Moda gender – free? Najnowsza kolekcja ZUO CORP+
Bartek Michalec, projektant marki ZUO CORP+ postanowił stworzyć wyjątkową kolekcję, bo utrzymaną w duchu gender – free. Co to oznacza? Ubrania w tej kolekcji nie są dedykowane bezpośrednio do kobiet, czy mężczyzn. To odważne i innowacyjne posunięcie na polskim rynku modowym! Zapraszamy do galerii!
Denimowe kurtki, spodnie, bawełniane bluzy z nadrukami, t-shirty i płaszcze zostały zaprojektowane z myślą o dopracowanym detalu, przełamującym klasyczne formy, wręcz szlagiery mody ulicznej, by na nowo je zinterpretować i przełożyć na język ZUO CORP+.
Kolekcja jest powrotem do korzeni ZUO CORP+, czyli nowoczesnego designu z architektonicznym detalem, konkurującego z zagranicznymi markami sieciowymi. Na nowo definiuje kierunek w którym w przyszłości chcą podążać założyciele marki.
Wszystkie proponowane modele odszywane są w Polsce, z wysokiej jakości tkanin, sprowadzonych z Włoch oraz Japonii.
,,Żyj tak jak chcesz” to motto tej kampanii. Proste czarno – białe zdjęcia przedstawiają grupę osób, zróżnicowanych względem wieku, poglądów, płci oraz orientacji seksualnej. Barwne i ciekawe postaci, często wymykające się ogólnie przyjętym normom – to właśnie obraz ZUO CORP+.
Informacje o sesji:
- Zdjęcia: Adam Pluciński / Move
- Art Direction: Bartek Michalec
- Stylizacja: Bartek Michalec i Jagoda Gierałtowska
- Fryzury: Gor Duryan / Division Art
- Makijaż: Julita Jaskóka i Agata Kalbarczyk
- Casting: Łukasz Laskowski i Bartek Michalec
- Retusz: Jarek Nasiłowski
- Layout: Joanna Skiba / Mandag
- Idenity Design: MAMASTUDIO
- Modele: Charlotte / Gaga, Maria / Gaga, Angel /Gaga, Robert / Model Plus, Iwan / Model Plus, Kinga / Rebel, Kasia / Rebel, Milena / Rebel, Maciek Zielinsk / Rebel, Robert / Rebel, Karolina / Division, Agata / Division, Inez / More, Jacek Górecki, Mateusz Rychlinski, Sandra Kraszewska, Zespół Splendor, Orina Krajewska, Marcin Grabowski
Zapraszamy do galerii: Najnowsza kolekcja ZUO CORP+
Raczej nie do końca w moim stylu ta kolekcja. sama kampania też niezbyt, jakoś to do mnie nie przemawia. Ja raczej przepadam za kolorem, uśmiechem i w ogóle 🙂
o nie!
absolutnie ani kampania ani ubrania ani zdjęcia na nie
Kampania jakoś do mnie nie przemawia, chyba jednak nie jest kierowana do wszystkich 😉
gender? nie , to nie dla mnie. Że tak powiem, takie nie wiadomo co to ;). Sama kampania też mi się nie podoba, sesja jest dziwna, utrzymana w smutnej barwie. Ma w sobie cos tajemniczego i zarazem wyzywającego.
Jesli chodzi o gender, to jak najbardziej jestem za równymi wypłatami dla kobiet i mężczyzn piastujących to samo stanowisko. Jednakże co do ubioru……to nie dla mnie… Facet to ma być facet…