Marta Sędzicka w nowej kampanii MILOV Freemason wiosna 2016
Premiera najnowszej kolekcji marki MILOV miała miejsce 11.03.2016 roku. Sesja wizerunkowa odbyła się w Zamek Cesarski w Poznaniu. W kampanii wzięła udział finalistka IV edycji Top Model – Marta Sędzicka. Motywem przewodnim Freemason jest ruch wolnomularski zwany powszechnie masonerią.
Zobacz też: Shoppingowy przegląd: Modne sukienki wiosna 2016
„Działanie pewnych mechanizmów na świecie opiera się na pewnych zasadach, im lepiej je poznasz zyskujesz przewagę. Wgłębianie się w tajemnice naszego świata dodaje nam chęci życia, rozwoju osobistego i poszerzania swojej wiedzy.” – tak o najnowszej swojej kolekcji MILOV, mówią projektantki Zuzanna Juszczak i Patrycja Krzywda.
Motywem przewodnim w kolekcji jest masoneria, wolnomularze. Stowarzyszenie częściowo tajne, którego członkowie rozpoznają się za pomocą odpowiednich znaków i emblematów. Marka tworzy ubrania dla wybranych i wtajemniczonych. W kolekcji użyto symbole, które mówią o szlachectwie, dobroci, samokształceniu, przynależności do inteligencji.
Głównym wizerunkiem jest Mason, który przewija się w asortymencie kolekcji. Głęboko ukryte i niejasne treści zawarte w naszywkach i haftach mają kierować myśli odbiorcy w konkretnym kierunku. Poziom znaczenia jest sugerowany, lecz niejednoznaczny, otwiera więc możliwość różnych rozumień i interpretacji.
Propozycje od MILOV utrzymane są w sportowo-casualowym stylu. Kobieta i mężczyzna Milov nie boi się eksperymentować, zakłada połyskujące tkaniny i chcę się wyróżnić. W kolekcji użyto wysokiej jakości materiałów , w tym czesana bawełna oraz naturalne skóry. Dominująca kolorystyka to czerń, która w polaczeniu z szarością nadaje elitarności, wyrafinowania i zagadkowości. W kolekcji widzimy mnogość zdobień w formie naszywek, haftów, błyszczących aplikacji.
W MILOV pojawiają się kurtki skórzane, z charakterystycznymi zamkami oraz odpinanymi rękawami, dzięki temu uzyskujemy produkt dwa w jednym – zarówno Ramoneskę, jak i kamizelkę. Stanowi to unikatowy Top-Produkt w kolekcji Freemason. W skład asortymentu wchodzą: wygodne, z obniżonym krokiem spodnie; sukienki i bluzy z haftami oraz rozpoznawalne dla marki kurtki bejsbolówki.
Przemyślanym zamysłem projektantek było zestawienie tkanin wykorzystywanych do szycia ubrań eleganckich, ze sportowymi ściągaczami by zachować wysoką jakość ubrań i zarazem nadać luzu i swobody.
Informacje o sesji:
- Fotograf: Klaudyna Młynarska
- Modelka: Marta Sędzicka
- Model: Patryk Banaś
- Stylistka: Maria Kompf
- Make-up: Dominika Kasztelan
Nie rozumiem co miała wnieść do sesji ta siatka na głowie. Dla mnie wygląda to śmiesznie, ale same ubrania całkiem ładne.
Ja też o tym pomyślałam
Co najmniej dziwny pomysł.
Kolekcja podoba mi się. Czarny kolor zawsze jest modny. Scenografia też OK. 🙂
Mnie się strasznie nie podoba ta modelka. No jakoś nie mogę uwierzyć, że modeling sprawia jej jakąkolwiek przyjemność. A ta siatka na głowie to może miała pasować do rajstop? Może kabaretki na nogach to już przeszłość i autor udowadnia, że można z nich obciąć stopę i włożyć ją na głowę? 😀 Przez zamysł tej sesji, którego notabene nie rozumiem, a także surowe otoczenie – nie mogłam skupić uwagi na na ubraniach.
Podoba mi się sceneria
Pierwsze zdjęcia nasuwają myśl o filmie „Gra o tron”, a więc już kojarzy mi się z okrucieństwem 😀 tak naprawdę nie odnajduję nic dla siebie, takie sado-maso nie przemawia do mnie.
Nie przepadałam za Martą Sędzicką, gdy brała udział w „Top Model” i w sumie tak jak patrzę na tę kampanię – szału nie ma moim zdaniem, żadnych ciepłych uczuć we mnie nie wzbudziła 🙂
Taka estetyka to zdecydowanie nie moje klimaty, szczególnie na wiosnę. Straszno i mroczno, przynajmniej tak to odbieram. Mam inny gust i szukam w modzie innych wrażeń artystycznych.
Lubię czerń, skóry, kabaretki. Rzeczywiście dość mroczna kolekcja, lubię takie klimaty. Niemniej jednak, tak zwróciło uwagę już kilka osób wyżej, ta siatka na głowie jest idiotyczna, nawet jako forma artyzmu a nie rzeczywista część kolekcji 🙂
lubię takie klimaty i rockowy styl
Jedna para spodni mi się spodobała. Ubrania nie są złe, ale trochę mnie ta czerń przygnębiła (nie została złamana ani jednym akcentem w innym kolorze).
O co chodzi z tym czarnym czymś na głowie? Ubrania ogólnie fajne i sesja też byłaby spoko ale kilka detali bardzo mi się nie podoba.
Znów jestem na nie. Fajne miejsce dla sesji, bardzo trafione ale może niekoniecznie do takiej mrocznej kolekcji. Sama nie wiem. Ubrania są ok, „kominiarki” 😉 nie skomentuję. Miała chyba wywołać dyskusję, to się udało.
Marta dobrze prezentuje się w tej kampanii,ale twarz ma zawsze posągową.
Bardzo fajny pomysł na sesję. Ubrania całkiem fajne. Podobają mi się. Co do modelki to też nie podoba mi się jej wyraz twarzy. Jest mina sprwia ze wygląda na wredna. Model taki sympatyczny. Razem dziwnie wyglądają
Mam wrażenie że te zdjęcia sie od siebie nie różnią bo Marta ma cały czas ten sam wyraz twarzy 🙁
Marta idealnie pasuje do sesji, do tych wnętrz i do ubrań
sama sesja jest bardzo pomysłowa i miło się ją ogląda 🙂
Filozofia kolekcji mnie nie przekonuje, ale zgadzam się z opiniami, że sceneria piękna.
super klimaczna sesja
klimatyczna 🙂
Kolekcja rzeczywiści zbyt surowa mroczna ale pewnie odnosi sie do rockowej części wielbicieli mi ani się za bardzo nie podoba ani nie przeszkadza za bardzo ja na wiosnę marzę o czymś bardziej lekkim delikatnym i z kolorem
Nie, nie nie i jeszcze raz nie! Nie podoba mi się modelka- wiecznie nie zadowolona. Nie podobają mi się ubrania. Nie podoba mi się sceneria i najgorsza ta siatka na twarzy, ohyda! Nie rozumiem tego…
Kolekcja niezbyt ciekawa, ale klimat super!!!