Marta Dyks w kampanii ARYTON wiosna-lato 2014

Nowa kampania ARYTON Wiosna-Lato 2014 to kolejny krok w budowanej od kilku sezonów komunikacji, która jest odzwierciedleniem zmiany wizerunku marki oraz charakteru samej kolekcji. Zobacz zdjęcia!

Nowa kampania ARYTON Wiosna-Lato 2014 to kolejny krok w budowanej od kilku sezonów komunikacji, która jest odzwierciedleniem zmiany wizerunku marki oraz charakteru samej kolekcji. Autorką tych zmian jest Dyrektor Kreatywna marki – Patrycja Cierocka.

ARYTON wiosna-lato 2014 (3)

W sesji kontynuowany jest studyjny sposób fotografowania, który pozwala uchwycić nastrój chwili, autentyczne emocje kobiety i jej pragnienia. Autorkami zdjęć są ponownie Magda Wunsche i Agnieszka Samsel. W tej sesji zastosowały połączenie światła dziennego ze sztucznym, aby uzyskać klimat letniego dnia. W kompozycjach zostały zestawione całe sylwetki oraz bliskie portrety w pastelowych sukienkach, które definiują sezon wiosenno-letni.

Martę Dyks fotografowali wcześniej Paolo Roversi oraz Inez&Vinoodh, modelka ma na swoim koncie fantastyczne edytoriale dla Dazed&Confused czy L’officiela.  Wystąpiła w kampanii Diora, Topshopu i lookbooku Zary, a w ostatnim sezonie chodziła w ponad 40 pokazach. I to wszystko wydarzyło się zaledwie w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Obecnie w kalendarzu Marty trudno o wolny dzień – pytają o nią najlepsi fotografowie, prestiżowe magazyny modowe i  eksluzywne domy mody od Nowego Jorku po Paryż.

ARYTON wiosna-lato 2014 (2)

Scenografia autorstwa Ewy Iwańczuk składa się z przedmiotów o lśniących powierzchniach, w niejednoznacznych kolorach, które mogłyby być obiektami w galerii sztuki nowoczesnej.

Koncepcja artystyczna oraz stylizacje są dziełem Marty Kalinowskiej, która współpracuje z firmą ARYTON jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku. W sesji widoczne są nowoczesne konstrukcje oraz szlechetne tkaniny, a luksusowy wizerunek kreacji podbijają zastosowane elementy z ptasich piór, naturalnego futra i dodatki z białej skóry.

ARYTON to polska marka rodzinna, działająca na rynku od 25 lat, projektująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w tym kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada blisko 30 salonów w całej Polsce.

ARYTON wiosna-lato 2014 (1)

Sesja:

Modelka: Marta Dyks/ Rebel Models
Fotograf: Magda Wunsche & Agnieszka Samsel
Dyrektor Kreatywna: Patrycja Cierocka
Koncepcja artystyczna i stylizacja: Marta Kalinowska
Koncepcja graficzna: Joanna Dobkowska
Makijaż: Iza Wójcik/ Van Dorsen Talents
Włosy: Rafał Żurek/ Metaluna
Scenografia: Ewa Iwańczuk

Oceń ten artykuł:

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (137 głosów, średnia: 4,52 z 5)
zapisuję głos...
Komentarze
  1. bbo  6 lutego 2014 20:12

    Chciałabym obejrzeć więcej propozycji.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany