Miranda Priestly wraca! Wszystko, co wiemy o „Diabeł ubiera się u Prady 2”
Kultowa Miranda Priestly znów na ekranie! Po 18 latach od premiery hitu „Diabeł ubiera się u Prady” Disney oficjalnie zapowiada kontynuację, która przeniesie nas w sam środek modowej rewolucji cyfrowej. Meryl Streep i Emily Blunt powrócą do swoich legendarnych ról, by stawić czoła nowym wyzwaniom i dawnym konfliktom. Co tym razem kryje się za drzwiami redakcji „Runway”? Oto wszystko, co już wiemy!
Spis treści:
Po 18 latach od premiery kultowego filmu „Diabeł ubiera się u Prady” oficjalnie ogłoszono prace nad jego kontynuacją. Disney, we współpracy ze scenarzystką Aline Brosh McKenną oraz producentką Wendy Finerman, rozpoczął przygotowania do sequela. W rolę bezwzględnej redaktor naczelnej magazynu „Runway”, Mirandy Priestly, ponownie wcieli się Meryl Streep. Emily Blunt powróci jako Emily Charlton, obecnie wpływowa dyrektorka luksusowej grupy modowej. Fabuła skupi się na wyzwaniach tradycyjnych mediów w erze cyfrowej oraz relacjach między dawnymi współpracowniczkami. Data premiery nie została jeszcze ogłoszona.

fot. 20thCentFox/Courtesy Everett Collection/ East News
Praca marzeń czy modowe piekło? Co kryje się za drzwiami „Runway”?
Kultowy film „Diabeł ubiera się u Prady” to modowa historia, która porwała serca widzów na całym świecie. Opowiada o młodej Andy Sachs (Anne Hathaway), ambitnej, lecz niedoświadczonej dziennikarce, która niespodziewanie dostaje pracę marzeń – zostaje asystentką bezwzględnej, stylowej i wymagającej Mirandy Priestly (Meryl Streep), królowej prestiżowego magazynu „Runway”.
Andy musi szybko nauczyć się reguł świata mody, który okazuje się równie olśniewający, co bezlitosny. Historia opowiada o jej drodze od zwykłej dziewczyny do pewnej siebie kobiety, która odkrywa, że sukces ma swoją cenę. Pełna humoru, błyskotliwych dialogów i niezwykłych stylizacji, produkcja pokazuje także kulisy wielkiego świata mody, codzienną presję i trudne decyzje, które wpływają na życie prywatne i zawodowe bohaterów.
Moda, która zapisała się w historii kina – ikoniczne stylizacje z „Diabeł ubiera się u Prady”
Film „Diabeł ubiera się u Prady” to prawdziwa uczta dla miłośników mody, w którym kostiumy odgrywają kluczową rolę w kreowaniu postaci i oddaniu atmosfery świata high fashion. Stylizacje, które na długo zapadły w pamięć widzom, to zasługa słynnej kostiumografki Patricii Field – tej samej, która zachwyciła nas strojami bohaterek „Seksu w wielkim mieście”. Dzięki niej na ekranie pojawiły się autentyczne kreacje od topowych marek, jak Chanel, Calvin Klein czy Marc Jacobs.
Jednym z najbardziej ikonicznych momentów filmu jest spektakularna przemiana Andy Sachs (Anne Hathaway), gdy pojawia się w redakcji „Runway” w zachwycającym żakiecie Chanel z kolekcji Resort 2005 oraz odważnych skórzanych kozakach tej samej marki, sięgających aż do połowy uda. To właśnie ta chwila symbolizuje przełom w jej życiu – wejście do świata high fashion na własnych zasadach.
Obecność oryginalnych projektów od największych domów mody nie tylko dodaje realizmu filmowi, ale sprawia, że staje się on niewyczerpanym źródłem modowych inspiracji i hołdem złożonym całej branży fashion.
„Diabeł ubiera się u Prady 2” – nowe wyzwania, rywalizacja i powrót ikon mody
„Diabeł ubiera się u Prady 2” przedstawi losy bohaterów kilkanaście lat po wydarzeniach z pierwszej części. Miranda Priestly stanie przed wyzwaniami związanymi z cyfrową rewolucją w mediach modowych. Akcja filmu będzie koncentrowała się na rywalizacji między tradycyjnym magazynem „Runway” a nowoczesnymi platformami online, co zmusi Mirandę do walki o utrzymanie pozycji liderki w świecie mody.
Emily Charlton, niegdyś asystentka Mirandy, obecnie zarządza własnym modowym imperium. Jej powrót do świata „Runway” skomplikuje relacje między dawnymi współpracowniczkami. W filmie ważnym wątkiem będą też kwestie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym oraz zmiany, jakie zaszły w podejściu do pracy w świecie mody od czasu premiery pierwszej części.
Data premiery filmu nie została jeszcze ujawniona, ale projekt wzbudza ogromne zainteresowanie fanów na całym świecie.