Marta Sędzicka w nowej kampanii MILOV Freemason wiosna 2016

Premiera najnowszej kolekcji marki MILOV miała miejsce 11.03.2016 roku. Sesja wizerunkowa odbyła się w Zamek Cesarski w Poznaniu. W kampanii wzięła udział finalistka IV edycji Top Model – Marta Sędzicka. Motywem przewodnim Freemason jest ruch wolnomularski zwany powszechnie masonerią.

Zobacz też: Shoppingowy przegląd: Modne sukienki wiosna 2016

„Działanie pewnych mechanizmów na świecie opiera się na pewnych zasadach, im lepiej je poznasz zyskujesz przewagę. Wgłębianie się w tajemnice naszego świata dodaje nam chęci życia, rozwoju osobistego i poszerzania swojej wiedzy.” – tak o najnowszej swojej kolekcji MILOV, mówią projektantki Zuzanna Juszczak i Patrycja Krzywda.

Marta Sędzicka MILOV_SELECT_MASTER-1_jpg glowne

Motywem przewodnim w kolekcji jest masoneria, wolnomularze. Stowarzyszenie częściowo tajne, którego członkowie rozpoznają się za pomocą odpowiednich znaków i emblematów. Marka tworzy ubrania dla wybranych i wtajemniczonych. W kolekcji użyto symbole, które mówią o szlachectwie, dobroci, samokształceniu, przynależności do inteligencji.

Głównym wizerunkiem jest Mason, który przewija się w asortymencie kolekcji. Głęboko ukryte i niejasne treści zawarte w naszywkach i haftach mają kierować myśli odbiorcy w konkretnym kierunku. Poziom znaczenia jest sugerowany, lecz niejednoznaczny, otwiera więc możliwość różnych rozumień i interpretacji.

Propozycje od MILOV utrzymane są w sportowo-casualowym stylu. Kobieta i mężczyzna Milov nie boi się eksperymentować, zakłada połyskujące tkaniny i chcę się wyróżnić. W kolekcji użyto wysokiej jakości materiałów , w tym czesana bawełna oraz naturalne skóry. Dominująca kolorystyka to czerń, która w polaczeniu z szarością nadaje elitarności, wyrafinowania i  zagadkowości. W kolekcji widzimy mnogość zdobień w formie naszywek, haftów, błyszczących aplikacji.

W MILOV pojawiają się kurtki skórzane, z charakterystycznymi zamkami oraz odpinanymi rękawami, dzięki temu uzyskujemy produkt dwa w jednym – zarówno Ramoneskę, jak i kamizelkę. Stanowi to unikatowy Top-Produkt w kolekcji Freemason. W skład asortymentu wchodzą: wygodne, z obniżonym krokiem spodnie; sukienki i bluzy z haftami oraz rozpoznawalne dla marki kurtki bejsbolówki.

Przemyślanym zamysłem projektantek było zestawienie tkanin wykorzystywanych do szycia ubrań eleganckich, ze sportowymi ściągaczami by zachować wysoką jakość ubrań i zarazem nadać luzu i swobody.

Informacje o sesji: 

  • Fotograf: Klaudyna Młynarska
  • Modelka: Marta Sędzicka
  • Model: Patryk Banaś
  • Stylistka: Maria Kompf
  • Make-up: Dominika Kasztelan

Zapraszamy go galerii: Marta Sędzicka w nowej kampanii MILOV Freemason wiosna 2016

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (182 głosów, średnia: 3,93 z 5)
loading... zapisuję głos...