MEET FRIENDS. MEET PATROL – kampania marki PATROL na sezon wiosna-lato 2012

MEET FRIENDS. MEET PATROL. Pod takim hasłem marka odzieżowa Patrol zapowiedziała kampanię promującą najnowszą kolekcję odzieży na sezon wiosna-lato 2012 i modne stylizacje ubrań

Kampania PATROL wiosna-lato 2012

Tegoroczna sesja zdjęciowa osadzona została w przyciągających oko i duszę klimatycznych wnętrzach pewnego pałacu… W obiektywnie fotografa Artura Nyka znalazła się grupa modeli: Jacek Grzywa i Wojciech Kałużny oraz siostry Sonia Żogała i Klaudia Żogała. Panie, piękne bliźniaczki, uczestniczyły w pokazach projektantów, jak Gosia Baczyńska czy Paprocki & Brzozowski. Stylizacją sesji dla marki Patrol zajęła się Tatiana Szczęch, za wizaż odpowiadała Zoya Zielińska.

Najnowszą kampanię marki odzieżowej Patrol spring / summer 2012 przygotowała i zrealizowała agencja Happy Monday.

Kampania PATROL wiosna-lato 2012

Kampania PATROL wiosna-lato 2012

Kampania PATROL wiosna-lato 2012

Kampania PATROL wiosna-lato 2012

W sesji marki PATROL dominuje pozytywna energia. Miejsce uwolniło rock&rollową duszę bohaterów sesji. Spotkanie przyjaciół, niecodzienne okoliczności – sprzyjają dobrej zabawie. Ciekawość świata, powrót do zabaw z dzieciństwa, poczucie swobody i realizacja siebie, z odrobiną humoru. To zaproszenie do dobrych emocji. Meet friends. Meet Patrol.

Kampanii wizerunkowej marki PATROL będą towarzyszyć działania promocyjne obejmujące media społecznościowe, stronę internetową oraz materiały POS w sieci sklepów partnerskich.

www.patrol.com.pl

http://www.facebook.com/patroljeans

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (131 głosów, średnia: 4,20 z 5)
zapisuję głos...