Marta Sędzicka w nowej kampanii MILOV Freemason wiosna 2016

Premiera najnowszej kolekcji marki MILOV miała miejsce 11.03.2016 roku. Sesja wizerunkowa odbyła się w Zamek Cesarski w Poznaniu. W kampanii wzięła udział finalistka IV edycji Top Model – Marta Sędzicka. Motywem przewodnim Freemason jest ruch wolnomularski zwany powszechnie masonerią.

Zobacz też: Shoppingowy przegląd: Modne sukienki wiosna 2016

„Działanie pewnych mechanizmów na świecie opiera się na pewnych zasadach, im lepiej je poznasz zyskujesz przewagę. Wgłębianie się w tajemnice naszego świata dodaje nam chęci życia, rozwoju osobistego i poszerzania swojej wiedzy.” – tak o najnowszej swojej kolekcji MILOV, mówią projektantki Zuzanna Juszczak i Patrycja Krzywda.

Marta Sędzicka MILOV_SELECT_MASTER-1_jpg glowne

Motywem przewodnim w kolekcji jest masoneria, wolnomularze. Stowarzyszenie częściowo tajne, którego członkowie rozpoznają się za pomocą odpowiednich znaków i emblematów. Marka tworzy ubrania dla wybranych i wtajemniczonych. W kolekcji użyto symbole, które mówią o szlachectwie, dobroci, samokształceniu, przynależności do inteligencji.

Głównym wizerunkiem jest Mason, który przewija się w asortymencie kolekcji. Głęboko ukryte i niejasne treści zawarte w naszywkach i haftach mają kierować myśli odbiorcy w konkretnym kierunku. Poziom znaczenia jest sugerowany, lecz niejednoznaczny, otwiera więc możliwość różnych rozumień i interpretacji.

Propozycje od MILOV utrzymane są w sportowo-casualowym stylu. Kobieta i mężczyzna Milov nie boi się eksperymentować, zakłada połyskujące tkaniny i chcę się wyróżnić. W kolekcji użyto wysokiej jakości materiałów , w tym czesana bawełna oraz naturalne skóry. Dominująca kolorystyka to czerń, która w polaczeniu z szarością nadaje elitarności, wyrafinowania i  zagadkowości. W kolekcji widzimy mnogość zdobień w formie naszywek, haftów, błyszczących aplikacji.

W MILOV pojawiają się kurtki skórzane, z charakterystycznymi zamkami oraz odpinanymi rękawami, dzięki temu uzyskujemy produkt dwa w jednym – zarówno Ramoneskę, jak i kamizelkę. Stanowi to unikatowy Top-Produkt w kolekcji Freemason. W skład asortymentu wchodzą: wygodne, z obniżonym krokiem spodnie; sukienki i bluzy z haftami oraz rozpoznawalne dla marki kurtki bejsbolówki.

Przemyślanym zamysłem projektantek było zestawienie tkanin wykorzystywanych do szycia ubrań eleganckich, ze sportowymi ściągaczami by zachować wysoką jakość ubrań i zarazem nadać luzu i swobody.

Informacje o sesji: 

  • Fotograf: Klaudyna Młynarska
  • Modelka: Marta Sędzicka
  • Model: Patryk Banaś
  • Stylistka: Maria Kompf
  • Make-up: Dominika Kasztelan

Zapraszamy go galerii: Marta Sędzicka w nowej kampanii MILOV Freemason wiosna 2016

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (182 głosów, średnia: 3,93 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. Emotikonka  11 marca 2016 08:30

    Nie rozumiem co miała wnieść do sesji ta siatka na głowie. Dla mnie wygląda to śmiesznie, ale same ubrania całkiem ładne.

    Odpowiedz
    • martucha180  11 marca 2016 09:10

      Ja też o tym pomyślałam

      Odpowiedz
    • Aromer0209  11 marca 2016 12:21

      Co najmniej dziwny pomysł.

      Odpowiedz
  2. Ewcia  11 marca 2016 09:37

    Kolekcja podoba mi się. Czarny kolor zawsze jest modny. Scenografia też OK. 🙂

    Odpowiedz
  3. Żanett  11 marca 2016 10:09

    Mnie się strasznie nie podoba ta modelka. No jakoś nie mogę uwierzyć, że modeling sprawia jej jakąkolwiek przyjemność. A ta siatka na głowie to może miała pasować do rajstop? Może kabaretki na nogach to już przeszłość i autor udowadnia, że można z nich obciąć stopę i włożyć ją na głowę? 😀 Przez zamysł tej sesji, którego notabene nie rozumiem, a także surowe otoczenie – nie mogłam skupić uwagi na na ubraniach.

