podkreślają jej charakter.

Twarzą kampanii nieprzypadkowo została Kamila Szczawińska.

Kamila fascynuje nas jako kobieta, która doskonale łączy życie rodzinne z aktywnością zawodową. Doskonale pasuje do naszych ubrań – nowoczesnych i stylowych, pozwalających  na tworzenie zarówno eleganckich, jak i codziennych, niezobowiązujących stylizacji. ” – mówią twórcy marki MESSO.

Photography: Marcin/ www.profphoto.pl Model: Kamila Szczawińska Stylist: Zuza Lewandowska Make-up & Hair: Magdalena Winska

Więcej informacji na stronie www.messo.pl

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (126 głosów, średnia: 4,33 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. bbo  26 września 2014 10:44

    Piękna modelka, bardzo naturalna twarz.

    Odpowiedz
  2. martucha180  26 września 2014 20:42

    I modelka, i ubranka ładne!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany