Minikolekcja Mohito wiosna-lato 2016 zaprojektowana przez Anię Jagodzińską
2Po skąpanej w kwiatach kampanii na sezon wiosna-lato 2016 Mohito zdradza kulisy dalszej współpracy z topmodelką Anią Jagodzińską. Z myślą o szczytnym celu, gwiazda modelingu zaprojektowała linię pięciu koszulek, które łączy hasło #POKOCHAJSIE. Całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).
Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie – mówi o kolekcji Ania Jagodzińska. Właśnie dlatego wraz z Mohito chcemy kibicować młodym osobom, które mają utrudniony start w dorosłe życie. Każdy człowiek zasługuje na równe szanse.
W skład kolekcji wejdzie pięć koszulek zaprojektowanych z myślą o okresie letnio-wakacyjnym. Ich fasony są uniwersalne, dzięki czemu sprawdzą się zarówno na plaży, jak i imprezie w modnym nadmorskim kurorcie. Wszystkie modele uszyte zostały z wyselekcjonowanych miękkich w dotyku dzianin, co zapewnia duży komfort ich noszenia.
To nie pierwszy raz, gdy Mohito angażuje się w akcje charytatywne. Od dwóch sezonów wspieramy organizację Kwiat Kobiecości, a w ostatniej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach akcji Rzeczy od Serca przeznaczyliśmy na licytację Dzień Pełen Wrażeń z Mohito. Pomysł na mini kolekcję stworzoną we współpracy z Anią Jagodzińską narodził się kilka miesięcy temu, podczas pracy nad naszą wiosenno-letnią kampanią, której Ania jest twarzą. Szybko znaleźliśmy wspólny język i zdecydowaliśmy, że warto połączyć siły w słusznej sprawie. Łącząc szeroką sieć dystrybucji oraz rozpoznawalność Mohito z popularnością Ani, już na wstępie wiedzieliśmy, że nasz projekt ma duże szanse na powodzenie. Teraz trzymamy kciuki, żeby kwota zebrana na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę była możliwie jak największa – mówi o projekcie Marketing Manager Mohito Robert Machałek.
Dzięki akcji realizowanej z marką Mohito będziemy mogli skuteczniej pomagać naszym podopiecznym. – dodaje Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Kolekcja Ani Jagodzińskiej dla Mohito pojawi się w sprzedaży w wybranych salonach stacjonarnych oraz sklepie online mohito.com już 20 maja. Ceny wchodzących w jej skład koszulek będą wahać się od 39,99 do 49,99 zł. Linię #POKOCHAJSIE promuje sesja zdjęciowa autorstwa Zuzy Krajewskiej.
Sesja zdjęciowa
- Modelka: Anna Jagodzińska
- Zdjęcia: Zuza Krajewska
- Asystent fotografki: Borys Synak
- Włosy: Łukasz Pycior
- Makeup: Sylwia Rakowska
- Stylizacje: Arleta Żak
- Art Directing: Kaja Wojtyga
- Marketing Manager Mohito: Robert Machałek
Zapraszamy do galerii: Minikolekcja Mohito wiosna-lato 2016 zaprojektowana przez Anię Jagodzińską
Fajnie się ogląda. W sumie ciekawa kolekcja 😀
Fajna kolekcja, każdy znajdzie coś dla siebie. Uwielbiam ciuszki MOHITO, zawsze znajdę coś dla siebie, szkoda, że w moim mieście nie ma sklepu z tą marką,
🙂
Nawet lubię Mohito, często rzeczy z ich kolekcji przyciągają moją uwagę – ta kolekcja również 🙂 Wpadła mi w oko pasiasta sukienka i bluzka z wycięciem na plecach.
Piękna modelka i ładna kolekcja.
Fajna kolekcja
Wow!
Modelka bardzo ładna a kolekcja taka prosta. Podoba mi się to! Zwłaszcza że teraz ciężko znaleźć coś zwykłego i zarówno w dobrym smaku. A tutaj to widzę 🙂
Mohito to fajna marka mają super ciuszki fajna sukieneczka w pasy i cala kolekcja jest luźna młodzieżowa i mi kojarzy się z wakacjami i wyluzowaniem
Kolekcję oceniam na wielki plus. 🙂 Przydało by się więcej zdjęć, ładne ubrania więc chciałoby się ich więcej oglądać 🙂 Modelka również wygląda bardzo dobrze 🙂