    Odpowiedz
  4. luna341  11 marca 2016 11:08

    Podoba mi się sceneria

    Odpowiedz
  5. bbo  11 marca 2016 12:21

    Pierwsze zdjęcia nasuwają myśl o filmie „Gra o tron”, a więc już kojarzy mi się z okrucieństwem 😀 tak naprawdę nie odnajduję nic dla siebie, takie sado-maso nie przemawia do mnie.

    Odpowiedz
  6. Aneta  11 marca 2016 14:13

    Nie przepadałam za Martą Sędzicką, gdy brała udział w „Top Model” i w sumie tak jak patrzę na tę kampanię – szału nie ma moim zdaniem, żadnych ciepłych uczuć we mnie nie wzbudziła 🙂

    Odpowiedz
  7. vipala  11 marca 2016 14:33

    Taka estetyka to zdecydowanie nie moje klimaty, szczególnie na wiosnę. Straszno i mroczno, przynajmniej tak to odbieram. Mam inny gust i szukam w modzie innych wrażeń artystycznych.

    Odpowiedz
  8. Uśmiechnij się :)  11 marca 2016 15:09

    Lubię czerń, skóry, kabaretki. Rzeczywiście dość mroczna kolekcja, lubię takie klimaty. Niemniej jednak, tak zwróciło uwagę już kilka osób wyżej, ta siatka na głowie jest idiotyczna, nawet jako forma artyzmu a nie rzeczywista część kolekcji 🙂

    Odpowiedz
  9. nungal  11 marca 2016 15:42

    lubię takie klimaty i rockowy styl

    Odpowiedz
  10. Gocha  11 marca 2016 15:57

    Jedna para spodni mi się spodobała. Ubrania nie są złe, ale trochę mnie ta czerń przygnębiła (nie została złamana ani jednym akcentem w innym kolorze).

    Odpowiedz
  11. xtina120  11 marca 2016 19:16

    O co chodzi z tym czarnym czymś na głowie? Ubrania ogólnie fajne i sesja też byłaby spoko ale kilka detali bardzo mi się nie podoba.

    Odpowiedz
  12. scrabble  11 marca 2016 19:51

    Znów jestem na nie. Fajne miejsce dla sesji, bardzo trafione ale może niekoniecznie do takiej mrocznej kolekcji. Sama nie wiem. Ubrania są ok, „kominiarki” 😉 nie skomentuję. Miała chyba wywołać dyskusję, to się udało.

    Odpowiedz
  13. macierzanka  11 marca 2016 20:12

    Marta dobrze prezentuje się w tej kampanii,ale twarz ma zawsze posągową.

    Odpowiedz
  14. lilkawodna  12 marca 2016 10:13

    Bardzo fajny pomysł na sesję. Ubrania całkiem fajne. Podobają mi się. Co do modelki to też nie podoba mi się jej wyraz twarzy. Jest mina sprwia ze wygląda na wredna. Model taki sympatyczny. Razem dziwnie wyglądają

    Odpowiedz
  15. sylwiawes  12 marca 2016 11:24

    Mam wrażenie że te zdjęcia sie od siebie nie różnią bo Marta ma cały czas ten sam wyraz twarzy 🙁

    Odpowiedz
  16. Nouisa  12 marca 2016 18:58

    Marta idealnie pasuje do sesji, do tych wnętrz i do ubrań
    sama sesja jest bardzo pomysłowa i miło się ją ogląda 🙂

    Odpowiedz
  17. ava  13 marca 2016 00:20

    Filozofia kolekcji mnie nie przekonuje, ale zgadzam się z opiniami, że sceneria piękna.

    Odpowiedz
  18. edytka38  13 marca 2016 16:58

    super klimaczna sesja

    Odpowiedz
  19. edytka38  13 marca 2016 16:59

    klimatyczna 🙂

    Odpowiedz
  20. Jaworka  13 marca 2016 18:26

    Kolekcja rzeczywiści zbyt surowa mroczna ale pewnie odnosi sie do rockowej części wielbicieli mi ani się za bardzo nie podoba ani nie przeszkadza za bardzo ja na wiosnę marzę o czymś bardziej lekkim delikatnym i z kolorem

    Odpowiedz
  21. AnnaKwasniak  13 marca 2016 20:07

    Nie, nie nie i jeszcze raz nie! Nie podoba mi się modelka- wiecznie nie zadowolona. Nie podobają mi się ubrania. Nie podoba mi się sceneria i najgorsza ta siatka na twarzy, ohyda! Nie rozumiem tego…

    Odpowiedz
  22. monicitia  14 lipca 2016 16:39

    Kolekcja niezbyt ciekawa, ale klimat super!!!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany