Moda gender – free? Najnowsza kolekcja ZUO CORP+

Bartek Michalec, projektant marki ZUO CORP+ postanowił stworzyć wyjątkową kolekcję, bo utrzymaną w duchu gender – free.  Co to oznacza? Ubrania w tej kolekcji nie są dedykowane bezpośrednio do kobiet, czy mężczyzn. To odważne i innowacyjne posunięcie na polskim rynku modowym! Zapraszamy do galerii!

ZUO CORP 2016

Denimowe kurtki, spodnie, bawełniane bluzy z nadrukami, t-shirty i płaszcze zostały zaprojektowane z myślą o dopracowanym detalu, przełamującym klasyczne formy, wręcz szlagiery mody ulicznej, by na nowo je zinterpretować i przełożyć na język ZUO CORP+.

Kolekcja jest powrotem do korzeni ZUO CORP+, czyli nowoczesnego designu z architektonicznym detalem, konkurującego z zagranicznymi markami sieciowymi. Na nowo definiuje kierunek w którym w przyszłości chcą podążać założyciele marki.

Wszystkie proponowane modele odszywane są w Polsce, z wysokiej jakości tkanin, sprowadzonych z Włoch oraz Japonii.

,,Żyj tak jak chcesz” to motto tej kampanii. Proste czarno – białe zdjęcia przedstawiają grupę osób, zróżnicowanych względem wieku, poglądów, płci oraz orientacji seksualnej. Barwne i ciekawe postaci, często wymykające się ogólnie przyjętym normom – to właśnie obraz ZUO CORP+.

Informacje o sesji: 

  • Zdjęcia: Adam Pluciński / Move
  • Art Direction: Bartek Michalec
  • Stylizacja: Bartek Michalec i Jagoda Gierałtowska 
  • Fryzury: Gor Duryan / Division Art
  • Makijaż: Julita Jaskóka i Agata Kalbarczyk
  • Casting: Łukasz Laskowski i Bartek Michalec
  • Retusz: Jarek Nasiłowski
  • Layout: Joanna Skiba / Mandag
  • Idenity Design: MAMASTUDIO
  • Modele: Charlotte / Gaga, Maria / Gaga, Angel /Gaga, Robert / Model Plus, Iwan / Model Plus, Kinga / Rebel, Kasia / Rebel, Milena / Rebel, Maciek Zielinsk / Rebel, Robert / Rebel, Karolina / Division, Agata / Division, Inez / More, Jacek Górecki, Mateusz Rychlinski, Sandra Kraszewska, Zespół Splendor, Orina Krajewska, Marcin Grabowski

Zapraszamy do galerii: Najnowsza kolekcja ZUO CORP+

ZUO CORP  (1) ZUO CORP  (2)

ZUO CORP  (3) ZUO CORP  (4) ZUO CORP  (5) ZUO CORP  (6) ZUO CORP  (7)

ZUO CORP  (8) ZUO CORP  (9) ZUO CORP  (10) ZUO CORP  (11) ZUO CORP  (12) ZUO CORP  (13)

ZUO CORP  (14) ZUO CORP  (15) ZUO CORP  (16) ZUO CORP  (17) ZUO CORP  (18) ZUO CORP  (19) ZUO CORP  (20)

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (135 głosów, średnia: 3,94 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Aneta  6 czerwca 2016 14:30

    Raczej nie do końca w moim stylu ta kolekcja. sama kampania też niezbyt, jakoś to do mnie nie przemawia. Ja raczej przepadam za kolorem, uśmiechem i w ogóle 🙂

    Odpowiedz
  2. Ewelina  7 czerwca 2016 17:42

    o nie!

    Odpowiedz
  3. Jaworka  8 czerwca 2016 22:09

    absolutnie ani kampania ani ubrania ani zdjęcia na nie

    Odpowiedz
  4. kobiecymokiem  9 czerwca 2016 08:56

    Kampania jakoś do mnie nie przemawia, chyba jednak nie jest kierowana do wszystkich 😉

    Odpowiedz
  5. xtina120  9 czerwca 2016 23:32

    gender? nie , to nie dla mnie. Że tak powiem, takie nie wiadomo co to ;). Sama kampania też mi się nie podoba, sesja jest dziwna, utrzymana w smutnej barwie. Ma w sobie cos tajemniczego i zarazem wyzywającego.

    Odpowiedz
  6. monicitia  11 czerwca 2016 22:23

    Jesli chodzi o gender, to jak najbardziej jestem za równymi wypłatami dla kobiet i mężczyzn piastujących to samo stanowisko. Jednakże co do ubioru……to nie dla mnie… Facet to ma być facet…

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany