Minikolekcja Mohito wiosna-lato 2016 zaprojektowana przez Anię Jagodzińską

2Po skąpanej w kwiatach kampanii na sezon wiosna-lato 2016 Mohito zdradza kulisy dalszej współpracy z topmodelką Anią Jagodzińską. Z myślą o szczytnym celu, gwiazda modelingu zaprojektowała linię pięciu koszulek, które łączy hasło #POKOCHAJSIE. Całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

Mohito wiosna-lato 2016 Ania Jagodzińska log

Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie – mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.  Właśnie dlatego wraz z Mohito chcemy kibicować młodym osobom, które mają utrudniony start w dorosłe życie. Każdy człowiek zasługuje na równe szanse.

W skład kolekcji wejdzie pięć koszulek zaprojektowanych z myślą o okresie letnio-wakacyjnym. Ich fasony są uniwersalne, dzięki czemu sprawdzą się zarówno na plaży, jak i imprezie w modnym nadmorskim kurorcie. Wszystkie modele uszyte zostały z wyselekcjonowanych miękkich w dotyku dzianin, co zapewnia duży komfort ich noszenia.

To nie pierwszy raz, gdy Mohito angażuje się w akcje charytatywne. Od dwóch sezonów wspieramy organizację Kwiat Kobiecości, a w ostatniej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach akcji Rzeczy od Serca przeznaczyliśmy na licytację Dzień Pełen Wrażeń z Mohito. Pomysł na mini kolekcję stworzoną we współpracy z Anią Jagodzińską narodził się kilka miesięcy temu, podczas pracy nad naszą wiosenno-letnią kampanią, której Ania jest twarzą.  Szybko znaleźliśmy wspólny język i zdecydowaliśmy, że warto połączyć siły w słusznej sprawie. Łącząc szeroką sieć dystrybucji oraz rozpoznawalność Mohito z popularnością Ani, już na wstępie wiedzieliśmy, że nasz projekt ma duże szanse na powodzenie.  Teraz trzymamy kciuki, żeby kwota zebrana na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę była możliwie jak największa – mówi o projekcie Marketing Manager Mohito Robert Machałek.

Dzięki akcji realizowanej z marką Mohito będziemy mogli skuteczniej pomagać naszym podopiecznym.  – dodaje Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Kolekcja Ani Jagodzińskiej dla Mohito pojawi się w sprzedaży w wybranych salonach stacjonarnych oraz sklepie online mohito.com już 20 maja. Ceny wchodzących w jej skład koszulek będą wahać się od 39,99 do 49,99 zł. Linię #POKOCHAJSIE promuje sesja zdjęciowa autorstwa Zuzy Krajewskiej.

Sesja zdjęciowa

  • Modelka: Anna Jagodzińska
  • Zdjęcia: Zuza Krajewska
  • Asystent fotografki: Borys Synak
  • Włosy: Łukasz Pycior
  • Makeup: Sylwia Rakowska
  • Stylizacje: Arleta Żak
  • Art Directing: Kaja Wojtyga
  • Marketing Manager Mohito: Robert Machałek

Zapraszamy do galerii: Minikolekcja Mohito wiosna-lato 2016 zaprojektowana przez Anię Jagodzińską

Mohito wiosna-lato 2016 Ania Jagodzińska (1)

Mohito wiosna-lato 2016 Ania Jagodzińska (2) Mohito wiosna-lato 2016 Ania Jagodzińska (3) Mohito wiosna-lato 2016 Ania Jagodzińska (4)

Mohito wiosna-lato 2016 Ania Jagodzińska (5) Mohito wiosna-lato 2016 Ania Jagodzińska (6)

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (198 głosów, średnia: 4,44 z 5)
loading... zapisuję głos...